Komunikaty PR

W centrum handlowym powstał punkt zbiórkowy darów dla powodzian

2024-09-23  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

Aż do 28 września w centrum handlowym Nowe Bielawy w Toruniu działać będzie punkt, do którego można przynosić dary dla powodzian. Do pomocy może przyłączyć się każdy.

Zbiórka w Nowych Bielawach ma charakter rzeczowy. Zbierane są m.in. artykuły szkolne i papiernicze, które trafią do uczniów z zalanych terenów, sucha żywność (np. zupki ekspresowe) i konserwy o długim terminie przydatności.

Bardzo potrzebne są dziś także środki czystości (np. płyny do naczyń, do podłóg, do mycia szyb) oraz środki higieny (np. papier toaletowy, podpaski, pieluchy jednorazowe dla dzieci i dorosłych). Organizatorzy apelują również o karmę dla zwierząt.

– Już nieraz pokazaliśmy, że potrafimy się zjednoczyć w sytuacji kryzysowej i wspólnie nieść pomoc tam, gdzie jest ona najpilniej potrzebna. Liczymy, że także tym razem mieszkańcy Krakowa i okolic odpowiedzą na nasz apel i przyłączą się do wielkiej zbiórki darów – mówi Marta Wiśniewska z CH Nowe Bielawy.

– Celem jest zapewnienie poszkodowanym w powodzi na Dolnym Śląsku niezbędnych w tym momencie rzeczy. Każde udzielone wsparcie będzie na wagę złota, zwłaszcza że, jak donoszą nam partnerzy zbiórki, potrzeby są coraz większe – dodaje.

Zaraz po zakończeniu zbiórki zebrane dary niezwłocznie trafią na tereny objęte powodzią, a dokładnie do rodzin w Głuchołazach. Punkt zbiórkowy w Nowych Bielawach będzie działać w godzinach od 10.00 do 20.00. Akcja zbiórkowa prowadzona w centrum jest organizowana i zarejestrowana przez Fundację Akademia Rozwoju Anny Kruszyk.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.