Wakacyjny Jarmark w Porcie Łódź

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Jarmark w Porcie Łódź to smaczna i zdrowa tradycja. O naturalne i pyszne produkty, swoją spiżarnię będzie można uzupełnić jeszcze w te wakacje. Najbliższa ku temu okazja będzie w środę 11 sierpnia, kiedy w centrum pojawią się regionalni producenci.
Podczas Jarmarków Regionalnych, które odbędą się między 11 a 14 sierpnia, Klienci Portu Łódź znajdą w Centrum same pyszne i zdrowe produkty. Dostępne będą najwyższej jakości i pełne smaku wędliny wytwarzane zgodnie z tradycyjnymi recepturami czy regionalne sery np. górski i koryciński. Nie zabraknie też pachnącego, chrupiącego chleba wypiekanego na naturalnym zakwasie oraz zdrowych słodkości takich, jak miód z lokalnych pasiek czy bakalii. Na stoiskach zagoszczą także produkty z dalszych zakątków świata, które na co dzień chętnie wykorzystujemy w kuchni. Będzie można zakupić m.in. oliwki oraz cały wachlarz aromatycznych przypraw.
Jarmark odbywać się będzie od środy do soboty w godz. 10:00-21:00. Stoiska zlokalizowane będą w okolicach sklepu Media Markt.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.