Wiosenna akcja z nagrodami w Atrium Plejada
W Atrium Plejada widać pierwsze oznaki wiosny! Wraz z nadejściem ciepłych, wiosennych dni bytomskie centrum handlowe przygotowało wiele atrakcji. W dniach 29 marca –1 kwietnia na klientów galerii czekają wyjątkowe upominki. Dodatkowo 1 kwietnia każda osoba odwiedzająca Atrium Plejada ma szansę wziąć udział w warsztatach z tworzenia miniaturowych ogródków lub otrzymać atrakcyjne nagrody za udział w konkursach.
Tydzień przed Wielkanocą zakupy w bytomskiej galerii uatrakcyjni kupującym wiosenna akcja, w której do zdobycia są wyjątkowe nagrody! Klienci, którzy w dniach 29 marca –1 kwietnia zrealizują zakupy za określoną kwotę w sklepach w Atrium Plejada, a następnie zarejestrują paragon w Punkcie Obsługi Klienta, mogą liczyć na wyjątkowe upominki.
Za zakupy zrealizowane na kwotę minimum 150 zł (maksymalnie na dwóch paragonach), klient będzie mógł odebrać bawełnianą, praktyczną eko torbę. W przypadku wydania kwoty minimum 250 zł (maksymalnie na dwóch paragonach) otrzyma on roślinę doniczkową; do rozdania będą różne gatunki roślin, m.in. monstera dziurawa, zamiokulkas zamiolistny, skrzydłokwiat, figowiec benjamiński. Pula nagród w wiosennej akcji wynosi aż 560 nagród!
Dodatkowy upominek w postaci szklanego flakonika na kwiaty można otrzymać zapisując się do newslettera Atrium Plejada. Akcja promocyjna prowadzona będzie między 29 marca a 1 kwietnia, codziennie, w godz. 11.00 –19.00.
Ponadto w sobotę z okazji nadejścia wiosny, dla osób odwiedzających galerię zaplanowano warsztaty z tworzenia miniaturowych ogródków z użyciem wiosennych kwiatów – hiacyntów, żonkili i tulipanów. W tym samym dniu dla gości przygotowano liczne konkursy i quizy z nagrodami – do wygrania są czekoladowe zające i żywe sadzonki w doniczkach. Warsztaty oraz konkursy będą odbywały się 1 kwietnia, w godzinach 11.00–19.00.
Miejscem organizacji wszystkich akcji będzie pasaż przy sklepie Reserved oraz salonie RTV Euro AGD.
– Idzie wiosna. Przed nami piękny, wielkanocny czas. Naszą akcją chcemy wspólnie z klientami powitać wiosnę oraz uprzyjemnić im pobyt w trakcie robienia przedświątecznych zakupów. Przez cztery dni będą mogli zdobyć wyjątkowe upominki, a także atrakcyjne nagrody czy też samodzielnie przygotować miniaturowe ogródki i zabrać je ze sobą do domu. Serdecznie zapraszamy wszystkich do wzięcia udziału w przygotowanych atrakcjach – mówi Joanna Plata, dyrektor centrum handlowego Atrium Plejada.
Więcej informacji na temat wydarzeń oraz aktualnej oferty galerii można znaleźć na stronie internetowej www.atrium-plejada.pl.

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.