Komunikaty PR

Wielki Dzień Pszczół w Focusie

2022-08-01  |  10:20
Biuro prasowe

Przed nami najsłodsza sobota w roku! CH Focus po raz trzeci zaprasza na wspólne świętowanie Wielkiego Dnia Pszczół, połączone z pierwszym w tym roku miodobraniem z własnej pasieki. Już w sobotę z myślą o małych, skrzydlatych przyjaciołach, w bydgoskiej galerii odbędzie się słodki dzień z natury! W programie królować będą atrakcje związane ściśle z miodem – animacje, gry i konkursy z nagrodami, a także pszczela wystawa i warsztaty małego pszczelarza. Sobotnia impreza połączona będzie z miodobraniem! Każdy klient, który w tym dniu zrobi zakupy na kwotę minimum 50 zł otrzyma słoiczek słodkiego miodu z pasieki CH Focus!

 

Wielki Dzień Pszczół to święto obchodzone 8 sierpnia, którego celem jest ochrona tych owadów przed wyginięciem. Święto pszczół powstało po to, aby dzielić się wiedzą i przypominać nam o niezastąpionej roli jaką zapylacze pełnią w całym środowisku oraz o zagrożeniu ich wyginięciem. W tej ogólnopolskiej akcji bierze udział także CH Focus, które od kilka lat jest dla pszczół domem. W 2019 r. na dachu galerii zamieszkało w  pasiekach 360 tysięcy pszczół. W sześciu ulach owady znalazły schronienie i warunki do rozwoju, za co odwdzięczają się dobrymi zbiorami wielokwiatowego miodu.

 

- Zapraszamy 6 sierpnia bydgoszczan do wspólnego świętowania Wielkiego Dnia Pszczół. Organizowane przez nas wydarzenie nawiązuje do pszczół i ma na celu zwrócenie uwagi na to, jak ważną rolę odgrywają one w naszym ekosystemie. Chcemy propagować ideę ochrony tych pożytecznych owadów już od najmłodszych lat, dlatego wiele aktywności w ramach sobotniej akcji skierowanych jest do dzieci i młodzieży. Mamy nadzieję, że wzorem poprzednich lat, również w tym roku rodziny z dziećmi zdecydują się ten dzień spędzić z nami i… pszczołami – mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.

 

Wielki Dzień Pszczół w bydgoskim Focusie będzie obfitował w bezpłatne atrakcje. Dla najmłodszych przyjaciół pszczół zaplanowano animacje, inspirujące warsztaty, ciekawe zabawy, konkursy i wiele innych rozrywek.

 

Niezwykły, ciekawy świat owadów przybliży nam pszczela wystawa, podczas której będzie można dowiedzieć się wielu ciekawostek o życiu pszczół oraz ich budowie. Do dyspozycji gości będzie strefa foto w pszczelej scenerii, w której będzie można zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie. Do dyspozycji dzieci będzie kącik artystyczny, balonowe zoo oraz stanowisko edukacyjne młodego ekologa.

 

Sobotni event będzie doskonałą okazją dla najmłodszych do  spotkania z sympatyczną Pszczółką Fokusią oraz miejskimi maskotkami - Bydgusią i Bydgusiem. Dodatkowo, w ramach współpracy z Urzędem Miasta Bydgoszcz, dla gości udostępniona zostanie gigantyczna gra planszowa oraz ekokoło; za udział w konkurencjach uczestnicy otrzymają ekologiczne nagrody.

 

Akcji towarzyszyć będzie miodobranie! Każda osoba, która w tym dniu zrobi zakupy na kwotę minimum 50 zł, po zarejestrowaniu paragonu w punkcie obsługi promocji, otrzyma słoiczek najsmaczniejszego miodu z  pasieki CH Focus! Partnerami akcji są Urząd Miasta Bydgoszcz, Czysta Bydgoszcz oraz Pszczela Ścieżka w  Bydgoszczy.

 

Dzień Pszczół odbędzie się 6 sierpnia, w godzinach 11.00 – 18.00, na parterze galerii obok sklepu Smyk.  

 

Więcej informacji na temat wydarzenia można znaleźć na stronie https://focusbydgoszcz.pl/dzien-pszczoly-w-ch-focus/ oraz na profilu https://www.facebook.com/focusbydgoszcz/.

 

Sobotnie wydarzenie to jedno z działań bydgoskiego centrum handlowego w ramach wdrażanego sukcesywnie programu ESG (ENVIRONMENTAL, SOCIAL, GOVERNANCE) i strategii grupy Atrium Poland, która jest realizowana w latach 2020-2025.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.