Komunikaty PR

Westfield Arkadia w nowej odsłonie

2023-04-06  |  13:20
Biuro prasowe

Westfield Arkadia nie zwalnia tempa i rozszerza swoją ofertę o nowe marki lub najnowsze koncepty znanych i lubianych brandów jak Zara Home czy Deichmann – oto czego mogą się spodziewać klienci odwiedzający to największe w Warszawie centrum handlowe.

Marka Zara Home zaprasza miłośników pięknych wnętrz i dekoracji do odwiedzenia salonu w zupełnie nowej odsłonie. Na powierzchni niemal 400 mkw. na klientów czekają nowoczesne i eleganckie wnętrza, które wypełniają ciepłe i organiczne materiały z dominacją neutralnych odcieni, uzupełnione o elementy z kamienia i drewna. Całość rozplanowana jest w sposób odzwierciedlający projekt domu poprzez strefy: jadalni, kuchni, sypialni, pokoju dziennego czy łazienki. Nowy koncept marki należącej do Grupy Inditex został wyposażony w innowacje technologiczne, które jeszcze bardziej poprawiają doświadczenie zakupowe klientów, jak na przykład punkt odbioru zamówień internetowych, gdzie za pomocą ekranu dotykowego można poprosić o wydanie zamówienia. Sklep znajduje się na parterze, w tej samej lokalizacji co dotychczas.

 

Informacja o pojawieniu się na zakupowej mapie Warszawy norweskiej marki Helly Hansen z pewnością wzbudza entuzjazm wielbicieli sportu i komfortowych ubrań. W Westfield Arkadia klienci mogą odwiedzić pierwszy w Polsce sklep Helly Hansen, o powierzchni 130 mkw., który zlokalizowany jest na pierwszym piętrze centrum. Marka ta jest światowym liderem w produkcji odzieży żeglarskiej, outdoorowej, narciarskiej i roboczej. Ubrania i akcesoria Helly Hansen pokochało ponad 55 000 profesjonalistów na całym świecie – zaufali jej między innymi wybitni żeglarze, zawodowi ratownicy górscy i przewodnicy oraz narciarze reprezentacji olimpijskich. Klienci znajdą w ofercie marki odzież wierzchnią, bieliznę termiczną, ubrania miejskie, obuwie i akcesoria takie jak torby, czapki czy skarpetki.

Wiosną, w Westfield Arkadia nie zabraknie także propozycji dla miłośników bardziej młodzieżowych stylizacji. Swój salon na pierwszym piętrze otworzyła marka Cropp. Jasny lokal w nowym koncepcie wyróżnia się unikalnym wnętrzem z wyrazistymi akcentami kolorystycznymi. Aktualny design sklepu odzwierciedla najważniejsze wartości marki Cropp, czyli autentyczność, różnorodność i świadomość tego, co się dzieje wokół nas. Marka tworzy wyraziste ubrania, buty i dodatki dla kobiet i mężczyzn inspirując się światem muzyki, sztuki i sportu.

Sąsiadujący z Cropp sklep marki House, otworzył się ponownie na pierwszym piętrze, prezentując swoim klientom odświeżony logotyp, nowy asortyment i oryginalną aranżację wnętrza. Jako brand odzieżowy, House tworzy kreatywną przestrzeń przede wszystkim dla młodych osób, które poprzez swój ubiór chcą wyrażać siebie i odważnie eksperymentować z modą, do czego doskonałą przestrzenią ma być właśnie wnętrze sklepu.

Innym przykładem takiego podejścia jest marka obuwnicza Deichmann, która zdecydowała się zaprezentować najnowszy koncept swojego sklepu w Westfield Arkadia. Istotną zmianą we wnętrzu nowego salonu jest strefa sportowa, którą oddzielono od pozostałej części lokalu. Wyróżnia ją spójna kolorystyka (dominuje tam kolor antracytowy), ale również nowe elementy do ekspozycji obuwia. Przebudowie uległ również dział dziecięcy. Sklep jest dostępny dla klientów w tym samym miejscu co dotychczas, czyli na parterze.

 

Niezmiennie cieszy nas, że centrum handlowe Westfield Arkadia to miejsce atrakcyjne zarówno dla nowych marek, jak i tych, które właśnie w naszym centrum chcą otwierać swoje flagowe sklepy w najnowocześniejszych konceptach mówi Piotr Brzozowicz, dyrektor centrum handlowego Westfield Arkadia, i dodaje A to jeszcze nie koniec zmian i ciekawych propozycji, jakie przygotowaliśmy dla klientów.

Westfield Arkadia to nie tylko moda, ale także ciekawa oferta gastronomiczna. Po krótkim remoncie, obok niedawno otwartych schodów ruchomych, ponownie otworzyła się kawiarnia Costa Coffee. Dominują w niej odcienie bordo i szarości z elementami naturalnego kamienia. Meble utrzymane są natomiast w kolorystyce pastelowej z dodatkiem drewna. W kawiarni na klientów czekają znane i lubiane kawy oraz herbaty, a także sezonowe nowości, pełna oferta śniadaniowa, lunchowa i desery.

Zwolennicy słodkości na pewno zainteresują się planowanym w Westfield Arkadia otwarciem lodziarni Good Lood. Marka istnieje na rynku od 7 lat i w tym czasie stworzyła już ponad 1000 różnych, autorskich smaków lodów. Są to zarówno lody wegańskie, bez cukru, sorbety, jak i lody mleczne. Loodspot, bo tak lodziarnia nazywa swoje punkty, przykuje wzrok różowo-złotą aranżacją lokalu, który zostanie zlokalizowany na pierwszym piętrze w strefie food court. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:00

Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze

Organizacja uroczystości ślubnej to duże przedsięwzięcie, w której główną rolę odgrywa Para Młoda i rodzice. Ten szczególny czas wymaga dokonywania wielu
Zakupy Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?
2024-12-20 | 11:00

Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?

Świąteczna gorączka wystartowała na dobre. W polskich domach już słychać kultowe „zostaw, to na święta”, w powietrzu roznosi się zapach choinki, a w sklepach trwa polowanie
Zakupy Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!
2024-12-20 | 10:15

Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!

W Lidl Polska od czwartku, 19 grudnia, do niedzieli, 22 grudnia, można znaleźć idealne prezenty last minute! Pyszne słodycze, które świetnie sprawdzą się jako dodatki do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.