WALENTYNKOWA NOWOŚĆ OD MARKI VOBRO
Solski Communications Sp. z o.o.
pl. Stanisława Małachowskiego 2
00-066 Warszawa
nnaworska|solskipr.pl| |nnaworska|solskipr.pl
692740668
https://solskipr.pl/
Z okazji zbliżających się Walentynek na sklepowe półki trafiły praliny Love & Cherry marki Vobro w zupełnie nowej odsłonie. Praliny w kształcie serca, nadziewane wiśnią w alkoholu, są teraz dostępne w nowoczesnych, ekskluzywnych opakowaniach oraz zyskały dwa nowe warianty sprzedaży. Bombonierki te są idealną propozycją na prezent dla ukochanej osoby. Za projekt w obszarze identyfikacji wizualnej produktów kolejny raz odpowiada agencja SaltPepper Brand Design.
Polska firma Vobro nie przestaje zaskakiwać konsumentów nowościami w portfolio swoich produktów. Tym razem firma postanowiła wzmocnić niektóre obszary sprzedaży przed Walentynkami. Całkowicie zmieniona została szata graficzna opakowań popularnych bombonierek Love & Cherry, a oferta w ramach tego produktu poszerzyła się o dwa nowe warianty sprzedaży – impulsowy, zawierający 4 pralinki (45 g) oraz w postaci podłużnego słupka (76 g).
– Innowacje produktowe w obszarze marki są dla nas bardzo ważne, dlatego wciąż rozwijamy asortyment. Z jednej strony nieustannie się dzięki temu rozwijamy, z drugiej strony zyskujemy możliwość dotarcia do nowych konsumentów. Walentynki to w kalendarzu producentów słodyczy ważny moment, by o nich zawalczyć. Dlatego właśnie teraz zdecydowaliśmy się na rebranding produktów Love & Cherry, które w naturalny sposób wpisują się w okazje związane z celebrowaniem miłości – mówi Tomasz Kuca, dyrektor marketingu Vobro.
Nową identyfikację wizualną produktów Love & Cherry przygotowała agencja SaltPepper Brand Design. Przy projektowaniu tych opakowań firmie zależało na nadaniu im nowoczesnej formy, która czerpie z klasycznych rozwiązań, a jednocześnie przełamuje utarte schematy. Dotychczasową dominującą czerwień zastąpiono dystyngowaną perłową bielą. Wprowadzono także ażurowy element serc powiązanych ze sobą na kształt obrączek. Znacznie zmniejszono także fotografię wiśni, która do tej pory była mocno eksponowana.
– Z pełną premedytacją nie zrezygnowaliśmy ze zdjęcia ilustrującego produkt, postanowiliśmy za to maksymalnie zwiększyć jego atrakcyjność – zarówno samym pomysłem jego zaprezentowania, jak i jakością wykonania – mówi Aleksander Koczy z SaltPepper Brand Design, odpowiedzialny za design management. – Jeśli chodzi o funkcję, to opakowania na rynku można podzielić na dwa rodzaje – pierwsze to te projektowane, by sprzedawać w nich produkt, drugie to takie, które ten produkt sprzedają. Różnica w słowach jest niewielka, ale w sukcesie biznesowym ogromna. Po dotychczasowych wynikach sprzedażowych Love & Cherry wiemy, że opakowanie należy do drugiej kategorii. Informacja o sukcesie produktu zawsze daje mi dużo satysfakcji – dodaje.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.