Komunikaty PR

Wielka, urodzinowa promocja w Kontigo

2020-10-23  |  10:40
Biuro prasowe
Kontakt
Ewelina Jaskuła
Good One PR

Edwarda Jelinka 38
01-646 Warszawa
ewelina.jaskula|goodonepr.pl| |ewelina.jaskula|goodonepr.pl
665 339 877
www.goodonepr.pl/

To już 6. urodziny Kontigo – sieci sklepów kosmetycznych tylko dla kobiet. Z tej okazji wczoraj ruszyła wyjątkowa promocja dla wszystkich klientek – 2+2 na cały asortyment w sklepie online i placówkach stacjonarnych. 

Kontigo powstało z myślą o współczesnej kobiecie, zapewniając jej wyjątkową obsługę oraz szeroki wybór kosmetyków. W ofercie sklepu znajdują się produkty do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów, makijażu oraz zapachy i akcesoria, w tym atrakcyjne marki dostępne na wyłączność.

– Stale poszerzamy portfolio kosmetyków naturalnych, podążając za oczekiwaniami naszych klientek. Mocno stawiamy także na marki, którymi dysponujemy na wyłączność. Rozwijamy te już dobrze znane, jak np. Biolove, a także wprowadzamy zupełnie nowe, jak Moonish Natural – naturalne kosmetyki do makijażu czy Hempure – serię bazującą na oleju z konopi siewnej – podkreśla Magdalena Dąbrowska, menadżer ds. marketingu w Kontigo.

Dobrym momentem na zapoznanie się bogatą ofertą kosmetyków naturalnych jest urodzinowa promocja 2+2. W dn. 22-25 października przy zakupie 4 produktów, 2 najtańsze otrzymamy za 2 grosze. Warto skorzystać z tej promocji, bo taka okazja pojawia się tylko raz do roku.

6 lat Kontigo

W ciągu 6 lat Kontigo rozwinęło prężnie działający sklep online oraz otworzyło ponad 30 sklepów stacjonarnych.  – W naszych działaniach mocno stawiamy na jakość. Zależy nam, aby każda kobieta, która robi zakupy w Kontigo, była usatysfakcjonowana wyborem produktów, dlatego może liczyć na profesjonalne doradztwo naszych konsultantów oraz stałe poszerzanie oferty – mówi Magdalena Dąbrowska z Kontigo.

W sklepach kosmetycznych Kontigo dostępne są takie marki pielęgnacyjne jak: Mokosh, Resibo, Biolove, Holika Holika, D’alchemy, Sentido czy Miya. Ponadto znajdziemy szeroki wybór konwencjonalnych kosmetyków do makijażu, jak i tych stworzonych we współpracy z Harry’m Jeffersonem (Rosie, Mystik) czy zapachy Sandry Kubickiej.

 

O Kontigo

Kontigo to sieć sklepów kosmetycznych należących do grupy Eurocash. Koncept powstał z myślą o współczesnej kobiecie, której zapewnia wyjątkową obsługę oraz unikatowy asortyment, by mogła poczuć się zadbana. W ofercie Kontigo znajdują się produkty do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów, kosmetyki do makijażu oraz zapachy i akcesoria. Większość marek dostępna jest na wyłączność. Kontigo to sklepy kosmetyczne, w których dostępny jest najszerszy wachlarz kosmetyków naturalnych na polskim rynku. Marka prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sklepu online, a także w ponad 30 sklepach stacjonarnych w całej Polsce.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Good One PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.