W Galerii nad Jeziorem na Black Friday można wygrać podróż marzeń
Malowniczo położona Galeria Nad Jeziorem to pierwsze centrum handlowe w Koninie. Atrakcyjna okolica Jeziorka Zatorze, bezpłatny parking, dostępność kina Helios, organizowane tu wydarzenia, a także szeroka oferta sklepów, sprawiają, że jest ona chętnie wybieranym miejscem zakupów i rodzinnego spędzania czasu.
Teraz, z okazji Black Friday galeria ogłosiła specjalną akcję, w której jej klienci mają szansę zdobyć wyjątkową nagrodę, jaką będzie voucher na podróż marzeń, do zrealizowania w Biurze Podróży TUI, w Galerii nad Jeziorem.
Aby mieć szansę na wygranie nagrody głównej, należy zbierać paragony za listopadowe zakupy w galerii. W akcji liczą się wszystkie paragony zarejestrowane od 1 do 25 listopada. Osoba, która uzbiera ich najwięcej, otrzyma voucher na wycieczkę.
„Lubimy zaskakiwać naszych klientów niespodziankami, upominkami, a czasem naprawdę dużymi prezentami. Black Friday postanowiliśmy przedłużyć na cały miesiąc i wszystkim naszym stałym bywalcom, robiącym u nas zakupy, dać szansę na zdobycie wyjątkowej nagrody. Voucher do wykorzystania na podróż w wybranym kierunku, przypadnie do gustu zarówno tym, którzy lubią odkrywać nowe zakątki z Polsce, jak i tym, którzy zechcą uciec przed zimą w jakieś cieplejsze, miejsce” – mówi Anna Frydrysiak Dyrektor Centrum Handlowego Galeria nad Jeziorem w Koninie.
24 i 25 listopada z paragonami należy zgłosić się na stoisko promocyjne w Galerii nad Jeziorem, gdzie zostaną one zarejestrowane. Zwycięzca vouchera na podróż marzeń zostanie ogłoszony 27 listopada. Oprócz nagrody głównej centrum przygotowało jeszcze inne prezenty, którymi obdaruje swoich klientów z okazji Black Friday.
Osoby, które zarejestrują zakupy za min 150 zł na maksymalnie 3 paragonach i zapiszą się do Newslettera otrzymają nagrodę gwarantowaną – kartę przedpłaconą o wartości 30 zł, na zakupy w sklepach galerii, co będzie z pewnością miłym prezentem w przedświątecznym czasie.
Z akcji wyłączone są paragony za zakupy w marketach Carrefour, Bricomarche, a także za produkty m.in. alkoholowe czy tytoniowe. Liczba kart w promocji jest ograniczona. Cały regulamin akcji Black Friday dostępny jest na stronie Galerii nad Jeziorem.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.