Komunikaty PR

W Magnolia Park powstaje miejsce dla sklepu PRIMARK

2022-10-17  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Kultowy sklep irlandzkiej marki PRIMARK będzie pierwszym takim salon na Dolnym Śląsku. W związku z przygotowaniami do otwarcia, Magnolia Park prowadzi przebudowę fragmentu aktualnej przestrzeni handlowej. Na czas prac w centrum handlowym pojawiły się ściany z kolorowymi grafikami, przy których można zrobić selfie. Dodatkowo przygotowano specjalne koło inspirujące do kulinarnych odkryć.

Pierwszy PRIMARK na Dolnym Śląsku zostanie otwarty w Magnolia Park w czwartym kwartale 2023 roku. Sklep o całkowitej powierzchni najmu ponad 5300 mkw. będzie miał dwa poziomy. Asortyment tej popularnej na całym świecie marki to odzież damska, męska i dziecięca, obuwie, a także kosmetyki, artykuły gospodarstwa domowe i akcesoria. PRIMARK jest ceniony nie tylko za podążanie za najnowszymi trendami modowymi, ale też za atrakcyjne ceny produktów.

- Decyzja o lokalizacji pierwszego na Dolnym Śląsku sklepu PRIMARK w Magnolia Park we Wrocławiu to dla nas wyróżnienie. Jesteśmy przekonani, że popularność tej sieci przyciągnie do naszego centrum klientów nie tylko z Wrocławia i Dolnego Śląska, ale również z pozostałych sąsiadujących województw – mówi Anna Fabianowska, Senior Asset Manager w Multi Poland.

Obecnie w Magnolia Park trwają prace przygotowawcze. – Otwarcie tak dużego salonu to spore przedsięwzięcie, które wymaga od nas częściowej zmiany aranżacji aktualnej powierzchni handlowej. Musimy połączyć kilka dotychczasowych lokali w jeden dwupoziomowy – tłumaczy Anna Fabianowska.

Primark będzie zlokalizowany niedaleko wejścia od strony ulicy Legnickiej. Teraz lokal jest zasłonięty kolorowymi ścianami. Klienci mogą zrobić sobie zdjęcie w jednym z czterech kolorowych Instaboxów (rowerowym, sportowym, dekoracyjnym i kwiatowym). Warto także odpocząć w wygodnej strefie relaksu, a przy wyborze oferty gastronomicznej zainspirować się kołem fortuny na poziomie pierwszym. Jako nowość pojawiło się w tej części centrum uwielbiane przez młodzież stoisko BOBOQ BUBBLE TEA.

Ten rejon Magnolia Park jest również miejscem spotkań ze sztuką. We wrześniu można tam było obejrzeć wystawę wrocławskiego fotografa Macieja Lulko pt. „Podróż po Ameryce”, a w październiku można oglądać wystawę prac dzieci z Młodzieżowego Domu Kultury Fabryczna pod hasłem „Smaczna Sztuka”.

- Kreatywnie podchodzimy do modernizowanej przestrzeni w naszym centrum. Chcemy, by była przyjazna klientom i w pełni użytkowa, dlatego też jesteśmy otwarci na wszelkie artystyczne inicjatywy, które mogą pojawić się w tym miejscu – podkreśla Anna Fabianowska.

PRIMARK to kolejna duża marka, która będzie obecna w Magnolia Park. Pod koniec września w centrum handlowym w rejonie hipermarketu CARREFOUR otworzył się sklep PEPCO o powierzchni najmu prawie 800 mkw. Od lipca działa też popularny HALFPRICE, czyli salon w formacie off-price, w którym można kupić odzież, obuwie i dodatki znanych marek w atrakcyjnych cenach. Modową ofertę Magnolia Park w ostatnim czasie uzupełnił butik kreatywnej projektantki DOMINIKI MŁYŃCZAK, salon MARCIANO by GUESS z ubraniami i dodatkami premium, marka SNIPES, która otworzyła salon z kultowymi sneakersami w nowej odsłonie, a także wyjątkowy salon jubilerski firmy SAVICKI, znajdujący się w sercu centrum na pierwszym piętrze. Nowe wnętrza zyskały również salony CCC, STRADIVARIUS i WÓLCZANKA. W czerwcu w salonie eobuwie.pl uruchomiono również interaktywną przymierzalnię MODIVO.

 

Więcej informacji:

