Komunikaty PR

Weź udział w loterii i odjedź z Manufaktury nowym Seatem Arona

2024-11-20  |  16:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.58 MB )

Loteria Black Friday
12-29.11.2024

Ciesząca się dużym zainteresowaniem jesienna loteria Black Friday powraca do Manufaktury. W tym roku na zwycięzcę czekać będzie nowy SEAT Arona w kolorze czerwonym. Ten model samochodu zajmuje wysoką pozycję wśród małych crossoverów. Poza tym nagrodami w loterii są również karty podarunkowe Manufaktury o wartości 500 i 1000 zł.

Co trzeba zrobić, żeby wziąć udział w loterii? Wystarczy zrobić zakupy w Manufakturze w dniach 12-29 listopada na kwotę min. 100 złotych (na max. trzech paragonach). Następnie zarejestrować dowód zakupu na stoisku loteryjnym, które przez cały czas trwania loterii będzie znajdować się na parterze w rotundzie galerii handlowej Manufaktury (w godzinach 12-20). Zwycięzcę głównej nagrody poznamy w Black Friday, czyli 29 listopada o godz. 20:00. Warunkiem przyznania nagrody uczestnikowi jest jego obecność podczas losowania oraz okazanie paragonu, który był zgłoszony z kuponem do loterii wraz z dokumentem potwierdzającym tożsamość uczestnika loterii.

Co ważne, w loterii można wziąć udział wiele razy – każdą wizytę w Manufakturze warto zakończyć odwiedzeniem Punktu Loterii i wrzuceniem kuponu do urny.

Regulamin loterii dostępny jest na stronie internetowej Manufaktury: www.manufaktura.com oraz w Punkcie Obsługi Loterii.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości często czuje się bezbronny Biuro prasowe
2024-12-03 | 15:30

Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości często czuje się bezbronny

Klient dokonując zakupów w internecie, często pozostaje bezbronny. Z badań wynika, że tylko 22% Polaków zna swoje prawa konsumenckie, a 65% nie jest w stanie
Zakupy Badania IBRIS dotyczące percepcji i spożycia produktów alkoholowych. Piwo z najgorszymi notowaniami i skutkami
2024-12-03 | 06:00

Badania IBRIS dotyczące percepcji i spożycia produktów alkoholowych. Piwo z najgorszymi notowaniami i skutkami

Właśnie ukazały się badania IBRIS dotyczące konsumpcji alkoholu i percepcji Polaków na temat produktów alkoholowych. Okazuje się, że „Piwo jest najczęściej
Zakupy BRAK ZDJĘCIA
2024-12-02 | 01:00

Nowe Bielawy szykują spotkanie ze św. Mikołajem i warsztaty

W Toruniu nie zabraknie miejsc, w których dzieci będą mogły w tym roku spotkać świętego Mikołaja. Jednym z nich jest centrum handlowe Nowe Bielawy. 7 grudnia odbędą się tam mikołajki pełne atrakcji Nosi czerwony kubrak, ma

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Infrastruktura

Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców

W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.

Problemy społeczne

40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem

Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.