Walentynkowy Instaspot w centrum handlowym Targówek!
Święto zakochanych zbliża się wielkimi krokami! Z tej okazji warszawskie centrum handlowe Targówek zaprasza odwiedzających do romantycznej, walentynkowej scenerii. To doskonała okazja do zrobienia pamiątkowych fotografii i wygrania atrakcyjnych nagród!
W dniach 9 – 17 lutego odwiedzających centrum handlowe Targówek trafi prawdziwa strzała kupidyna! Z okazji walentynek w galerii będzie można wykonać pamiątkowe fotografie w magicznej, romantycznej scenerii.
Do dyspozycji klientów będzie piękny, czerwony garbus, zachęcający by siąść za jego kierownicą. Każdy będzie mógł zrobić zdjęcie i pochwalić się nim w mediach społecznościowych, a także zamieścić je pod specjalnym postem konkursowym na fanpage’u Atrium Targówek na Facebooku. Do wygrania karty podarunkowe o wartości 100, 500, a nawet 1000 zł!
Odwiedzający będą mogli skorzystać także z usługi profesjonalnego fotografa! Sesje zdjęciowe możliwe będą w dniach 14, 16 i 17 lutego, między 12.00 a 18.00. Fotografie wysyłane będą do zainteresowanych w wersji elektronicznej.
Strefa będzie zlokalizowana przy wejściu B i dostępna od 9 do 17 lutego. Pamiętajmy, że w walentynki możemy świętować każdą miłość – nie tylko tę romantyczną. Gorąco zachęcamy do zrobienia fotografii zarówno z drugimi połówkami, jak i przyjaciółmi czy rodziną!
Więcej informacji na temat wydarzenia oraz aktualnej oferty centrum można znaleźć na stronie centrum.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.