Komunikaty PR

Weź udział w akcji walentynkowej i zabierz do domu dekoracyjną grafikę

2021-02-10  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Z myślą o domu i z walentynkowym motywem. Magnolia Park przygotowała 450 modnych, obramowanych plakatów w różnych wzorach. Rozda je już 13 lutego w ramach akcji „Magnolia Park Inspiruje”.

Kolorowe, inspirujące i dekoracyjne. Takie są plakaty przygotowane przez Magnolia Park na zbliżającą się akcję walentynkową. – Dom nabrał dla nas nowego wymiaru, stał się azylem, bezpieczną przystanią. Z kolei plakat to bardzo modna ozdoba wnętrza, która coraz częściej pojawia się w mieszkaniach. Chcemy zainspirować klientów do wprowadzenia do domu ładnego, miłego i optymistycznego akcentu – wyjaśnia Joanna Sawośko-Duda, dyrektorka Magnolia Park z Multi Poland, polskiego oddziału Multi Corporation.

Magnolia Park przygotowała plakaty w pięciu różnych wzorach. Motyw jest wspólny – miłość. Plakaty są oprawione w eleganckie ramy. Co trzeba zrobić, żeby je zdobyć? Wziąć udział w akcji zaplanowanej na 13 lutego.

Plakaty za zakupy

Zasady są bardzo proste. Jeden plakat może odebrać ten, kto 13 lutego dokona zakupu w Magnolia Park na kwotę 250 zł (maksymalnie na dwóch paragonach). Natomiast za zakupy za minimum 500 zł (także na maksymalnie dwóch paragonach) można dostać aż dwa plakaty oprawione w ramy! Wydarzenie potrwa do wyczerpania zapasów, które są spore – Magnolia Park przygotowała 450 nagród. Plakaty będzie można odebrać w specjalnym punkcie odbioru nagród, w okolicy salonu Empik i Super-pharm, między 10.00 – 20.00 (lub do wyczerpania zapasów). Szczegóły znajdują się w regulaminie dostępnym na stronie internetowej www.magnoliapark.pl.

Wybrana forma wydarzenia z okazji walentynek jest bardzo zbliżona do często organizowanych w Magnolia Park akcji prosprzedażowych, w których za zakupy rozdawane są karty podarunkowe. Pierwsza w tym roku tego typu akcja trwa do 12 lutego. W czasach, w których organizowanie wydarzeń stacjonarnych jest utrudnione, klienci mogą spodziewać się większej liczby podobnych wydarzeń, które notabene są przez nich bardzo lubiane. Co najważniejsze – ich formuła jest dostosowana do ścisłego reżimu sanitarnego, który obowiązuje w Polsce. 

Bezpieczeństwo w Magnolia Park

Magnolia Park, zarządzana przez Multi Poland, zapewnia całkowicie bezpieczne warunki korzystania z centrum. Przypomnijmy, że już w ubiegłym roku otrzymała certyfikat SafeGuard, który potwierdza działanie zgodnie z wymaganiami prawnymi i wytycznymi władz sanitarnych.

W całym centrum obowiązuje zasada zasłaniania ust i nosa, dezynfekcji i zachowywania dystansu. W Punkcie Informacyjnym można dostać bezpłatne maseczki i rękawiczki. Pojemniki z płynem do dezynfekcji rozmieszczone są w całym centrum. Elementy infrastruktury wspólnej, często dotykane, są regularnie dezynfekowane. Tam, gdzie to możliwe, wejścia i wyjścia zostały rozdzielone w sposób umożliwiający komunikację jednokierunkową.

Liczba klientów zarówno w centrum, jak i sklepach jest na bieżąco monitorowana. Informacje o dopuszczalnej liczbie osób znajdują się przy wejściach do Magnolia Park oraz na witrynach sklepowych.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City Biuro prasowe
2024-06-28 | 15:12

Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City

W najbliższy weekend - 29 i 30 czerwca - przestrzeń przy fontannie na poziomie -1 zamieni się w strefę kreatywnych zajęć dla starszych dzieci i wszystkich dorosłych. Pod okiem
Zakupy Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu
2024-06-27 | 09:11

Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu

Niespełna dwa tygodnie po otwarciu butiku RP Store na klientów Blue City czeka kolejna nowość - sklep hiszpańskiej marki Kamalion, pełen nowoczesnych akcesoriów
Zakupy Znamy najnowszy portret klientek Pepco
2024-06-26 | 17:00

Znamy najnowszy portret klientek Pepco

Od Portugalii, przez Polskę aż po Estonię to wykształcona, pracująca, mama, dla której najważniejsze są niskie ceny. Każdego miesiąca w sklepach Pepco klienci realizują ponad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Media

Robert El Gendy: Jestem śpiochem i przychodzę do studia w ostatniej chwili. Raz nie obudziłem się na czas i dopiero telefon z redakcji postawił mnie na nogi

Prezenter „Pytania na śniadanie” zaznacza, że lubi sobie pospać, dlatego prowadzenie porannego programu to dla niego prawdziwe wyzwanie. Musi się bowiem sporo natrudzić, by być w studiu telewizyjnym na czas. Zazwyczaj nie udaje mu się jednak obudzić wraz z dźwiękiem pierwszego budzika i zdarzyło się, że z głębokiego snu wyrwał go dopiero telefon od produkcji „Pytania na śniadanie”.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.