Waga Nadziei – kuchenne urządzenie z misją
Polska marka Łucznik we współpracy z Fundacją „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową” wprowadziła na rynek wyjątkowy produkt – „Wagę Nadziei”. To precyzyjne urządzenie kuchenne, którego sprzedaż bezpośrednio wspiera leczenie małych pacjentów onkologicznych. Zaprojektowana z udziałem dzieci z całej Polski waga, która łączy w sobie nowoczesne rozwiązania techniczne ze szlachetnym celem charytatywnym, będzie dostępna w sklepach sieci Netto od 22 sierpnia.
Projekt z sercem
– „Waga Nadziei” to nie tylko narzędzie kuchenne, ale przede wszystkim element szerszej akcji dobroczynnej. 5 złotych z każdego urządzenia nabytego w sklepach sieci Netto zasili konto Fundacji „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”, wspierając Małych Wojowników z Kliniki Onkologicznej Przylądek Nadziei we Wrocławiu – mówi Patrycja Kamińska, PR Manager w Netto Polska.
W powstanie tego niezwykłego urządzenia zaangażowało się 160 Małych Artystów z całej Polski. Dzieci w wieku do 15 lat (najmłodszy uczestnik miał zaledwie 3 latka) wzięły udział w konkursie „Pokaż, jaką wagę ma nadzieja”, tworząc projekty, które stały się inspiracją dla finalnego wyglądu produktu. Choć do ścisłego finału przeszło sześć projektów, każde dziecko wniosło swój unikalny wkład w to przedsięwzięcie. O ostatecznym wyglądzie wagi zadecydowali internauci w otwartym głosowaniu. – „Waga Nadziei” to coś więcej niż urządzenie kuchenne, to wyjątkowy symbol, który łączy pasję gotowania z mocą niesienia dobra. Na każdym etapie jej tworzenia kierowaliśmy nasze serca i wsparcie do Małych Wojowników z Przylądka Nadziei – tłumaczy Joanna Janyst, Członek Zarządu Łucznika.
Sprzęt kuchenny w służbie dobroczynności
„Wagę Nadziei” charakteryzuje nie tylko piękny design, ale również wysoka jakość
i funkcjonalność. Urządzenie oferuje precyzyjny pomiar od 2 g do 5 kg, z dokładnością do 1 g. Funkcje takie jak automatyczne wyłączanie, tarowanie czy wskaźnik przeciążenia sprawiają, że jest to narzędzie niezwykle praktyczne w codziennym użytkowaniu. Waga posiada czytelny wyświetlacz LCD i jest zasilana dwiema bateriami AAA, które są do niej dołączone.
Wykonana z hartowanego szkła powierzchnia wagi nie tylko dodaje jej elegancji, ale również zapewnia wytrzymałość i łatwość czyszczenia. To połączenie funkcjonalności i estetyki sprawia, że „Waga Nadziei” staje się nie tylko użytecznym narzędziem, ale także ozdobą każdej kuchni.
Partnerstwo dla dobra dzieci
Współpraca między Fundacją „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową” a marką Łucznik trwa już od kilku lat. Wcześniejsze projekty, takie jak „Maszyna do szycia Nadzieja 2019”, przyniosły znaczące wsparcie finansowe dla Fundacji. Dzięki takim inicjatywom organizacja może realizować swoje cele, zapewniając wszechstronne wsparcie dla dzieci i nastolatków zmagających się z chorobą nowotworową oraz ich rodzin.
– Zachęcamy, by od 22 sierpnia wybrać się do sklepów Netto, w których będzie można nabyć „Wagę Nadziei”. Głęboko wierzymy, że nasze wspólne dzieło pomoże jak największej liczbie Pacjentów Przylądka Nadziei. To w Państwa rękach spoczywa moc przemienienia każdej potrawy w akt wsparcia i nadziei. Gotując z miłością dla swoich bliskich, możecie teraz podzielić się tą miłością z dziećmi, które bardzo jej potrzebują. Pozwólmy „Wadze Nadziei” zmierzyć, ile dobra możemy wspólnie zdziałać! – podkreśla Janyst.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.