Komunikaty PR

Weź udział w akcji walentynkowej i zabierz do domu dekoracyjną grafikę

2021-02-10  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Z myślą o domu i z walentynkowym motywem. Magnolia Park przygotowała 450 modnych, obramowanych plakatów w różnych wzorach. Rozda je już 13 lutego w ramach akcji „Magnolia Park Inspiruje”.

Kolorowe, inspirujące i dekoracyjne. Takie są plakaty przygotowane przez Magnolia Park na zbliżającą się akcję walentynkową. – Dom nabrał dla nas nowego wymiaru, stał się azylem, bezpieczną przystanią. Z kolei plakat to bardzo modna ozdoba wnętrza, która coraz częściej pojawia się w mieszkaniach. Chcemy zainspirować klientów do wprowadzenia do domu ładnego, miłego i optymistycznego akcentu – wyjaśnia Joanna Sawośko-Duda, dyrektorka Magnolia Park z Multi Poland, polskiego oddziału Multi Corporation.

Magnolia Park przygotowała plakaty w pięciu różnych wzorach. Motyw jest wspólny – miłość. Plakaty są oprawione w eleganckie ramy. Co trzeba zrobić, żeby je zdobyć? Wziąć udział w akcji zaplanowanej na 13 lutego.

Plakaty za zakupy

Zasady są bardzo proste. Jeden plakat może odebrać ten, kto 13 lutego dokona zakupu w Magnolia Park na kwotę 250 zł (maksymalnie na dwóch paragonach). Natomiast za zakupy za minimum 500 zł (także na maksymalnie dwóch paragonach) można dostać aż dwa plakaty oprawione w ramy! Wydarzenie potrwa do wyczerpania zapasów, które są spore – Magnolia Park przygotowała 450 nagród. Plakaty będzie można odebrać w specjalnym punkcie odbioru nagród, w okolicy salonu Empik i Super-pharm, między 10.00 – 20.00 (lub do wyczerpania zapasów). Szczegóły znajdują się w regulaminie dostępnym na stronie internetowej www.magnoliapark.pl.

Wybrana forma wydarzenia z okazji walentynek jest bardzo zbliżona do często organizowanych w Magnolia Park akcji prosprzedażowych, w których za zakupy rozdawane są karty podarunkowe. Pierwsza w tym roku tego typu akcja trwa do 12 lutego. W czasach, w których organizowanie wydarzeń stacjonarnych jest utrudnione, klienci mogą spodziewać się większej liczby podobnych wydarzeń, które notabene są przez nich bardzo lubiane. Co najważniejsze – ich formuła jest dostosowana do ścisłego reżimu sanitarnego, który obowiązuje w Polsce. 

Bezpieczeństwo w Magnolia Park

Magnolia Park, zarządzana przez Multi Poland, zapewnia całkowicie bezpieczne warunki korzystania z centrum. Przypomnijmy, że już w ubiegłym roku otrzymała certyfikat SafeGuard, który potwierdza działanie zgodnie z wymaganiami prawnymi i wytycznymi władz sanitarnych.

W całym centrum obowiązuje zasada zasłaniania ust i nosa, dezynfekcji i zachowywania dystansu. W Punkcie Informacyjnym można dostać bezpłatne maseczki i rękawiczki. Pojemniki z płynem do dezynfekcji rozmieszczone są w całym centrum. Elementy infrastruktury wspólnej, często dotykane, są regularnie dezynfekowane. Tam, gdzie to możliwe, wejścia i wyjścia zostały rozdzielone w sposób umożliwiający komunikację jednokierunkową.

Liczba klientów zarówno w centrum, jak i sklepach jest na bieżąco monitorowana. Informacje o dopuszczalnej liczbie osób znajdują się przy wejściach do Magnolia Park oraz na witrynach sklepowych.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Jarmark produktów Regionalnych Biuro prasowe
2024-05-13 | 13:13

Jarmark produktów Regionalnych

Atrium Biała zaprasza smakoszy produktów regionalnych na prawdziwą ucztę! W dniach 15-18 maja w białostockim centrum handlowym odbędzie się kolejny już Jarmark Produktów
Zakupy Projekt „Ciszej” – czyli nowe rozwiązania w Porcie Łódź
2024-05-08 | 13:30

Projekt „Ciszej” – czyli nowe rozwiązania w Porcie Łódź

Port Łódź, mając na uwadze dobro i komfort wszystkich swoich klientów, z radością ogłasza wprowadzenie innowacyjnego projektu “Ciszej”. Projekt ten został
Zakupy Kultowe M&M’s® teraz dostępne w wersji mini!
2024-05-08 | 12:00

Kultowe M&M’s® teraz dostępne w wersji mini!

Doskonale sprawdzą się jako dodatek do wypieków, ale też jako słodka przekąska.  M&M’s® to marka, która podbiła serca konsumentów na całym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona środowiska

Mniej niż 2 proc. polskich rzek ma czystą wodę zdatną do picia. Podczas akcji sprzątania wolontariusze zbierają setki ton śmieci

Z badań Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska wynika, że w latach 2014–2020 zły stan wód odnotowano w 99,5 proc. polskich rzek. Problemem jest także zaśmiecanie rzek i ich okolic. W trakcie corocznych akcji sprzątania wolontariusze zbierają setki ton śmieci. Rozwijanie powszechnej świadomości i odpowiedzialności za lokalne środowisko to jeden z głównych celów akcji Operacja Czysta Rzeka. Trwa właśnie szósta edycja akcji, w którą angażują się także prywatne firmy.

Teatr

Artur Barciś: Odkąd mieszkam na wsi, znam dużo więcej sąsiadów, niż kiedy mieszkałem w bloku. W miastach poznawanie ludzi nie bardzo nas interesuje

W spektaklu „Barabuum!” wyreżyserowanym przez Artura Barcisia pewna para postanawia zainteresować się życiem swoich sąsiadów i bliżej ich poznać. Ta znajomość z czasem przeradza się jednak w zupełnie nieoczywistą relację. Aktor podkreśla, że choć jest to historia z przymrużeniem oka, to jednak powinna zachęcić do przemyśleń. Jego zdaniem warto pokonać nieśmiałość i otworzyć się na nowe znajomości. Jak przyznaje, on sam prywatnie utrzymuje dobre kontakty ze swoimi sąsiadami i każda z tych osób wnosi do jego życia coś wartościowego.