Komunikaty PR

W centrum handlowym powstał punkt zbiórkowy darów dla powodzian

2024-09-23  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

Aż do 28 września w centrum handlowym Nowe Bielawy w Toruniu działać będzie punkt, do którego można przynosić dary dla powodzian. Do pomocy może przyłączyć się każdy.

Zbiórka w Nowych Bielawach ma charakter rzeczowy. Zbierane są m.in. artykuły szkolne i papiernicze, które trafią do uczniów z zalanych terenów, sucha żywność (np. zupki ekspresowe) i konserwy o długim terminie przydatności.

Bardzo potrzebne są dziś także środki czystości (np. płyny do naczyń, do podłóg, do mycia szyb) oraz środki higieny (np. papier toaletowy, podpaski, pieluchy jednorazowe dla dzieci i dorosłych). Organizatorzy apelują również o karmę dla zwierząt.

– Już nieraz pokazaliśmy, że potrafimy się zjednoczyć w sytuacji kryzysowej i wspólnie nieść pomoc tam, gdzie jest ona najpilniej potrzebna. Liczymy, że także tym razem mieszkańcy Krakowa i okolic odpowiedzą na nasz apel i przyłączą się do wielkiej zbiórki darów – mówi Marta Wiśniewska z CH Nowe Bielawy.

– Celem jest zapewnienie poszkodowanym w powodzi na Dolnym Śląsku niezbędnych w tym momencie rzeczy. Każde udzielone wsparcie będzie na wagę złota, zwłaszcza że, jak donoszą nam partnerzy zbiórki, potrzeby są coraz większe – dodaje.

Zaraz po zakończeniu zbiórki zebrane dary niezwłocznie trafią na tereny objęte powodzią, a dokładnie do rodzin w Głuchołazach. Punkt zbiórkowy w Nowych Bielawach będzie działać w godzinach od 10.00 do 20.00. Akcja zbiórkowa prowadzona w centrum jest organizowana i zarejestrowana przez Fundację Akademia Rozwoju Anny Kruszyk.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic Biuro prasowe
2024-11-04 | 12:00

Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic

Entuzjaści botaniki oraz fani LEGO mogą teraz zanurzyć się w uspokajającym pięknie ogrodu botanicznego w stylu wiktoriańskim. Ten zestaw składający się z 3792 elementów pozwala
Zakupy Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
2024-10-25 | 14:03

Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?

Choć tradycyjne upominki wciąż cieszą się dużą popularnością, coraz częściej na listach prezentowych pojawiają się nowe kategorie. Opcje niematerialne, takie jak karty podarunkowe czy
Zakupy 15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce
2024-10-24 | 16:05

15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce

Już od 15 lat Salon Pierre Cardin w Galerii Sfera przy ul. Mostowej 5 w Bielsku-Białej dostarcza swoim klientom eleganckie, wyrafinowane stylizacje. Teraz nadszedł czas, by świętować ten

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.