WALENTYNKOWA NOWOŚĆ OD MARKI VOBRO
Solski Communications Sp. z o.o.
pl. Stanisława Małachowskiego 2
00-066 Warszawa
nnaworska|solskipr.pl| |nnaworska|solskipr.pl
692740668
https://solskipr.pl/
Z okazji zbliżających się Walentynek na sklepowe półki trafiły praliny Love & Cherry marki Vobro w zupełnie nowej odsłonie. Praliny w kształcie serca, nadziewane wiśnią w alkoholu, są teraz dostępne w nowoczesnych, ekskluzywnych opakowaniach oraz zyskały dwa nowe warianty sprzedaży. Bombonierki te są idealną propozycją na prezent dla ukochanej osoby. Za projekt w obszarze identyfikacji wizualnej produktów kolejny raz odpowiada agencja SaltPepper Brand Design.
Polska firma Vobro nie przestaje zaskakiwać konsumentów nowościami w portfolio swoich produktów. Tym razem firma postanowiła wzmocnić niektóre obszary sprzedaży przed Walentynkami. Całkowicie zmieniona została szata graficzna opakowań popularnych bombonierek Love & Cherry, a oferta w ramach tego produktu poszerzyła się o dwa nowe warianty sprzedaży – impulsowy, zawierający 4 pralinki (45 g) oraz w postaci podłużnego słupka (76 g).
– Innowacje produktowe w obszarze marki są dla nas bardzo ważne, dlatego wciąż rozwijamy asortyment. Z jednej strony nieustannie się dzięki temu rozwijamy, z drugiej strony zyskujemy możliwość dotarcia do nowych konsumentów. Walentynki to w kalendarzu producentów słodyczy ważny moment, by o nich zawalczyć. Dlatego właśnie teraz zdecydowaliśmy się na rebranding produktów Love & Cherry, które w naturalny sposób wpisują się w okazje związane z celebrowaniem miłości – mówi Tomasz Kuca, dyrektor marketingu Vobro.
Nową identyfikację wizualną produktów Love & Cherry przygotowała agencja SaltPepper Brand Design. Przy projektowaniu tych opakowań firmie zależało na nadaniu im nowoczesnej formy, która czerpie z klasycznych rozwiązań, a jednocześnie przełamuje utarte schematy. Dotychczasową dominującą czerwień zastąpiono dystyngowaną perłową bielą. Wprowadzono także ażurowy element serc powiązanych ze sobą na kształt obrączek. Znacznie zmniejszono także fotografię wiśni, która do tej pory była mocno eksponowana.
– Z pełną premedytacją nie zrezygnowaliśmy ze zdjęcia ilustrującego produkt, postanowiliśmy za to maksymalnie zwiększyć jego atrakcyjność – zarówno samym pomysłem jego zaprezentowania, jak i jakością wykonania – mówi Aleksander Koczy z SaltPepper Brand Design, odpowiedzialny za design management. – Jeśli chodzi o funkcję, to opakowania na rynku można podzielić na dwa rodzaje – pierwsze to te projektowane, by sprzedawać w nich produkt, drugie to takie, które ten produkt sprzedają. Różnica w słowach jest niewielka, ale w sukcesie biznesowym ogromna. Po dotychczasowych wynikach sprzedażowych Love & Cherry wiemy, że opakowanie należy do drugiej kategorii. Informacja o sukcesie produktu zawsze daje mi dużo satysfakcji – dodaje.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.