Magnolia Park jest największym centrum handlowym na Dolnym Śląsku. Łączna powierzchnia handlowa obiektu wynosi 100 tys. mkw. Jest tu ponad 260 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji prawie 3 tys. darmowych miejsc parkingowych. Wśród wielu renomowanych polskich i międzynarodowych marek dostępnych dziś w Magnolia Park znajdują się: Peek&Cloppenburg, Zara, H&M, C&A, Reserved, CCC, Deichamnn, KappAhl, Carry, New Yorker, TK Maxx oraz HalfPrice. A także Tommy Hilfiger, Guess oraz Marciano By Guess, Pierre Cardin, Molton, Olsen, Ulla Popken, Gerry Weber, Kazar i Venezia. Wśród grona jubilerów są Apart, Jubitom, Yes, W.Kruk, Pandora, Tous oraz Swarowski. Oferta sportowa jest silnie reprezentowana m.in. przez takie marki jak Decathlon, Intersport, Martes Sport oraz Regatta Great Outhdoors. Artykuły elektroniczne dostępne są m.in. w sklepach Media Markt, Denon, Ispot oraz Komputronik. Ofertę z sektora „zdrowie i uroda” reprezentują m.in. Super-Pharm, Rossmann, Douglas, Sephora, Mac oraz Clinique. Galeria wyznacza trendy – można tu znaleźć pierwsze na Dolnym Śląsku salony: hiszpańskiej marki Decimas, Nectar Bath Treats z Las Vegas oraz Crocs z Colorado w Stanach Zjednoczonych, The North Face znad zatoki San Francisco oraz południowokoreańskie LG Brand Store oraz Samsung Brand Store, a także drugi w Polsce salon e-obuwie.pl z dziesięcioma nowoczesnymi przymierzalniami Modivo polskiego lidera Grupy CCC. Ofertę handlową Magnolia Park uzupełnia 7-salowe kino Helios. Klienci mogą również zrobić zakupy w hipermarkecie budowlanym Castorama i sklepie Komfort. Ofertę artykułów wnętrzarskich wzbogacają: Zara Home, Homla, Home&You oraz Tempur i Duka. W centrum dostępny jest także najnowocześniejszy koncept hipermarketu Carrefour z największym w całej sieci w Polsce działem produktów ekologicznych, czynny od 7:30. W galerii handlowej działa również Centrum Medyczne Magnolia Park - przychodnia zapewnia dostęp do lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej oraz specjalistów, m.in. stomatologa czy lekarza medycyny estetycznej. Mieszkańcy Wrocławia mogą przy okazji zakupów w Magnolia Park załatwić wiele spraw urzędowych w przy jednym z prawie 30 okienek w nowoczesnym Centrum Obsługi Mieszkańca Urzędu Miejskiego. Ofertę centrum uzupełnia 30 restauracji i kawiarni m.in. znane w całej Polsce sieci McDonald’s, KFC, Burger King, Pizza Hut czy Kuchnia Marche, jak również unikalne Ohh! Sushi, Pasibus oraz Mango Mama. Klienci mają do dyspozycji ponad 700 miejsc w strefie restauracyjnej. Magnolia Park nieustannie wzbogaca się o nowe marki - sklepy, punkty usługowe, butiki i restauracje. Dodatkowo klienci mogą kupić kartę podarunkową - to rodzaj przedpłaconej karty elektronicznej, która pozwala na zakupy we wszystkich sklepach i punktach usługowych galerii handlowej. Jest idealnym pomysłem na udany prezent. Zróżnicowana, atrakcyjna oferta, wygodny dojazd samochodem i komunikacją miejską oraz bliskość dużych osiedli mieszkaniowych czynią centrum doskonałym miejscem zakupów, spotkań, rozrywki i rekreacji. Do dyspozycji klientów jest zewnętrzne boisko multifunkcyjne, strefa do Street Workoutu, nowy, zewnętrzny plac zabaw dla dzieci, a także deptak z drzewami, ławeczkami i fontannami, przy których można odpocząć. Magnolia Park stanowi miejsce spotkań dla lokalnej społeczności również ze względu na organizowane tu wydarzenia specjalne. Więcej informacji można znaleźć na www.magnoliapark.pl.

Śledź nas na www.facebook.com/magnoliaparkcentrum i www.instagram.com/magnoliaparkcentrum. Za zarządzanie Magnolia Park odpowiada Multi Poland Sp. z o.o.

Właścicielem Magnolia Park jest Union Investment Real Estate GmbH, inwestor o bogatych zasobach, posiadający specjalistyczną wiedzę z zakresu zarządzania nieruchomościami z ponad 50-letnim doświadczeniem w branży. Union Investment rozpoczął działalność jako fundusz zarządzający nieruchomościami w Polsce w roku 2008. Od tego czasu nabył zdywersyfikowane portfolio nieruchomości biurowych, handlowych oraz hoteli i kontynuuje dynamiczny wzrost. Łączna wartość aktywów w Polsce to ponad 2 mld euro. Fundusze Union Investment specjalizujące się w nieruchomościach handlowych oraz fundusze specjalne inwestują w wielu różnych lokalizacjach w kraju.

Multi Corporation jest czołową ogólnoeuropejską firmą zintegrowanych usług zarządzania nieruchomościami. Od założenia w 1982 r. firma zrealizowała ponad 200 projektów nieruchomościowych obejmujących łącznie ponad 5 mln mkw. GLA o wartości prawie 13 mld euro oraz zdobywając za nie ponad 200 nagród branżowych. Multi zarządza obecnie ponad 80 nieruchomościami w Europie, w tym 6 w Polsce. Przyjmują one ponad 400 milionów klientów rocznie, którzy wydają w nich, szacunkowo, 4 miliardy euro w ponad 7200 sklepach, restauracjach i lokalach rozrywkowych. Multi oferuje pełne spektrum usług zarządczych, w tym: asset i property management, zarządzanie operacyjne, przebudowy i remonty, komercjalizację, doradztwo, obsługę prawną oraz zarządzanie zgodnością z przepisami. Dzięki swojej szczegółowej znajomości najemców handlowych, inwestorów, konsumentów oraz rynków lokalnych Multi dostarcza właścicielom nieruchomości zintegrowaną i niezależną platformę do ochrony i podnoszenia wartości aktywów w każdej fazie cyklu życia nieruchomości. Szeroka wiedza Multi z zakresu finansów, handlu i doświadczenie w kwestiach technicznych pozwoliły nam przez lata wyprzedzić branżę w kategoriach najmu, przychodu z czynszów i nowoczesnego marketingu. Multi aktywnie działa w 13 krajach. Siedziba firmy znajduje się w Holandii, a oddziały w Belgii, Niemczech, Włoszech, Polsce, Portugalii, Hiszpanii, Szwajcarii, Turcji, Ukrainie oraz na Węgrzech, Łotwie i Słowacji. W polskim portfolio Multi znajdują się nieruchomości komercyjne zlokalizowane we Wrocławiu, Gdańsku, Poznaniu, Koninie, Bielsku-Białej, Katowicach i Szczecinie.

Więcej informacji i profil firmowy na www.multi.eu/pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.