Komunikaty PR

Westfield Arkadia w nowej odsłonie

2023-04-06  |  13:20
Biuro prasowe

Westfield Arkadia nie zwalnia tempa i rozszerza swoją ofertę o nowe marki lub najnowsze koncepty znanych i lubianych brandów jak Zara Home czy Deichmann – oto czego mogą się spodziewać klienci odwiedzający to największe w Warszawie centrum handlowe.

Marka Zara Home zaprasza miłośników pięknych wnętrz i dekoracji do odwiedzenia salonu w zupełnie nowej odsłonie. Na powierzchni niemal 400 mkw. na klientów czekają nowoczesne i eleganckie wnętrza, które wypełniają ciepłe i organiczne materiały z dominacją neutralnych odcieni, uzupełnione o elementy z kamienia i drewna. Całość rozplanowana jest w sposób odzwierciedlający projekt domu poprzez strefy: jadalni, kuchni, sypialni, pokoju dziennego czy łazienki. Nowy koncept marki należącej do Grupy Inditex został wyposażony w innowacje technologiczne, które jeszcze bardziej poprawiają doświadczenie zakupowe klientów, jak na przykład punkt odbioru zamówień internetowych, gdzie za pomocą ekranu dotykowego można poprosić o wydanie zamówienia. Sklep znajduje się na parterze, w tej samej lokalizacji co dotychczas.

 

Informacja o pojawieniu się na zakupowej mapie Warszawy norweskiej marki Helly Hansen z pewnością wzbudza entuzjazm wielbicieli sportu i komfortowych ubrań. W Westfield Arkadia klienci mogą odwiedzić pierwszy w Polsce sklep Helly Hansen, o powierzchni 130 mkw., który zlokalizowany jest na pierwszym piętrze centrum. Marka ta jest światowym liderem w produkcji odzieży żeglarskiej, outdoorowej, narciarskiej i roboczej. Ubrania i akcesoria Helly Hansen pokochało ponad 55 000 profesjonalistów na całym świecie – zaufali jej między innymi wybitni żeglarze, zawodowi ratownicy górscy i przewodnicy oraz narciarze reprezentacji olimpijskich. Klienci znajdą w ofercie marki odzież wierzchnią, bieliznę termiczną, ubrania miejskie, obuwie i akcesoria takie jak torby, czapki czy skarpetki.

Wiosną, w Westfield Arkadia nie zabraknie także propozycji dla miłośników bardziej młodzieżowych stylizacji. Swój salon na pierwszym piętrze otworzyła marka Cropp. Jasny lokal w nowym koncepcie wyróżnia się unikalnym wnętrzem z wyrazistymi akcentami kolorystycznymi. Aktualny design sklepu odzwierciedla najważniejsze wartości marki Cropp, czyli autentyczność, różnorodność i świadomość tego, co się dzieje wokół nas. Marka tworzy wyraziste ubrania, buty i dodatki dla kobiet i mężczyzn inspirując się światem muzyki, sztuki i sportu.

Sąsiadujący z Cropp sklep marki House, otworzył się ponownie na pierwszym piętrze, prezentując swoim klientom odświeżony logotyp, nowy asortyment i oryginalną aranżację wnętrza. Jako brand odzieżowy, House tworzy kreatywną przestrzeń przede wszystkim dla młodych osób, które poprzez swój ubiór chcą wyrażać siebie i odważnie eksperymentować z modą, do czego doskonałą przestrzenią ma być właśnie wnętrze sklepu.

Innym przykładem takiego podejścia jest marka obuwnicza Deichmann, która zdecydowała się zaprezentować najnowszy koncept swojego sklepu w Westfield Arkadia. Istotną zmianą we wnętrzu nowego salonu jest strefa sportowa, którą oddzielono od pozostałej części lokalu. Wyróżnia ją spójna kolorystyka (dominuje tam kolor antracytowy), ale również nowe elementy do ekspozycji obuwia. Przebudowie uległ również dział dziecięcy. Sklep jest dostępny dla klientów w tym samym miejscu co dotychczas, czyli na parterze.

