Wiosenna akcja z nagrodami w Atrium Plejada
W Atrium Plejada widać pierwsze oznaki wiosny! Wraz z nadejściem ciepłych, wiosennych dni bytomskie centrum handlowe przygotowało wiele atrakcji. W dniach 29 marca –1 kwietnia na klientów galerii czekają wyjątkowe upominki. Dodatkowo 1 kwietnia każda osoba odwiedzająca Atrium Plejada ma szansę wziąć udział w warsztatach z tworzenia miniaturowych ogródków lub otrzymać atrakcyjne nagrody za udział w konkursach.
Tydzień przed Wielkanocą zakupy w bytomskiej galerii uatrakcyjni kupującym wiosenna akcja, w której do zdobycia są wyjątkowe nagrody! Klienci, którzy w dniach 29 marca –1 kwietnia zrealizują zakupy za określoną kwotę w sklepach w Atrium Plejada, a następnie zarejestrują paragon w Punkcie Obsługi Klienta, mogą liczyć na wyjątkowe upominki.
Za zakupy zrealizowane na kwotę minimum 150 zł (maksymalnie na dwóch paragonach), klient będzie mógł odebrać bawełnianą, praktyczną eko torbę. W przypadku wydania kwoty minimum 250 zł (maksymalnie na dwóch paragonach) otrzyma on roślinę doniczkową; do rozdania będą różne gatunki roślin, m.in. monstera dziurawa, zamiokulkas zamiolistny, skrzydłokwiat, figowiec benjamiński. Pula nagród w wiosennej akcji wynosi aż 560 nagród!
Dodatkowy upominek w postaci szklanego flakonika na kwiaty można otrzymać zapisując się do newslettera Atrium Plejada. Akcja promocyjna prowadzona będzie między 29 marca a 1 kwietnia, codziennie, w godz. 11.00 –19.00.
Ponadto w sobotę z okazji nadejścia wiosny, dla osób odwiedzających galerię zaplanowano warsztaty z tworzenia miniaturowych ogródków z użyciem wiosennych kwiatów – hiacyntów, żonkili i tulipanów. W tym samym dniu dla gości przygotowano liczne konkursy i quizy z nagrodami – do wygrania są czekoladowe zające i żywe sadzonki w doniczkach. Warsztaty oraz konkursy będą odbywały się 1 kwietnia, w godzinach 11.00–19.00.
Miejscem organizacji wszystkich akcji będzie pasaż przy sklepie Reserved oraz salonie RTV Euro AGD.
– Idzie wiosna. Przed nami piękny, wielkanocny czas. Naszą akcją chcemy wspólnie z klientami powitać wiosnę oraz uprzyjemnić im pobyt w trakcie robienia przedświątecznych zakupów. Przez cztery dni będą mogli zdobyć wyjątkowe upominki, a także atrakcyjne nagrody czy też samodzielnie przygotować miniaturowe ogródki i zabrać je ze sobą do domu. Serdecznie zapraszamy wszystkich do wzięcia udziału w przygotowanych atrakcjach – mówi Joanna Plata, dyrektor centrum handlowego Atrium Plejada.
Więcej informacji na temat wydarzeń oraz aktualnej oferty galerii można znaleźć na stronie internetowej www.atrium-plejada.pl.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.