Wielkie otwarcie salonu VOGA
Po niedawnych spektakularnych otwarciach nowych sklepów w Focusie, czas na kolejne. W sobotę, 31 sierpnia w bydgoskiej galerii zadebiutuje Butik Voga – pierwszy stacjonarny i partnerski salon marki O’la Voga. To propozycja dla kobiet, które szukają oryginalnej i modnej odzieży. W butiku o powierzchni 61,09 mkw. klientki znajdą piękne kreacje i niepowtarzalne elementy garderoby – od stylowych czapek i wygodnych bluz sportowych, po eleganckie bluzki i zwiewne sukienki, a kończąc na klasycznych koszulach i spodniach. Bydgoski salon będzie pierwszym sklepem tej marki w Polsce.
Kolekcje O’la Voga skierowane są do współczesnej kobiety, pomiędzy 25 a 40 rokiem życia, silnej, niezależnej i, zmysłowej. które podkreślają silny charakter oraz indywidualność kobiet.
W nowo otwartym salonie klientki znajdą zarówno sukienki, jak i body, bluzki, swetry, płaszcze, marynarki, garnitury, t-shirty, koszule, kurtki, szorty, bluzy czy też komplety dresowe i mnóstwo stylowych dodatków. Kolekcje O’la Voga projektowane są i szyte z pasją, zgodnie z obowiązującymi trendami oraz dbałością o wykończenia. Ubrania wykonane są z wysokogatunkowych tkanin; wyróżniają się ciekawym wzornictwem, modnymi kolorami i fasonami, które z pewnością przypadną bydgoszczankom do gustu. Butik ulokowany będzie na parterze Focusa, obok kawiarni Costa Coffee, w pobliżu marketu Carrefour.
W dniu otwarcia sklepu 31 sierpnia, marka zaplanowała dla pierwszych klientów niespodzianki.
– Polki lubią marki modowe, które potrafią zaoferować im nie tylko stylową odzież, ale także spełniającą ich oczekiwania. Doceniają ubrania wykonane z wysokiej jakości tkanin, ale jednocześnie zwracają uwagę na wygodę i na to, by zakupione produkty służyły im przez wiele lat. Te potrzeby pań odzwierciedlają kolekcje firmy O’la Voga, dlatego mamy nadzieję, że bydgoszczanki docenią asortyment marki. Ta bardzo młoda polska marka, oferująca kolorowe, wzorzyste ubrania, dające możliwość tworzenia wyjątkowych stylizacji na każdą okazję, doskonale uzupełnia nasze portfolio - mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.
Założona w 2015 r marka O’la Voga. to synonim elegancji, stylu i nowoczesności. Ubrania tej marki, z dumą produkowane w Polsce, słyną z najwyższej jakości wykonania oraz dbałości o każdy detal, dzięki czemu kolekcje są nie tylko modne, ale również komfortowe i trwałe. O’la Voga powstała z pasji do tworzenia rzeczy pięknych i nietuzinkowych.
Projekty marki O’la Voga bardzo często goszczą w szafach influencerów oraz gwiazd show-biznesu. Celebryci lubią je za wyrazistość i modowy pazur, dzięki któremu nikt, kto ma na sobie projekt O’la Voga nie zostanie niezauważony.
Więcej szczegółów na stronie: www.focusbydgoszcz.pl.
Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic
Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.