Komunikaty PR

Wielkie otwarcie salonu VOGA

2024-08-12  |  08:55
Biuro prasowe

Po niedawnych spektakularnych otwarciach nowych sklepów w Focusie, czas na kolejne. W sobotę, 31 sierpnia w bydgoskiej galerii zadebiutuje Butik Voga – pierwszy stacjonarny i partnerski salon marki O’la Voga. To propozycja dla kobiet, które szukają oryginalnej i  modnej odzieży. W butiku o powierzchni 61,09 mkw. klientki znajdą piękne kreacje i niepowtarzalne elementy garderoby – od stylowych czapek i wygodnych bluz sportowych, po eleganckie bluzki i zwiewne sukienki, a kończąc na klasycznych koszulach i spodniach. Bydgoski salon będzie pierwszym sklepem tej marki w Polsce.

 

Kolekcje O’la Voga skierowane są do współczesnej kobiety, pomiędzy 25 a 40 rokiem życia, silnej, niezależnej i, zmysłowej. które podkreślają silny charakter oraz indywidualność kobiet.

W nowo otwartym salonie klientki znajdą zarówno sukienki, jak i body, bluzki, swetry, płaszcze, marynarki, garnitury, t-shirty, koszule, kurtki, szorty, bluzy czy też komplety dresowe i  mnóstwo stylowych dodatków. Kolekcje O’la Voga projektowane są i szyte z pasją, zgodnie z obowiązującymi trendami oraz dbałością o wykończenia. Ubrania wykonane są z wysokogatunkowych tkanin; wyróżniają się ciekawym wzornictwem, modnymi kolorami i fasonami, które z pewnością przypadną bydgoszczankom do gustu. Butik ulokowany będzie na parterze Focusa, obok kawiarni Costa Coffee, w pobliżu marketu Carrefour.

 

W dniu otwarcia sklepu 31 sierpnia, marka zaplanowała dla pierwszych klientów niespodzianki.

 

–  Polki lubią marki modowe, które potrafią zaoferować im nie tylko stylową odzież, ale także spełniającą ich oczekiwania. Doceniają ubrania wykonane z wysokiej jakości tkanin, ale jednocześnie zwracają uwagę na wygodę i na to, by zakupione produkty służyły im przez wiele lat. Te potrzeby pań odzwierciedlają kolekcje firmy O’la Voga, dlatego mamy nadzieję, że bydgoszczanki docenią asortyment marki. Ta bardzo młoda polska marka, oferująca kolorowe, wzorzyste ubrania, dające możliwość tworzenia wyjątkowych stylizacji na każdą okazję, doskonale uzupełnia nasze portfolio - mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.

 

Założona w 2015 r marka O’la Voga. to synonim elegancji, stylu i nowoczesności. Ubrania tej marki, z dumą produkowane w Polsce, słyną z najwyższej jakości wykonania oraz dbałości o każdy detal, dzięki czemu kolekcje są nie tylko modne, ale również komfortowe i trwałe. O’la Voga powstała z pasji do tworzenia rzeczy pięknych i nietuzinkowych.

 

Projekty marki O’la Voga bardzo często goszczą w szafach influencerów oraz gwiazd show-biznesu. Celebryci lubią je za wyrazistość i modowy pazur, dzięki któremu nikt, kto ma na sobie projekt O’la Voga nie zostanie niezauważony.

 

Więcej szczegółów na stronie: www.focusbydgoszcz.pl. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush Biuro prasowe
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie
Zakupy Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze
2024-12-20 | 13:00

Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze

Organizacja uroczystości ślubnej to duże przedsięwzięcie, w której główną rolę odgrywa Para Młoda i rodzice. Ten szczególny czas wymaga dokonywania wielu
Zakupy Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?
2024-12-20 | 11:00

Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?

Świąteczna gorączka wystartowała na dobre. W polskich domach już słychać kultowe „zostaw, to na święta”, w powietrzu roznosi się zapach choinki, a w sklepach trwa polowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Wiktor Dyduła: Znam osoby w branży muzycznej wypalone z powodu nadmiaru pracy. To, co kiedyś sprawiało im przyjemność, teraz jest zawodowym obowiązkiem

Artysta promuje obecnie swój najnowszy singiel zatytułowany „Szybkie tempo” i właśnie z taką prędkością od trzech lat podbija polski rynek muzyczny. Piosenkarz zdaje sobie jednak sprawę z tego, jakie wyzwania narzuca życie w ciągłym biegu, dlatego on sam, mimo że prężnie rozwija swoją karierę i czerpie ogromną radość ze śpiewania, od czasu do czasu zatrzymuje się i patrzy na to, co robi z innej perspektywy, by złapać tak potrzebny dystans. Wiktor Dyduła przyznaje bowiem, że w branży muzycznej nie brakuje osób, które skarżą się na zbyt duże obciążenie psychiczne i wypalenie zawodowe.