Komunikaty PR

Warszawskie Ekocuda wracają stacjonarnie!

2021-09-07  |  09:00
Biuro prasowe

11 i 12 września – Centrum EXPO XXI przy ulicy Prądzyńskiego 12/14 – zamieni się w „miasteczko”, nad którym władzę przejmą miłośnicy kosmetyków naturalnych. Właśnie tam, po długiej przerwie, odbędzie się 8. edycja targów kosmetyków naturalnych Ekocuda w Warszawie. Organizatorzy zapraszają do nowej, znakomicie skomunikowanej lokalizacji, do przestrzeni, która pozwoli na swobodne i bezpieczne spotkania wystawców z ich ulubionymi klientami. Wstęp na targi jest bezpłatny.

Wypoczęci po wakacyjnych wojażach, z głową otwartą na nowe wyzwania, wchodzimy w jesienny czas. Długie wieczory, niższe temperatury dla wielu są pretekstem, by w domowym zaciszu zadbać o swoje ciało, zregenerować je po lecie i przygotować na nadchodzącą zimę. Niezbędne tu będą dobrze dobrane do naszych potrzeb kosmetyki naturalne. Jak je skompletować? Co powinno się znaleźć w naszej kosmetyczce? Na te i inne pytania na pewno odpowiedzą wystawcy – eksperci podczas ekocudownego weekendu.

Stacjonarnie, naturalnie!

– Jestem ogromnie szczęśliwa, że Ekocuda wracają w wersji stacjonarnej! Cała społeczność skupiona wokół Ekocudów bardzo czekała na ten moment. Po wielu miesiącach będziemy mogli ponownie się spotkać, poznać nowości rynkowe, porozmawiać z przedstawicielami ulubionych marek i skompletować nasze kosmetyczki. Co ważne, wystawcy dla odwiedzających przygotowują wiele atrakcyjnych ofert, promocji, dlatego możemy liczyć na udane zakupy w korzystnych cenach. – mówi Zuzanna Mierzejewska, właścicielka marki Ekocuda i organizatorka targów. Dodaje: W trosce o uczestników Targów zadbaliśmy o większą, bezpieczną i dobrze skomunikowaną lokalizację, by każdy, bez względu na miejsce zamieszkania, mógł komfortowo do nas dołączyć, czy to komunikacją czy własnym samochodem.

Kosmetyki pielęgnacyjne, kolorowe, dedykowane dzieciom – różnorodność jaką zapewniają wystawcy sprawia, że każdy znajdzie coś dla siebie. Warto więc zaprosić do wspólnego świętowania swoich najbliższych domowników czy przyjaciół. Zapiszcie w kalendarzu: 11 i 12 września, EKOCUDA w centrum EXPO XXI! Będziecie mogli wybierać spośród dziesiątek marek, testować kosmetyki naturalne i w pełni cieszyć się niepowtarzalną targową atmosferą. Listę wystawców znajdziecie na stronie organizatorów: www.ekocuda.com.

 

PATRONI MEDIALNI:

Radio ESKA, wirtualnekosmetyki.pl, example.pl, Inspirantka.pl, magazyn Dobra Mama,
Law Business Quality, Imperium Kobiet, warsawnow.pl, Informator Stolicy, Ładne Bebe,
Ulica Ekologiczna, naturalnabogini.pl, biokurier.pl, ekologia.pl, codziennikkosmetyczny.pl,
PINK MINK Studio, Stowarzyszenie Kosmetyki Bez Okrucieństwa, Republika Kobiet, magazyn MAMA, PIGGYPEG, ekorodzice.pl.

 

Więcej informacji:

https://ekocuda.com/
https://www.instagram.com/ekocuda/
https://www.facebook.com/ekocudacom

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.