Komunikaty PR

Waga Nadziei – kuchenne urządzenie z misją

2024-08-22  |  16:45
Biuro prasowe

Polska marka Łucznik we współpracy z Fundacją „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową” wprowadziła na rynek wyjątkowy produkt – „Wagę Nadziei”. To precyzyjne urządzenie kuchenne, którego sprzedaż bezpośrednio wspiera leczenie małych pacjentów onkologicznych. Zaprojektowana z udziałem dzieci z całej Polski waga, która łączy w sobie nowoczesne rozwiązania techniczne ze szlachetnym celem charytatywnym, będzie dostępna w sklepach sieci Netto od 22 sierpnia.

Projekt z sercem

„Waga Nadziei” to nie tylko narzędzie kuchenne, ale przede wszystkim element szerszej akcji dobroczynnej. 5 złotych z każdego urządzenia nabytego w sklepach sieci Netto zasili konto Fundacji „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”, wspierając Małych Wojowników z Kliniki Onkologicznej Przylądek Nadziei we Wrocławiu – mówi Patrycja Kamińska, PR Manager w Netto Polska.

W powstanie tego niezwykłego urządzenia zaangażowało się 160 Małych Artystów z całej Polski. Dzieci w wieku do 15 lat (najmłodszy uczestnik miał zaledwie 3 latka) wzięły udział w konkursie „Pokaż, jaką wagę ma nadzieja”, tworząc projekty, które stały się inspiracją dla finalnego wyglądu produktu. Choć do ścisłego finału przeszło sześć projektów, każde dziecko wniosło swój unikalny wkład w to przedsięwzięcie. O ostatecznym wyglądzie wagi zadecydowali internauci w otwartym głosowaniu. – „Waga Nadziei” to coś więcej niż urządzenie kuchenne, to wyjątkowy symbol, który łączy pasję gotowania z mocą niesienia dobra. Na każdym etapie jej tworzenia kierowaliśmy nasze serca i wsparcie do Małych Wojowników z Przylądka Nadziei – tłumaczy Joanna Janyst, Członek Zarządu Łucznika.

Sprzęt kuchenny w służbie dobroczynności

„Wagę Nadziei” charakteryzuje nie tylko piękny design, ale również wysoka jakość
i funkcjonalność. Urządzenie oferuje precyzyjny pomiar od 2 g do 5 kg, z dokładnością do 1 g. Funkcje takie jak automatyczne wyłączanie, tarowanie czy wskaźnik przeciążenia sprawiają, że jest to narzędzie niezwykle praktyczne w codziennym użytkowaniu. Waga posiada czytelny wyświetlacz LCD i jest zasilana dwiema bateriami AAA, które są do niej dołączone.

Wykonana z hartowanego szkła powierzchnia wagi nie tylko dodaje jej elegancji, ale również zapewnia wytrzymałość i łatwość czyszczenia. To połączenie funkcjonalności i estetyki sprawia, że „Waga Nadziei” staje się nie tylko użytecznym narzędziem, ale także ozdobą każdej kuchni.

Partnerstwo dla dobra dzieci

Współpraca między Fundacją „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową” a marką Łucznik trwa już od kilku lat. Wcześniejsze projekty, takie jak „Maszyna do szycia Nadzieja 2019”, przyniosły znaczące wsparcie finansowe dla Fundacji. Dzięki takim inicjatywom organizacja może realizować swoje cele, zapewniając wszechstronne wsparcie dla dzieci i nastolatków zmagających się z chorobą nowotworową oraz ich rodzin.

Zachęcamy, by od 22 sierpnia wybrać się do sklepów Netto, w których będzie można nabyć „Wagę Nadziei”. Głęboko wierzymy, że nasze wspólne dzieło pomoże jak największej liczbie Pacjentów Przylądka Nadziei. To w Państwa rękach spoczywa moc przemienienia każdej potrawy w akt wsparcia i nadziei. Gotując z miłością dla swoich bliskich, możecie teraz podzielić się tą miłością z dziećmi, które bardzo jej potrzebują. Pozwólmy „Wadze Nadziei” zmierzyć, ile dobra możemy wspólnie zdziałać! – podkreśla Janyst.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Urodzinowe prezenty z okazji 25-lecia CH Borek Biuro prasowe
2024-10-03 | 01:20

Urodzinowe prezenty z okazji 25-lecia CH Borek

Centrum Handlowe Borek jest już z Wami od ćwierćwiecza! Przez ten długi czas dokładaliśmy wszelkich starań, aby wszyscy – nasi sąsiedzi i przyjaciele, wracali do nas jak
Zakupy Poznaj e-commerce krajów bałtyckich oczami Estończyka
2024-10-01 | 14:00

Poznaj e-commerce krajów bałtyckich oczami Estończyka

  Czy kraje bałtyckie – Litwa, Łotwa i Estonia - to dobry kierunek ekspansji zagranicznej? Sprawdźmy to! Szacuje się, że będą to jedne z najszybciej rozwijających się
Zakupy W Pepco rusza projekt Cena jakiej nie było
2024-09-30 | 12:00

W Pepco rusza projekt "Cena jakiej nie było"

Pepco zaskakuje nowymi, niższymi cenami kilkudziesięciu linii produktowych ze swojej podstawowej oferty. Asortyment tańszych towarów obejmuje m.in. ubrania dla dzieci i dorosłych,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Żywienie

Monika Mrozowska: Mamy w mieszkaniu małą lodówkę i dlatego nie robię zakupów na zapas. Dzięki temu nie marnuję jedzenia

Aktorka zaznacza, że stawia na przemyślane zakupy spożywcze. Z jej doświadczenia wynika, że przed pójściem do sklepu warto porozmawiać z członkami rodziny o tym, co chcieliby w najbliższym czasie zjeść, i dopiero pod tym kątem kupować potrzebne produkty. Monika Mrozowska jest przeciwniczką marnowania jedzenia, ale z jej obserwacji wynika, że choć narzekamy na wysokie ceny żywności, to kupujemy zbyt dużo na zapas, a później i tak trafia to na śmietnik.

Zdrowie

Agata Młynarska: W natłoku spraw odłożyłam na bok diagnostykę raka piersi. Przy okazji badań przesiewowych okazało się, że jest tam guz

Prezenterka apeluje, by nie lekceważyć profilaktyki, bo tylko dzięki czujności i rozwadze można właściwie zadbać o swoje zdrowie i wydłużyć sobie życie. Ona sama ma za sobą szereg różnych badań, które pozwoliły określić, z jakimi chorobami się zmaga. Agata Młynarska przyznaje też, że pochłonięta leczeniem jednego schorzenia, niemal wykluczyła pojawienie się kolejnego ryzyka. Teraz wspiera kampanię „Nie gadaj, tylko się zbadaj!”. Tym prostym i zapadającym w pamięć hasłem PZU chce wpłynąć na zwiększenie świadomości społecznej w zakresie profilaktyki zdrowotnej.