Wiosenna akcja z nagrodami w Atrium Plejada
W Atrium Plejada widać pierwsze oznaki wiosny! Wraz z nadejściem ciepłych, wiosennych dni bytomskie centrum handlowe przygotowało wiele atrakcji. W dniach 29 marca –1 kwietnia na klientów galerii czekają wyjątkowe upominki. Dodatkowo 1 kwietnia każda osoba odwiedzająca Atrium Plejada ma szansę wziąć udział w warsztatach z tworzenia miniaturowych ogródków lub otrzymać atrakcyjne nagrody za udział w konkursach.
Tydzień przed Wielkanocą zakupy w bytomskiej galerii uatrakcyjni kupującym wiosenna akcja, w której do zdobycia są wyjątkowe nagrody! Klienci, którzy w dniach 29 marca –1 kwietnia zrealizują zakupy za określoną kwotę w sklepach w Atrium Plejada, a następnie zarejestrują paragon w Punkcie Obsługi Klienta, mogą liczyć na wyjątkowe upominki.
Za zakupy zrealizowane na kwotę minimum 150 zł (maksymalnie na dwóch paragonach), klient będzie mógł odebrać bawełnianą, praktyczną eko torbę. W przypadku wydania kwoty minimum 250 zł (maksymalnie na dwóch paragonach) otrzyma on roślinę doniczkową; do rozdania będą różne gatunki roślin, m.in. monstera dziurawa, zamiokulkas zamiolistny, skrzydłokwiat, figowiec benjamiński. Pula nagród w wiosennej akcji wynosi aż 560 nagród!
Dodatkowy upominek w postaci szklanego flakonika na kwiaty można otrzymać zapisując się do newslettera Atrium Plejada. Akcja promocyjna prowadzona będzie między 29 marca a 1 kwietnia, codziennie, w godz. 11.00 –19.00.
Ponadto w sobotę z okazji nadejścia wiosny, dla osób odwiedzających galerię zaplanowano warsztaty z tworzenia miniaturowych ogródków z użyciem wiosennych kwiatów – hiacyntów, żonkili i tulipanów. W tym samym dniu dla gości przygotowano liczne konkursy i quizy z nagrodami – do wygrania są czekoladowe zające i żywe sadzonki w doniczkach. Warsztaty oraz konkursy będą odbywały się 1 kwietnia, w godzinach 11.00–19.00.
Miejscem organizacji wszystkich akcji będzie pasaż przy sklepie Reserved oraz salonie RTV Euro AGD.
– Idzie wiosna. Przed nami piękny, wielkanocny czas. Naszą akcją chcemy wspólnie z klientami powitać wiosnę oraz uprzyjemnić im pobyt w trakcie robienia przedświątecznych zakupów. Przez cztery dni będą mogli zdobyć wyjątkowe upominki, a także atrakcyjne nagrody czy też samodzielnie przygotować miniaturowe ogródki i zabrać je ze sobą do domu. Serdecznie zapraszamy wszystkich do wzięcia udziału w przygotowanych atrakcjach – mówi Joanna Plata, dyrektor centrum handlowego Atrium Plejada.
Więcej informacji na temat wydarzeń oraz aktualnej oferty galerii można znaleźć na stronie internetowej www.atrium-plejada.pl.

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.