Komunikaty PR

Wielka, urodzinowa promocja w Kontigo

2020-10-23  |  10:40
Biuro prasowe
Kontakt
Ewelina Jaskuła
Good One PR

Edwarda Jelinka 38
01-646 Warszawa
ewelina.jaskula|goodonepr.pl| |ewelina.jaskula|goodonepr.pl
665 339 877
www.goodonepr.pl/

To już 6. urodziny Kontigo – sieci sklepów kosmetycznych tylko dla kobiet. Z tej okazji wczoraj ruszyła wyjątkowa promocja dla wszystkich klientek – 2+2 na cały asortyment w sklepie online i placówkach stacjonarnych. 

Kontigo powstało z myślą o współczesnej kobiecie, zapewniając jej wyjątkową obsługę oraz szeroki wybór kosmetyków. W ofercie sklepu znajdują się produkty do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów, makijażu oraz zapachy i akcesoria, w tym atrakcyjne marki dostępne na wyłączność.

– Stale poszerzamy portfolio kosmetyków naturalnych, podążając za oczekiwaniami naszych klientek. Mocno stawiamy także na marki, którymi dysponujemy na wyłączność. Rozwijamy te już dobrze znane, jak np. Biolove, a także wprowadzamy zupełnie nowe, jak Moonish Natural – naturalne kosmetyki do makijażu czy Hempure – serię bazującą na oleju z konopi siewnej – podkreśla Magdalena Dąbrowska, menadżer ds. marketingu w Kontigo.

Dobrym momentem na zapoznanie się bogatą ofertą kosmetyków naturalnych jest urodzinowa promocja 2+2. W dn. 22-25 października przy zakupie 4 produktów, 2 najtańsze otrzymamy za 2 grosze. Warto skorzystać z tej promocji, bo taka okazja pojawia się tylko raz do roku.

6 lat Kontigo

W ciągu 6 lat Kontigo rozwinęło prężnie działający sklep online oraz otworzyło ponad 30 sklepów stacjonarnych.  – W naszych działaniach mocno stawiamy na jakość. Zależy nam, aby każda kobieta, która robi zakupy w Kontigo, była usatysfakcjonowana wyborem produktów, dlatego może liczyć na profesjonalne doradztwo naszych konsultantów oraz stałe poszerzanie oferty – mówi Magdalena Dąbrowska z Kontigo.

W sklepach kosmetycznych Kontigo dostępne są takie marki pielęgnacyjne jak: Mokosh, Resibo, Biolove, Holika Holika, D’alchemy, Sentido czy Miya. Ponadto znajdziemy szeroki wybór konwencjonalnych kosmetyków do makijażu, jak i tych stworzonych we współpracy z Harry’m Jeffersonem (Rosie, Mystik) czy zapachy Sandry Kubickiej.

 

O Kontigo

Kontigo to sieć sklepów kosmetycznych należących do grupy Eurocash. Koncept powstał z myślą o współczesnej kobiecie, której zapewnia wyjątkową obsługę oraz unikatowy asortyment, by mogła poczuć się zadbana. W ofercie Kontigo znajdują się produkty do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów, kosmetyki do makijażu oraz zapachy i akcesoria. Większość marek dostępna jest na wyłączność. Kontigo to sklepy kosmetyczne, w których dostępny jest najszerszy wachlarz kosmetyków naturalnych na polskim rynku. Marka prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sklepu online, a także w ponad 30 sklepach stacjonarnych w całej Polsce.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Good One PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl Biuro prasowe
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu
Zakupy DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.