Komunikaty PR

Walentynkowy Instaspot w centrum handlowym Targówek!

2024-02-05  |  09:40
Biuro prasowe

Święto zakochanych zbliża się wielkimi krokami! Z tej okazji warszawskie centrum handlowe Targówek zaprasza odwiedzających do romantycznej, walentynkowej scenerii. To doskonała okazja do zrobienia pamiątkowych fotografii i wygrania atrakcyjnych nagród!

W dniach 9 – 17 lutego odwiedzających centrum handlowe Targówek trafi prawdziwa strzała kupidyna! Z okazji walentynek w galerii będzie można wykonać pamiątkowe fotografie w magicznej, romantycznej scenerii.

Do dyspozycji klientów będzie piękny, czerwony garbus, zachęcający by siąść za jego kierownicą. Każdy będzie mógł zrobić zdjęcie i pochwalić się nim w mediach społecznościowych, a także zamieścić je pod specjalnym postem konkursowym na fanpage’u Atrium Targówek na Facebooku. Do wygrania karty podarunkowe o wartości 100, 500, a nawet 1000 zł!

Odwiedzający będą mogli skorzystać także z usługi profesjonalnego fotografa! Sesje zdjęciowe możliwe będą w dniach 14, 16 i 17 lutego, między 12.00 a 18.00. Fotografie wysyłane będą do zainteresowanych w wersji elektronicznej.

Strefa będzie zlokalizowana przy wejściu B i dostępna od 9 do 17 lutego. Pamiętajmy, że w walentynki możemy świętować każdą miłość – nie tylko tę romantyczną. Gorąco zachęcamy do zrobienia fotografii zarówno z drugimi połówkami, jak i przyjaciółmi czy rodziną!

Więcej informacji na temat wydarzenia oraz aktualnej oferty centrum można znaleźć na stronie centrum.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Fanex prezentuje nowy sklep internetowy Biuro prasowe
2024-07-26 | 12:00

Fanex prezentuje nowy sklep internetowy

Fanex, wiodący producent sosów i dodatków kulinarnych, ogłasza uruchomienie nowej wersji swojego sklepu internetowego. Odświeżona całościowo platforma e-commerce, ma na celu
Zakupy Packeta Poland z nową usługą dla e-sklepów - DropYourBox
2024-07-23 | 14:00

Packeta Poland z nową usługą dla e-sklepów - DropYourBox

  Packeta Poland wprowadza usługę DropYourBox zaprojektowaną z myślą o polskich sklepach internetowych. W jej ramach Packeta zrealizuje nie tylko last mile, ale też first mile,
Zakupy Nowe Bielawy i Nowe Czyżyny wprowadzają „Różowe Skrzyneczki”
2024-07-16 | 11:00

Nowe Bielawy i Nowe Czyżyny wprowadzają „Różowe Skrzyneczki”

Wykluczenie menstruacyjne to problem, wokół którego wciąż zbyt często przechodzi się obojętnie. Tymczasem w Polsce aż pół miliona kobiet i osób

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Patrzenie na zieleń może zwiększyć komfort życia mieszkańców miast. Najbardziej kojąco działał widok drzew

Zmniejszenie odczucia lęku i zwiększenie odprężenia to główne korzyści wynikające z nawet wzrokowego kontaktu z zielenią – dowiedli brytyjscy i izraelscy naukowcy. Okazało się, że największe korzyści czerpiemy z patrzenia na drzewa, a wyraźny dobroczynny wpływ natury na dobrostan psychiczny można zauważyć nawet po krótkim spacerze. To ważne wskazówki dla urbanistów, które mogą być pomocne w optymalnym planowaniu przestrzeni miejskiej. Kontakt wzrokowy z zielenią nie wpływa natomiast na zdolności poznawcze.

Gwiazdy

Edyta Herbuś: Joga pozwala mi zadbać o systematyczny przepływ dobrej energii i harmonię. Mam bardzo dobry kontakt ze swoim ciałem

Tancerka kompleksowo dba o swoje zdrowie i o ciało. Nie daje sobie taryfy ulgowej i zawsze, niezależnie od ilości obowiązków zawodowych, stara się znaleźć czas, by wykonać pakiet ulubionych ćwiczeń. Edyta Herbuś zdążyła się już przekonać, że niezwykle korzystny wpływ na jej kondycję i dobre samopoczucie ma także joga. Systematyczne jej praktykowanie umożliwia bowiem swobodny przepływ energii i pozwala utrzymać życiową równowagę. Nie ukrywa więc, że jest wielką miłośniczką tej aktywności i poleca ją także innym.

Handel

E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi

Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.