Warszawskie Ekocuda wracają stacjonarnie!
11 i 12 września – Centrum EXPO XXI przy ulicy Prądzyńskiego 12/14 – zamieni się w „miasteczko”, nad którym władzę przejmą miłośnicy kosmetyków naturalnych. Właśnie tam, po długiej przerwie, odbędzie się 8. edycja targów kosmetyków naturalnych Ekocuda w Warszawie. Organizatorzy zapraszają do nowej, znakomicie skomunikowanej lokalizacji, do przestrzeni, która pozwoli na swobodne i bezpieczne spotkania wystawców z ich ulubionymi klientami. Wstęp na targi jest bezpłatny.
Wypoczęci po wakacyjnych wojażach, z głową otwartą na nowe wyzwania, wchodzimy w jesienny czas. Długie wieczory, niższe temperatury dla wielu są pretekstem, by w domowym zaciszu zadbać o swoje ciało, zregenerować je po lecie i przygotować na nadchodzącą zimę. Niezbędne tu będą dobrze dobrane do naszych potrzeb kosmetyki naturalne. Jak je skompletować? Co powinno się znaleźć w naszej kosmetyczce? Na te i inne pytania na pewno odpowiedzą wystawcy – eksperci podczas ekocudownego weekendu.
Stacjonarnie, naturalnie!
– Jestem ogromnie szczęśliwa, że Ekocuda wracają w wersji stacjonarnej! Cała społeczność skupiona wokół Ekocudów bardzo czekała na ten moment. Po wielu miesiącach będziemy mogli ponownie się spotkać, poznać nowości rynkowe, porozmawiać z przedstawicielami ulubionych marek i skompletować nasze kosmetyczki. Co ważne, wystawcy dla odwiedzających przygotowują wiele atrakcyjnych ofert, promocji, dlatego możemy liczyć na udane zakupy w korzystnych cenach. – mówi Zuzanna Mierzejewska, właścicielka marki Ekocuda i organizatorka targów. Dodaje: W trosce o uczestników Targów zadbaliśmy o większą, bezpieczną i dobrze skomunikowaną lokalizację, by każdy, bez względu na miejsce zamieszkania, mógł komfortowo do nas dołączyć, czy to komunikacją czy własnym samochodem.
Kosmetyki pielęgnacyjne, kolorowe, dedykowane dzieciom – różnorodność jaką zapewniają wystawcy sprawia, że każdy znajdzie coś dla siebie. Warto więc zaprosić do wspólnego świętowania swoich najbliższych domowników czy przyjaciół. Zapiszcie w kalendarzu: 11 i 12 września, EKOCUDA w centrum EXPO XXI! Będziecie mogli wybierać spośród dziesiątek marek, testować kosmetyki naturalne i w pełni cieszyć się niepowtarzalną targową atmosferą. Listę wystawców znajdziecie na stronie organizatorów: www.ekocuda.com.
PATRONI MEDIALNI:
Radio ESKA, wirtualnekosmetyki.pl, example.pl, Inspirantka.pl, magazyn Dobra Mama,
Law Business Quality, Imperium Kobiet, warsawnow.pl, Informator Stolicy, Ładne Bebe,
Ulica Ekologiczna, naturalnabogini.pl, biokurier.pl, ekologia.pl, codziennikkosmetyczny.pl,
PINK MINK Studio, Stowarzyszenie Kosmetyki Bez Okrucieństwa, Republika Kobiet, magazyn MAMA, PIGGYPEG, ekorodzice.pl.
Więcej informacji:
https://ekocuda.com/
https://www.instagram.com/ekocuda/
https://www.facebook.com/ekocudacom

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.