Waga Nadziei – kuchenne urządzenie z misją
Polska marka Łucznik we współpracy z Fundacją „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową” wprowadziła na rynek wyjątkowy produkt – „Wagę Nadziei”. To precyzyjne urządzenie kuchenne, którego sprzedaż bezpośrednio wspiera leczenie małych pacjentów onkologicznych. Zaprojektowana z udziałem dzieci z całej Polski waga, która łączy w sobie nowoczesne rozwiązania techniczne ze szlachetnym celem charytatywnym, będzie dostępna w sklepach sieci Netto od 22 sierpnia.
Projekt z sercem
– „Waga Nadziei” to nie tylko narzędzie kuchenne, ale przede wszystkim element szerszej akcji dobroczynnej. 5 złotych z każdego urządzenia nabytego w sklepach sieci Netto zasili konto Fundacji „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”, wspierając Małych Wojowników z Kliniki Onkologicznej Przylądek Nadziei we Wrocławiu – mówi Patrycja Kamińska, PR Manager w Netto Polska.
W powstanie tego niezwykłego urządzenia zaangażowało się 160 Małych Artystów z całej Polski. Dzieci w wieku do 15 lat (najmłodszy uczestnik miał zaledwie 3 latka) wzięły udział w konkursie „Pokaż, jaką wagę ma nadzieja”, tworząc projekty, które stały się inspiracją dla finalnego wyglądu produktu. Choć do ścisłego finału przeszło sześć projektów, każde dziecko wniosło swój unikalny wkład w to przedsięwzięcie. O ostatecznym wyglądzie wagi zadecydowali internauci w otwartym głosowaniu. – „Waga Nadziei” to coś więcej niż urządzenie kuchenne, to wyjątkowy symbol, który łączy pasję gotowania z mocą niesienia dobra. Na każdym etapie jej tworzenia kierowaliśmy nasze serca i wsparcie do Małych Wojowników z Przylądka Nadziei – tłumaczy Joanna Janyst, Członek Zarządu Łucznika.
Sprzęt kuchenny w służbie dobroczynności
„Wagę Nadziei” charakteryzuje nie tylko piękny design, ale również wysoka jakość
i funkcjonalność. Urządzenie oferuje precyzyjny pomiar od 2 g do 5 kg, z dokładnością do 1 g. Funkcje takie jak automatyczne wyłączanie, tarowanie czy wskaźnik przeciążenia sprawiają, że jest to narzędzie niezwykle praktyczne w codziennym użytkowaniu. Waga posiada czytelny wyświetlacz LCD i jest zasilana dwiema bateriami AAA, które są do niej dołączone.
Wykonana z hartowanego szkła powierzchnia wagi nie tylko dodaje jej elegancji, ale również zapewnia wytrzymałość i łatwość czyszczenia. To połączenie funkcjonalności i estetyki sprawia, że „Waga Nadziei” staje się nie tylko użytecznym narzędziem, ale także ozdobą każdej kuchni.
Partnerstwo dla dobra dzieci
Współpraca między Fundacją „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową” a marką Łucznik trwa już od kilku lat. Wcześniejsze projekty, takie jak „Maszyna do szycia Nadzieja 2019”, przyniosły znaczące wsparcie finansowe dla Fundacji. Dzięki takim inicjatywom organizacja może realizować swoje cele, zapewniając wszechstronne wsparcie dla dzieci i nastolatków zmagających się z chorobą nowotworową oraz ich rodzin.
– Zachęcamy, by od 22 sierpnia wybrać się do sklepów Netto, w których będzie można nabyć „Wagę Nadziei”. Głęboko wierzymy, że nasze wspólne dzieło pomoże jak największej liczbie Pacjentów Przylądka Nadziei. To w Państwa rękach spoczywa moc przemienienia każdej potrawy w akt wsparcia i nadziei. Gotując z miłością dla swoich bliskich, możecie teraz podzielić się tą miłością z dziećmi, które bardzo jej potrzebują. Pozwólmy „Wadze Nadziei” zmierzyć, ile dobra możemy wspólnie zdziałać! – podkreśla Janyst.
Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic
Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.