W Galerii nad Jeziorem na Black Friday można wygrać podróż marzeń
Malowniczo położona Galeria Nad Jeziorem to pierwsze centrum handlowe w Koninie. Atrakcyjna okolica Jeziorka Zatorze, bezpłatny parking, dostępność kina Helios, organizowane tu wydarzenia, a także szeroka oferta sklepów, sprawiają, że jest ona chętnie wybieranym miejscem zakupów i rodzinnego spędzania czasu.
Teraz, z okazji Black Friday galeria ogłosiła specjalną akcję, w której jej klienci mają szansę zdobyć wyjątkową nagrodę, jaką będzie voucher na podróż marzeń, do zrealizowania w Biurze Podróży TUI, w Galerii nad Jeziorem.
Aby mieć szansę na wygranie nagrody głównej, należy zbierać paragony za listopadowe zakupy w galerii. W akcji liczą się wszystkie paragony zarejestrowane od 1 do 25 listopada. Osoba, która uzbiera ich najwięcej, otrzyma voucher na wycieczkę.
„Lubimy zaskakiwać naszych klientów niespodziankami, upominkami, a czasem naprawdę dużymi prezentami. Black Friday postanowiliśmy przedłużyć na cały miesiąc i wszystkim naszym stałym bywalcom, robiącym u nas zakupy, dać szansę na zdobycie wyjątkowej nagrody. Voucher do wykorzystania na podróż w wybranym kierunku, przypadnie do gustu zarówno tym, którzy lubią odkrywać nowe zakątki z Polsce, jak i tym, którzy zechcą uciec przed zimą w jakieś cieplejsze, miejsce” – mówi Anna Frydrysiak Dyrektor Centrum Handlowego Galeria nad Jeziorem w Koninie.
24 i 25 listopada z paragonami należy zgłosić się na stoisko promocyjne w Galerii nad Jeziorem, gdzie zostaną one zarejestrowane. Zwycięzca vouchera na podróż marzeń zostanie ogłoszony 27 listopada. Oprócz nagrody głównej centrum przygotowało jeszcze inne prezenty, którymi obdaruje swoich klientów z okazji Black Friday.
Osoby, które zarejestrują zakupy za min 150 zł na maksymalnie 3 paragonach i zapiszą się do Newslettera otrzymają nagrodę gwarantowaną – kartę przedpłaconą o wartości 30 zł, na zakupy w sklepach galerii, co będzie z pewnością miłym prezentem w przedświątecznym czasie.
Z akcji wyłączone są paragony za zakupy w marketach Carrefour, Bricomarche, a także za produkty m.in. alkoholowe czy tytoniowe. Liczba kart w promocji jest ograniczona. Cały regulamin akcji Black Friday dostępny jest na stronie Galerii nad Jeziorem.
Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic
Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.