Komunikaty PR

W Porcie Łódź otwiera się Biedronka

2021-02-10  |  19:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Już w marcu Klienci Portu Łódź będą mogli korzystać z oferty jednej z najpopularniejszych sieci spożywczych w kraju. Nowym najemcą Centrum został sklep Biedronka, który zajmie 1000 mkw. powierzchni.

Klienci Portu Łódź już niedługo będą mieli do dyspozycji nowy sklep spożywczy. W Centrum przy Pabianickiej 245 pojawi się ulubiona sieć Polaków – Biedronka. Codziennie będzie można tu kupić świeże produkty żywnościowe, jak pieczywo, owoce, warzywa, czy nabiał. Sklep zaoferuje także asortyment kosmetyczny oraz akcesoria do domu. Biedronka zlokalizowana będzie w pobliżu sklepu Media Markt (w lokalu po dawnym sklepie Piotr i Paweł).

- Cieszymy się, że z początkiem nowego roku możemy przekazać naszym Klientom dobrą wiadomość. W Porcie Łódź pojawi się nowy operator spożywczy. W gronie najemców naszego Centrum witamy sklep sieci Biedronka, w którym już niedługo będzie można zrobić codzienne kompleksowe zakupy spożywcze. Biedronka cieszy się ogromną popularnością wśród konsumentów ze względu na bogaty asortyment i jednocześnie przystępne ceny, teraz z oferty sklepu będzie można skorzystać także u nas – mówi Andrzej Cieślik, dyrektor Portu Łódź.

Biedronka jest jedną z największych sieci detalicznych w naszym kraju. Istnieje na polskim rynku od 25 lat, a pod jej szyldem funkcjonuje już ponad trzy tysiące sklepów zlokalizowanych w 1 100 miejscowościach. Właścicielem sieci Biedronka jest Jerónimo Martins Polska Spółka Akcyjna będąca własnością Grupy Jerónimo Martins z siedzibą w Portugalii.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.