Komunikaty PR

Warszawa: Warsztaty z upcyclingu i trash art’u na Dzień Ziemi

2023-04-21  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Do pobrania docx ( 0.04 MB )

Operacja Czysta rzeka nad Wisłą, wielkie sprzątanie parków, lasów i skwerów na Białołęce, a na Bemowie ekokoncert i wymiana odpadów na rośliny. 22 kwietnia nie zabraknie w Warszawie akcji proekologicznych.

Wszystko za sprawą obchodzonego na całym świecie Dnia Ziemi. Także w Galerii Północnej przypomną o tym, jak troszczyć się o środowisko. Pomogą w tym bezpłatne eko warsztaty i zabawy dla dzieci, przygotowane przez galerię

W ich trakcie najmłodsi dowiedzą się m.in. czym jest upcycle i jak wykonać zabawki, dekoracje do domu czy biżuterię z przedmiotów codziennego użytku, w tym ze surowców w wtórnych, np. plastiku, folii aluminiowej lub papieru.

– Chcemy inspirować do poszukiwania nowych zastosowań dla wielu rzeczy, które codziennie lądują w koszu. Warsztaty, łączące ekologię z kreatywnością, będą praktyczną lekcją wiedzy o ochronie środowiska, podczas której przybliżymy zjawisko trash art’u czy upcyclingu – mówi Barbara Andrzejewska, marketing manager Galerii Północnej.

Na bezpłatne warsztaty można zgłaszać się w godzinach od 12.00 do 18.00 – nie są wymagane wcześniejsze zapisy. W tym czasie Północna przygotowała także inne eko atrakcje z okazji Dnia Ziemi.

W galerii stanie m.in. Ekolandia, czyli ekologiczna strefa kreatywności. Przy pomocy specjalnych płyt z eko sklejki najmłodsi stworzą własną przestrzeń do zabawy, budując np. domki czy mini miasto. Ponadto poprzez zabawy i konkursy w duchu ekologii, najmłodsi dowiedzą się, jak segregować odpady, czym jest recycling i dlaczego jest tak ważny dla przyszłości planety.

– Dzień Ziemi to ważna data w kalendarzu, dzięki której możemy przypomnieć o roli każdego z nas w ochronie środowiska. Wydarzenie w Północnej nie bez powodu kierujemy do najmłodszych. Mamy nadzieję, że tego typu aktywności wpłyną na budowanie ekologicznej świadomości i podejścia do życia nowego pokolenia– dodaje.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii Biuro prasowe
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu
Zakupy DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.