Wakacyjna promocja w CH Osowa – do rozdania nietuzinkowe ręczniki plażowe
Katarzyna Bagińska
Publicon Sp. z.o.o.
Świdnicka
50-066 Wrocław
k.baginska|publicon.pl| |k.baginska|publicon.pl
693260235
www.publicon.pl
W dniach od 23-25 lipca CH Osowa przygotowało specjalną wakacyjną promocję. Do rozdania są setki wyjątkowych plażowych ręczników w letnich wzorach. Wystarczy zrobić zakupy i okazać paragon.
Start 23 lipca
CH Osowa chce zachęcić do zakupów w swoich sklepach oraz skorzystania z wakacyjnej promocji. Aby otrzymać kolorowy ręcznik, należy przedstawić maksymalnie 2 paragony na kwotę powyżej 250 zł. Duże okrągłe ręczniki z letnim, owocowym nadrukiem można wybrać spośród czterech dostępnych wzorów. Można odebrać jeden bonus dziennie - wyłącznie tego samego dnia, w którym zrobiono zakupy. Liczba nagród jest limitowana, a więc kto pierwszy, ten lepszy. Lato i plaża to plan idealny na najbliższe miesiące, pogoda zapowiada się piękna, a chyba nie ma lepszej perspektywy na gorące popołudnia niż stylowy ręcznik na gorącym piasku i relaks przy szumie fal.
Promocja trwa 3 dni, od 23 do 25 lipca, a ręczniki będą do wyboru w 4 różnych owocowych wzorach – cytryna, arbuz, pomarańcza i kiwi. Każdy z nich obszyty jest białymi frędzlami, wykonany jest od spodu z bawełny frotte w białym kolorze, a na wierzchniej stronie ma przyjemny welur.
Konkurs i dodatkowe nagrody
Ręczniki są wyjątkowo fotogeniczne, dlatego wszyscy fani plażowania z pewnością docenią ich atuty jako element letnich zdjęć. W związku z tym organizatorzy akcji organizują na Facebooku CH Osowa także konkurs, w którym kreatywne zdjęcia mogą się bardzo przydać. Szczegóły na profilu centrum.
Zapisz się do newslettera – woda kokosowa gratis!
Oprócz stylowych ręczników dla klientów galerii dostępna będzie dodatkowa promocja – za zapisanie się do newslettera każdy klient otrzyma 0,5 l wody kokosowej, która dopełni wakacyjny zestaw na plażę.
„Ręczniki będą idealnym atrybutem wakacyjnych popołudni na plaży i świetną ozdobą letnich zdjęć, a woda kokosowa sprawdzi się jako dodatek na gorące dni. Zachęcamy do udziału w akcji i zakupów w naszym centrum” – mówi dyrektor centrum, Aleksandra Słowińska.
Szczegóły akcji dostępne na stronie www.chosowa.pl/wydarzenia.
Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic
Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.