Warsztaty z Fundacją Jestem Mamą w Galerii Młociny!
Galeria Młociny reaktywuje warsztaty organizowane wspólnie z Fundacją Jestem Mamą skierowane do warszawskich rodziców i ich młodszych pociech. Już w sobotę 6 lutego o godzinie 11:00 odbędzie się drugie spotkanie z cyklu. Tym razem – w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo uczestników – w wersji online, a tematem przewodnim będzie: „Planer idealny – kalendarz. Zeszyt dobrych myśli. Pamiętnik”.
Warsztaty realizowane przez Fundację Jestem Mamą i Galerię Młociny to wspaniała okazja, by w kreatywny i niecodzienny sposób spędzić czas ze swoją pociechą, poznać rówieśników i skutecznie połączyć edukację z zabawą. Liczne projekty fundacji i warszawskiego centrum handlowego podbiły serca wielu warszawskich rodziców i dzieci, dostarczając masę frajdy, uśmiechu i nowych znajomości! Już w sobotę 6 lutego o godzinie 11:00 zainteresowani będą mieli okazję, by wziąć udział w drugim w tym roku spotkaniu z cyklu, na którym mali uczestnicy dowiedzą się, jak planować i realizować swoje marzenia! Tym razem, w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo obecnych, inicjatywa odbędzie się wirtualnie – poprzez spotkanie online. Doświadczeni animatorzy Fundacji Jestem Mamą zadbali jednak, by zabawy i frajdy było dokładnie tyle, ile podczas spotkań stacjonarnych. A nawet jeszcze więcej!
Jak należy się przygotować do warsztatów? Podstawą są odpowiednie rekwizyty! Zainteresowani mogą je odebrać w najbliższy czwartek i piątek w Punkcie Info. Wśród nich naklejki, zakładki, karty pracy i nie tylko. By je zdobyć, wszyscy ci, którzy mają ochotę, by wraz z pociechami wziąć udział w sobotnim, wirtualnym spotkaniu, powinni zarezerwować swój pakiet w komentarzu pod wydarzeniem na Facebooku opublikowanym przez Galerię Młociny. Pakiety będą do odebrania w czwartek i piątek w godzinach 12:00-22:00 w Punkcie Info na nazwisko osoby rezerwującej. Podczas rezerwacji liczy się kolejność zgłoszeń, ale udział w warsztatach mogą wziąć absolutnie wszyscy!
*Ze względu na zakres prac spotkanie jest skierowane przede wszystkim do dzieci powyżej 7 roku życia oraz dorosłych. Link do wydarzenia, pod którym należy zarezerwować swój pakiet, znajduje się poniżej:
https://www.facebook.com/events/123767119543291

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.