Komunikaty PR

Weź udział w konkursie Gabrielli, baw się modą i wygraj organizację wymarzonej i

2020-06-19  |  15:00
Biuro prasowe

Polska marka pończosznicza Gabriella zachęca do zabawy z modą i nie tylko. Nawiązując do swojej najnowszej ultrakobiecej i kolorowej kolekcji „Have fun” ogłasza konkurs na najbardziej kreatywny koncept wymarzonej imprezy i imprezową stylizację. Główna nagroda to organizacja wystrzałowego party z marzeń laureatki i kolorowe rajstopy, pończochy i skarpetki, z którymi stworzysz modny look na każdą okazję.

Po kilku miesiącach izolacji tęsknimy do spotkań z przyjaciółmi, tłumów na parkiecie, zabawy, muzyki i beztroskiego szału. Wreszcie możemy postawić na fun, i choć tegoroczne imprezy nie będą wyglądały tak, jak letnie eventy w poprzednich latach, nic nie stoi na przeszkodzie, by o nich… pomarzyć, wystroić się i pogadać! Domówka z super dekoracjami, kameralne party nad jeziorem, a może szalona impreza w wielkim mieście? Gabriella wychodzi naprzeciw tym tęsknotom i ogłasza konkurs na swoim oficjalnym profilu Instagram, który oznacza #wannaHAVEFUN.

Zadaniem konkursowym jest dodanie postu, w którym uczestnicy opiszą, jak powinna wyglądać ich wymarzona impreza, za którą tęsknią. Wszystko to zilustrowane zdjęciem wystrzałowej stylizacji, w której nie zabraknie przyciągających spojrzenia dodatków - rajstop, pończoch lub skarpetek. Warunkiem uczestnictwa jest opatrzenie całości hasztagami #wannaHAVEFUN, a w treści posta oraz na zdjęciu należy oznaczyć @gabriella_company.

Nagrodą główną w konkursie jest sfinansowanie szalonej imprezy przez markę Gabriella dla tej osoby, która zachwyci Komisję swoją kreatywnością. Organizator przyzna także 3 wyróżnione zgłoszenia, które nagrodzi paczkami wypełnionymi po brzegi produktami z najnowszej kolekcji pod nazwą „Have Fun”.

Do zabawy zachęcać będą także popularne stylistki i influencerki, które marka zaangażowała do działań. W ich social media zobaczymy nie tylko zdjęcia ze stylizacjami, ale także posty wspierające komunikację zabawy. STAY TUNED!

Konkurs trwa od 4 do 30 czerwca.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.