Komunikaty PR

Wielkie otwarcie salonu VOGA

2024-08-12  |  08:55
Biuro prasowe

Po niedawnych spektakularnych otwarciach nowych sklepów w Focusie, czas na kolejne. W sobotę, 31 sierpnia w bydgoskiej galerii zadebiutuje Butik Voga – pierwszy stacjonarny i partnerski salon marki O’la Voga. To propozycja dla kobiet, które szukają oryginalnej i  modnej odzieży. W butiku o powierzchni 61,09 mkw. klientki znajdą piękne kreacje i niepowtarzalne elementy garderoby – od stylowych czapek i wygodnych bluz sportowych, po eleganckie bluzki i zwiewne sukienki, a kończąc na klasycznych koszulach i spodniach. Bydgoski salon będzie pierwszym sklepem tej marki w Polsce.

 

Kolekcje O’la Voga skierowane są do współczesnej kobiety, pomiędzy 25 a 40 rokiem życia, silnej, niezależnej i, zmysłowej. które podkreślają silny charakter oraz indywidualność kobiet.

W nowo otwartym salonie klientki znajdą zarówno sukienki, jak i body, bluzki, swetry, płaszcze, marynarki, garnitury, t-shirty, koszule, kurtki, szorty, bluzy czy też komplety dresowe i  mnóstwo stylowych dodatków. Kolekcje O’la Voga projektowane są i szyte z pasją, zgodnie z obowiązującymi trendami oraz dbałością o wykończenia. Ubrania wykonane są z wysokogatunkowych tkanin; wyróżniają się ciekawym wzornictwem, modnymi kolorami i fasonami, które z pewnością przypadną bydgoszczankom do gustu. Butik ulokowany będzie na parterze Focusa, obok kawiarni Costa Coffee, w pobliżu marketu Carrefour.

 

W dniu otwarcia sklepu 31 sierpnia, marka zaplanowała dla pierwszych klientów niespodzianki.

 

–  Polki lubią marki modowe, które potrafią zaoferować im nie tylko stylową odzież, ale także spełniającą ich oczekiwania. Doceniają ubrania wykonane z wysokiej jakości tkanin, ale jednocześnie zwracają uwagę na wygodę i na to, by zakupione produkty służyły im przez wiele lat. Te potrzeby pań odzwierciedlają kolekcje firmy O’la Voga, dlatego mamy nadzieję, że bydgoszczanki docenią asortyment marki. Ta bardzo młoda polska marka, oferująca kolorowe, wzorzyste ubrania, dające możliwość tworzenia wyjątkowych stylizacji na każdą okazję, doskonale uzupełnia nasze portfolio - mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.

 

Założona w 2015 r marka O’la Voga. to synonim elegancji, stylu i nowoczesności. Ubrania tej marki, z dumą produkowane w Polsce, słyną z najwyższej jakości wykonania oraz dbałości o każdy detal, dzięki czemu kolekcje są nie tylko modne, ale również komfortowe i trwałe. O’la Voga powstała z pasji do tworzenia rzeczy pięknych i nietuzinkowych.

 

Projekty marki O’la Voga bardzo często goszczą w szafach influencerów oraz gwiazd show-biznesu. Celebryci lubią je za wyrazistość i modowy pazur, dzięki któremu nikt, kto ma na sobie projekt O’la Voga nie zostanie niezauważony.

 

Więcej szczegółów na stronie: www.focusbydgoszcz.pl. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.