Wielkie otwarcie salonu VOGA
Po niedawnych spektakularnych otwarciach nowych sklepów w Focusie, czas na kolejne. W sobotę, 31 sierpnia w bydgoskiej galerii zadebiutuje Butik Voga – pierwszy stacjonarny i partnerski salon marki O’la Voga. To propozycja dla kobiet, które szukają oryginalnej i modnej odzieży. W butiku o powierzchni 61,09 mkw. klientki znajdą piękne kreacje i niepowtarzalne elementy garderoby – od stylowych czapek i wygodnych bluz sportowych, po eleganckie bluzki i zwiewne sukienki, a kończąc na klasycznych koszulach i spodniach. Bydgoski salon będzie pierwszym sklepem tej marki w Polsce.
Kolekcje O’la Voga skierowane są do współczesnej kobiety, pomiędzy 25 a 40 rokiem życia, silnej, niezależnej i, zmysłowej. które podkreślają silny charakter oraz indywidualność kobiet.
W nowo otwartym salonie klientki znajdą zarówno sukienki, jak i body, bluzki, swetry, płaszcze, marynarki, garnitury, t-shirty, koszule, kurtki, szorty, bluzy czy też komplety dresowe i mnóstwo stylowych dodatków. Kolekcje O’la Voga projektowane są i szyte z pasją, zgodnie z obowiązującymi trendami oraz dbałością o wykończenia. Ubrania wykonane są z wysokogatunkowych tkanin; wyróżniają się ciekawym wzornictwem, modnymi kolorami i fasonami, które z pewnością przypadną bydgoszczankom do gustu. Butik ulokowany będzie na parterze Focusa, obok kawiarni Costa Coffee, w pobliżu marketu Carrefour.
W dniu otwarcia sklepu 31 sierpnia, marka zaplanowała dla pierwszych klientów niespodzianki.
– Polki lubią marki modowe, które potrafią zaoferować im nie tylko stylową odzież, ale także spełniającą ich oczekiwania. Doceniają ubrania wykonane z wysokiej jakości tkanin, ale jednocześnie zwracają uwagę na wygodę i na to, by zakupione produkty służyły im przez wiele lat. Te potrzeby pań odzwierciedlają kolekcje firmy O’la Voga, dlatego mamy nadzieję, że bydgoszczanki docenią asortyment marki. Ta bardzo młoda polska marka, oferująca kolorowe, wzorzyste ubrania, dające możliwość tworzenia wyjątkowych stylizacji na każdą okazję, doskonale uzupełnia nasze portfolio - mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.
Założona w 2015 r marka O’la Voga. to synonim elegancji, stylu i nowoczesności. Ubrania tej marki, z dumą produkowane w Polsce, słyną z najwyższej jakości wykonania oraz dbałości o każdy detal, dzięki czemu kolekcje są nie tylko modne, ale również komfortowe i trwałe. O’la Voga powstała z pasji do tworzenia rzeczy pięknych i nietuzinkowych.
Projekty marki O’la Voga bardzo często goszczą w szafach influencerów oraz gwiazd show-biznesu. Celebryci lubią je za wyrazistość i modowy pazur, dzięki któremu nikt, kto ma na sobie projekt O’la Voga nie zostanie niezauważony.
Więcej szczegółów na stronie: www.focusbydgoszcz.pl.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.