Komunikaty PR

Walentynkowy Instaspot w centrum handlowym Targówek!

2024-02-05  |  09:40
Biuro prasowe

Święto zakochanych zbliża się wielkimi krokami! Z tej okazji warszawskie centrum handlowe Targówek zaprasza odwiedzających do romantycznej, walentynkowej scenerii. To doskonała okazja do zrobienia pamiątkowych fotografii i wygrania atrakcyjnych nagród!

W dniach 9 – 17 lutego odwiedzających centrum handlowe Targówek trafi prawdziwa strzała kupidyna! Z okazji walentynek w galerii będzie można wykonać pamiątkowe fotografie w magicznej, romantycznej scenerii.

Do dyspozycji klientów będzie piękny, czerwony garbus, zachęcający by siąść za jego kierownicą. Każdy będzie mógł zrobić zdjęcie i pochwalić się nim w mediach społecznościowych, a także zamieścić je pod specjalnym postem konkursowym na fanpage’u Atrium Targówek na Facebooku. Do wygrania karty podarunkowe o wartości 100, 500, a nawet 1000 zł!

Odwiedzający będą mogli skorzystać także z usługi profesjonalnego fotografa! Sesje zdjęciowe możliwe będą w dniach 14, 16 i 17 lutego, między 12.00 a 18.00. Fotografie wysyłane będą do zainteresowanych w wersji elektronicznej.

Strefa będzie zlokalizowana przy wejściu B i dostępna od 9 do 17 lutego. Pamiętajmy, że w walentynki możemy świętować każdą miłość – nie tylko tę romantyczną. Gorąco zachęcamy do zrobienia fotografii zarówno z drugimi połówkami, jak i przyjaciółmi czy rodziną!

Więcej informacji na temat wydarzenia oraz aktualnej oferty centrum można znaleźć na stronie centrum.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Waga Nadziei – kuchenne urządzenie z misją Biuro prasowe
2024-08-22 | 16:45

Waga Nadziei – kuchenne urządzenie z misją

Polska marka Łucznik we współpracy z Fundacją „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową” wprowadziła na rynek wyjątkowy produkt – „Wagę Nadziei”. To
Zakupy Centrum Riviera otworzyła nową salę zabaw dla najmłodszych
2024-08-14 | 13:45

Centrum Riviera otworzyła nową salę zabaw dla najmłodszych

W gdyńskim Centrum Riviera dostępna jest nowa, darmowa przestrzeń dla dzieci – sala zabaw. Zlokalizowana na pierwszym poziomie, naprzeciwko sklepu House, pozostanie otwarta do 30
Zakupy Wielkie otwarcie salonu VOGA
2024-08-12 | 08:55

Wielkie otwarcie salonu VOGA

Po niedawnych spektakularnych otwarciach nowych sklepów w Focusie, czas na kolejne. W sobotę, 31 sierpnia w bydgoskiej galerii zadebiutuje Butik Voga – pierwszy stacjonarny i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maja Sablewska: Musieliśmy przeformatować mój program, bo zmienia się moda i społeczeństwo. Jest więcej tolerancji, a kobiety są bardziej odważne

Stylistka zaznacza, że w swoim programie nie działa pochopnie i na oślep, a wszystkie metamorfozy poprzedzone są szczerą rozmową z bohaterkami. Z obserwacji Mai Sablewskiej wynika, że kobiety są coraz bardziej odważne w kwestii wyglądu i ubioru, nie boją się eksperymentować, chętnie szukają inspiracji i już nie przejmują się tak bardzo krytyką innych osób.  W kolejnej formatu „10 lat młodsza w 10 dni z Sablewską” jego gospodyni musi więc dostosować się do zmieniających się warunków i sprostać wymaganiom uczestniczek.

Uroda

Paulina Sykut-Jeżyna: W czasie urlopu przez dwa tygodnie się nie malowałam. Bardzo lubię chodzić bez makijażu, ale moja praca go wymaga

Prezenterka nie ukrywa, że czasem lubi odpocząć od telewizyjnego looku i jeśli tylko może, to rezygnuje z perfekcyjnego makijażu, jaki jest koniecznością w pracy przed kamerami. W swoich mediach społecznościowych również nie unika zdjęć, na których pokazuje, jak wygląda bez filtrów i make-upu. Paulina Sykut-Jeżyna podkreśla, że bardziej niż na kosmetyki kolorowe stawia na pielęgnacyjne. Szczególnie dba o odpowiednie nawilżenie skóry, by zawsze była gładka i promienna.

Ochrona środowiska

Beton z alg czy szkło fotowoltaiczne. Ekologiczne innowacje zmieniają sektor budowlany

Sektor budynków i budownictwa jest największym emitentem gazów cieplarnianych, odpowiadając za 37 proc. globalnych emisji – wynika z danych ONZ. Tradycyjne materiały budowlane, takie jak beton czy cegły, są stopniowo udoskonalane, aby jak najlepiej odpowiadać na wyzwania środowiskowe. – Większość producentów, szczególnie tych dużych, skupia się na tym, aby obniżać koszty ekologiczne produkcji materiałów, tak żeby konsumenci otrzymywali produkt bardziej zrównoważony – ocenia Tomasz Bojęć, partner zarządzający w ThinkCo. Z drugiej strony na rynek wchodzą innowacje, które stosowane w większej skali będą stopniowo zazieleniać budownictwo.