Komunikaty PR

Wielka przyjemność w mini formacie – Ptasie Mleczko® MINI już w sprzedaży!

2020-04-02  |  11:00
Biuro prasowe

Niewielkie kostki niebiańsko lekkiej pianki, oblane oryginalną wedlowską czekoladą. Takie jest Ptasie Mleczko® MINI, czyli kultowy produkt marki E.Wedel dostępny w całkowicie nowym kształcie i w poręcznym opakowaniu. 

Wielka przyjemność w niewielkim formacie

Ptasie Mleczko® MINI to nowa wersja kultowego produktu, czyli wyjątkowo lekkiej pianki od E.Wedel w formie mini kostki. Nowy kształt sprawi, że konsumenci, sięgając po doskonale znaną, niebiańską słodycz, mogą liczyć na zupełnie nowe doznania smakowe. Wszystko dzięki temu, że w nowej wersji produktu znajduje się jeszcze więcej oryginalnej wedlowskiej czekolady. Nowe Ptasie Mleczko® MINI dostępne jest w dwóch wariantach smakowych: waniliowym, oblanym wedlowską czekoladą deserową i śmietankowym – w czekoladzie mlecznej.  

Weź je ze sobą!

Ptasie Mleczko® od lat dostępne jest w kwadratowym kartoniku z dwoma pięterkami pianek. Wersję MINI zapakowano natomiast w wygodną i praktyczną torebkę ze strunowym zamknięciem. Takie rozwiązanie pozwala na wielokrotne otwieranie i zamykanie opakowania, a  dzięki temu produkt nadaje się idealnie na podróż, przerwę w szkole, w pracy lub na słodką chwilę przyjemności tylko dla siebie. 

Ptasie Mleczko® MINI na tle standardowej oferty

Opakowanie pianek Ptasie Mleczko® MINI jest spójne z pozostałymi produktami linii Ptasie Mleczko® – marki, która w zeszłym roku przeszła redesign. Wariant waniliowy, podobnie jak standardowe opakowanie pianek, zyskał czerwono-żółte barwy, zaś śmietankowy – błękitno-różowe. Na obu torebkach nie mogło także zabraknąć rajskich ptaków i motywów kwiatowych, które stały się znakiem rozpoznawczym nowych opakowań. 

Nowa propozycja od marki E.Wedel – Ptasie Mleczko® MINI, pojawi się w szerokiej dystrybucji od stycznia 2020 roku. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic Biuro prasowe
2024-11-04 | 12:00

Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic

Entuzjaści botaniki oraz fani LEGO mogą teraz zanurzyć się w uspokajającym pięknie ogrodu botanicznego w stylu wiktoriańskim. Ten zestaw składający się z 3792 elementów pozwala
Zakupy Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
2024-10-25 | 14:03

Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?

Choć tradycyjne upominki wciąż cieszą się dużą popularnością, coraz częściej na listach prezentowych pojawiają się nowe kategorie. Opcje niematerialne, takie jak karty podarunkowe czy
Zakupy 15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce
2024-10-24 | 16:05

15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce

Już od 15 lat Salon Pierre Cardin w Galerii Sfera przy ul. Mostowej 5 w Bielsku-Białej dostarcza swoim klientom eleganckie, wyrafinowane stylizacje. Teraz nadszedł czas, by świętować ten

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.