Warszawskie Ekocuda wracają stacjonarnie!
11 i 12 września – Centrum EXPO XXI przy ulicy Prądzyńskiego 12/14 – zamieni się w „miasteczko”, nad którym władzę przejmą miłośnicy kosmetyków naturalnych. Właśnie tam, po długiej przerwie, odbędzie się 8. edycja targów kosmetyków naturalnych Ekocuda w Warszawie. Organizatorzy zapraszają do nowej, znakomicie skomunikowanej lokalizacji, do przestrzeni, która pozwoli na swobodne i bezpieczne spotkania wystawców z ich ulubionymi klientami. Wstęp na targi jest bezpłatny.
Wypoczęci po wakacyjnych wojażach, z głową otwartą na nowe wyzwania, wchodzimy w jesienny czas. Długie wieczory, niższe temperatury dla wielu są pretekstem, by w domowym zaciszu zadbać o swoje ciało, zregenerować je po lecie i przygotować na nadchodzącą zimę. Niezbędne tu będą dobrze dobrane do naszych potrzeb kosmetyki naturalne. Jak je skompletować? Co powinno się znaleźć w naszej kosmetyczce? Na te i inne pytania na pewno odpowiedzą wystawcy – eksperci podczas ekocudownego weekendu.
Stacjonarnie, naturalnie!
– Jestem ogromnie szczęśliwa, że Ekocuda wracają w wersji stacjonarnej! Cała społeczność skupiona wokół Ekocudów bardzo czekała na ten moment. Po wielu miesiącach będziemy mogli ponownie się spotkać, poznać nowości rynkowe, porozmawiać z przedstawicielami ulubionych marek i skompletować nasze kosmetyczki. Co ważne, wystawcy dla odwiedzających przygotowują wiele atrakcyjnych ofert, promocji, dlatego możemy liczyć na udane zakupy w korzystnych cenach. – mówi Zuzanna Mierzejewska, właścicielka marki Ekocuda i organizatorka targów. Dodaje: W trosce o uczestników Targów zadbaliśmy o większą, bezpieczną i dobrze skomunikowaną lokalizację, by każdy, bez względu na miejsce zamieszkania, mógł komfortowo do nas dołączyć, czy to komunikacją czy własnym samochodem.
Kosmetyki pielęgnacyjne, kolorowe, dedykowane dzieciom – różnorodność jaką zapewniają wystawcy sprawia, że każdy znajdzie coś dla siebie. Warto więc zaprosić do wspólnego świętowania swoich najbliższych domowników czy przyjaciół. Zapiszcie w kalendarzu: 11 i 12 września, EKOCUDA w centrum EXPO XXI! Będziecie mogli wybierać spośród dziesiątek marek, testować kosmetyki naturalne i w pełni cieszyć się niepowtarzalną targową atmosferą. Listę wystawców znajdziecie na stronie organizatorów: www.ekocuda.com.
PATRONI MEDIALNI:
Radio ESKA, wirtualnekosmetyki.pl, example.pl, Inspirantka.pl, magazyn Dobra Mama,
Law Business Quality, Imperium Kobiet, warsawnow.pl, Informator Stolicy, Ładne Bebe,
Ulica Ekologiczna, naturalnabogini.pl, biokurier.pl, ekologia.pl, codziennikkosmetyczny.pl,
PINK MINK Studio, Stowarzyszenie Kosmetyki Bez Okrucieństwa, Republika Kobiet, magazyn MAMA, PIGGYPEG, ekorodzice.pl.
Więcej informacji:
https://ekocuda.com/
https://www.instagram.com/ekocuda/
https://www.facebook.com/ekocudacom

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.