Weź udział w loterii i odjedź z Manufaktury nowym Seatem Arona
Loteria Black Friday
12-29.11.2024
Ciesząca się dużym zainteresowaniem jesienna loteria Black Friday powraca do Manufaktury. W tym roku na zwycięzcę czekać będzie nowy SEAT Arona w kolorze czerwonym. Ten model samochodu zajmuje wysoką pozycję wśród małych crossoverów. Poza tym nagrodami w loterii są również karty podarunkowe Manufaktury o wartości 500 i 1000 zł.
Co trzeba zrobić, żeby wziąć udział w loterii? Wystarczy zrobić zakupy w Manufakturze w dniach 12-29 listopada na kwotę min. 100 złotych (na max. trzech paragonach). Następnie zarejestrować dowód zakupu na stoisku loteryjnym, które przez cały czas trwania loterii będzie znajdować się na parterze w rotundzie galerii handlowej Manufaktury (w godzinach 12-20). Zwycięzcę głównej nagrody poznamy w Black Friday, czyli 29 listopada o godz. 20:00. Warunkiem przyznania nagrody uczestnikowi jest jego obecność podczas losowania oraz okazanie paragonu, który był zgłoszony z kuponem do loterii wraz z dokumentem potwierdzającym tożsamość uczestnika loterii.
Co ważne, w loterii można wziąć udział wiele razy – każdą wizytę w Manufakturze warto zakończyć odwiedzeniem Punktu Loterii i wrzuceniem kuponu do urny.
Regulamin loterii dostępny jest na stronie internetowej Manufaktury: www.manufaktura.com oraz w Punkcie Obsługi Loterii.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.