 

Niezmiennie cieszy nas, że centrum handlowe Westfield Arkadia to miejsce atrakcyjne zarówno dla nowych marek, jak i tych, które właśnie w naszym centrum chcą otwierać swoje flagowe sklepy w najnowocześniejszych konceptach mówi Piotr Brzozowicz, dyrektor centrum handlowego Westfield Arkadia, i dodaje A to jeszcze nie koniec zmian i ciekawych propozycji, jakie przygotowaliśmy dla klientów.

Westfield Arkadia to nie tylko moda, ale także ciekawa oferta gastronomiczna. Po krótkim remoncie, obok niedawno otwartych schodów ruchomych, ponownie otworzyła się kawiarnia Costa Coffee. Dominują w niej odcienie bordo i szarości z elementami naturalnego kamienia. Meble utrzymane są natomiast w kolorystyce pastelowej z dodatkiem drewna. W kawiarni na klientów czekają znane i lubiane kawy oraz herbaty, a także sezonowe nowości, pełna oferta śniadaniowa, lunchowa i desery.

Zwolennicy słodkości na pewno zainteresują się planowanym w Westfield Arkadia otwarciem lodziarni Good Lood. Marka istnieje na rynku od 7 lat i w tym czasie stworzyła już ponad 1000 różnych, autorskich smaków lodów. Są to zarówno lody wegańskie, bez cukru, sorbety, jak i lody mleczne. Loodspot, bo tak lodziarnia nazywa swoje punkty, przykuje wzrok różowo-złotą aranżacją lokalu, który zostanie zlokalizowany na pierwszym piętrze w strefie food court. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Otyłość nie wynika z braku samodyscypliny czy lenistwa. Ta poważna choroba niesie ze sobą 200 różnych powikłań

– Walka z otyłością wymaga nie tylko wprowadzenia zmian w stylu życia i sposobie odżywiania, ale przede wszystkim zrozumienia, że jest to choroba zarówno o podłożu fizycznym, jak i psychicznym – podkreśla psycholog Adrianna Sobol. Niestety często to schorzenie jest postrzegane jako wynik braku dyscypliny, nieprawidłowej diety lub lenistwa, co jest błędnym i krzywdzącym stereotypem. W rzeczywistości otyłość jest bowiem poważną chorobą, która niesie ze sobą wiele powikłań zdrowotnych i wymaga kompleksowego podejścia. Kluczowymi elementami, które mogą się przyczynić do skuteczniejszego leczenia i poprawy jakości funkcjonowania pacjentów, jest wsparcie emocjonalne oraz zwiększenie dostępności do specjalistów.

Prawo

Seniorzy zyskają na rencie wdowiej średnio 350 zł miesięcznie. Od 2027 roku świadczenie jeszcze wzrośnie

Z początkiem lipca ruszyły wypłaty tzw. renty wdowiej. Ponad milion wniosków o świadczenie wpłynęło do wszystkich organów emerytalno-rentowych, przy czym zdecydowana większość do ZUS. Pierwszego dnia do 86 tys. osób trafiło łącznie blisko 317 mln zł, z czego ponad 30 mln zł to kwota, o którą wzrosły wypłaty w związku z zastosowaniem zbiegu świadczeń.

Motoryzacja

Qczaj: Na drogach szybkiego ruchu lubię mocniej wcisnąć pedał gazu. Niebawem planuję też zrobić prawo jazdy na motocykl

Trener podkreśla, że decyzja o zrobieniu prawa jazdy była jedną z najlepszych w jego życiu. Teraz, kiedy odpowiedni dokument ma już w kieszeni, z ogromną przyjemnością wsiada za kierownicę i mknie przed siebie. Najbardziej lubi drogi szybkiego ruchu, bo tam może mocniej wcisnąć pedał gazu. W innych okolicznościach jednak jeździ z dużą rozwagą, dostosowując prędkość do warunków panujących na jezdni. Qczaj zdradza też, że kolejnym krokiem będzie kurs na prawo jazdy na motocykl.