Komunikaty PR

W Galerii nad Jeziorem na Black Friday można wygrać podróż marzeń

2023-11-07  |  11:00
Biuro prasowe

Malowniczo położona Galeria Nad Jeziorem to pierwsze centrum handlowe w Koninie. Atrakcyjna okolica Jeziorka Zatorze, bezpłatny parking, dostępność kina Helios, organizowane tu wydarzenia, a także szeroka oferta sklepów, sprawiają, że jest ona chętnie wybieranym miejscem zakupów i rodzinnego spędzania czasu.

Teraz, z okazji Black Friday galeria ogłosiła specjalną akcję, w której jej klienci mają szansę zdobyć wyjątkową nagrodę, jaką będzie voucher na podróż marzeń, do zrealizowania w Biurze Podróży TUI, w Galerii nad Jeziorem.

Aby mieć szansę na wygranie nagrody głównej, należy zbierać paragony za listopadowe zakupy w galerii. W akcji liczą się wszystkie paragony zarejestrowane od 1 do 25 listopada. Osoba, która uzbiera ich najwięcej, otrzyma voucher na wycieczkę.

Lubimy zaskakiwać naszych klientów niespodziankami, upominkami, a czasem naprawdę dużymi prezentami. Black Friday postanowiliśmy przedłużyć na cały miesiąc i wszystkim naszym stałym bywalcom, robiącym u nas zakupy, dać szansę na zdobycie wyjątkowej nagrody. Voucher do wykorzystania na podróż w wybranym kierunku, przypadnie do gustu zarówno tym, którzy lubią odkrywać nowe zakątki z Polsce, jak i tym, którzy zechcą uciec przed zimą w jakieś cieplejsze, miejsce” – mówi Anna Frydrysiak Dyrektor Centrum Handlowego Galeria nad Jeziorem w Koninie.

24 i 25 listopada z paragonami należy zgłosić się na stoisko promocyjne w Galerii nad Jeziorem, gdzie zostaną one zarejestrowane. Zwycięzca vouchera na podróż marzeń zostanie ogłoszony 27 listopada. Oprócz nagrody głównej centrum przygotowało jeszcze inne prezenty, którymi obdaruje swoich klientów z okazji Black Friday.

Osoby, które zarejestrują zakupy za min 150 zł na maksymalnie 3 paragonach i zapiszą się do Newslettera otrzymają nagrodę gwarantowaną – kartę przedpłaconą o wartości 30 zł, na zakupy w sklepach galerii, co będzie z pewnością miłym prezentem w przedświątecznym czasie.

Z akcji wyłączone są paragony za zakupy w marketach Carrefour, Bricomarche, a także za produkty m.in. alkoholowe czy tytoniowe. Liczba kart w promocji jest ograniczona. Cały regulamin akcji Black Friday dostępny jest na stronie Galerii nad Jeziorem.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.