Komunikaty PR

W Galerii Dominikańskiej #maszokazje na zniżkę każdego dnia!

2021-06-11  |  13:08
Biuro prasowe

Galeria Dominikańska stawia na wygodę klientów i oferuje stały dostęp do informacji ułatwiających im zapolowanie na promocję. #maszokazje to program, dzięki któremu kupujący zyskują bieżący wgląd do oferty handlowej, która została dostosowana do ich potrzeb. Z programu kuponowego wrocławianie mogą korzystać już od 11 czerwca.

Galeria Dominikańska to wyjątkowe wrocławskie centrum skupiające 100 sklepów i usług pod jednym dachem. Dużym ułatwieniem dla klientów w dotarciu do oferty ulubionych marek, jest program kuponowy #maszokazje – oferujący im wiele okazji w jednym miejscu i każdego dnia.

Dzięki #maszokazje użytkownicy zyskują dostęp do unikalnych ofert i okazji zakupowych, dostępnych wyłącznie w sklepach Galerii Dominikańskiej. Jego członkowie jako pierwsi otrzymują informacje o rabatach oraz akcjach specjalnych, a także możliwość skorzystania z promocji i zniżek sezonowych. Przygotowane zostały także konkursy z atrakcyjnymi nagrodami. Do korzystania z programu #maszokazje Galeria Dominikańska zachęca także obecnych posiadaczy karty Lunchtime, która do tej pory upoważniała ich do korzystania ze specjalnych zniżek w strefie restauracyjnej galerii. System Lunchtime pozostaje aktywny jednie do 30 czerwca, a już od 11 czerwca zastąpi go nowy program kuponowy. Dotychczasowi członkowie Lunchtime otrzymają informację o możliwości dołączenia do #maszokazje; mogą to zrobić poprzez utworzenie konta na stronie https://galeria-dominikanska.pl/maszokazje lub korzystając z linka, który otrzymali mailowo.

Do programu może dołączyć każda osoba w dowolnej chwili. Aby przystąpić do niego wystarczy wejść na podaną powyżej stronę, wypełnić formularz i utworzyć hasło umożliwiające dostęp do stałej oferty.

W związku z uruchomieniem projektu, w dniach 11-27 czerwca, Galeria Dominikańska zaplanowała akcję, podczas której hostessy będą udzielały informacji o programie #maszokazje oraz o możliwościach zapisania się do niego. Dla nowych osób dołączających do projektu, przygotowano ekologiczne upominki – zestaw trzech glinianych doniczek z sadzonkami ziół (mięta, pietruszka, bazylia) lub bambusowy składany kubek, przydatny podczas podróży i wakacyjnych wycieczek. Ilość nagród jest ograniczona.

 

Dodatkowo, każda osoba, która w tych dniach wykorzysta dowolny kupon w programie, zgłosi się z paragonem zakupu do infopunktu i po zarejestrowaniu go, będzie mogła odebrać nagrodę – kartę prezentową o wartości 30 zł.

- Galeria Dominikańska stale dostosowuje się do potrzeb wrocławian i ich stylu życia. Dzisiaj jest to miejsce nieustannie poszukujące rozwiązań, które pozwalają uatrakcyjnić obecną ofertę i zainteresować nią klientów. Jednym właśnie z takich projektów jest #maszokazje - pogram skoncentrowany na ich potrzebach zakupowych i oczekiwaniach. #maszokazje zapewnia im stały dostęp do najnowszych promocji oraz akcji kuponowych organizowanych przez najemców - mówi Ewa Hiller, dyrektor Galerii Dominikańskiej.

Więcej informacji na temat programu #maszokazje oraz jego regulamin znajduje się na stronie: https://galeria-dominikanska.pl/maszokazje.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.