Wiosenne klasyki w dobrej cenie, czyli kobieca moda 50% taniej w Lidl Polska
Trendy zmieniają się sezonowo, jednak niezmienne pozostają klasyczne kroje i kolory, nadające całej stylizacji szyku i elegancji. Styl minimalistyczny, uwielbiany przez stylistki, podbija internet. Dzięki prostym rozwiązaniom kompletowanie stylizacji na każdą okazję staje się proste i przyjemne. A już w ten czwartek, 30 marca, w Lidl Polska znajdziemy klasyki w promocji aż -50% na drugi, tańszy produkt!
Swetry w marynistyczne paski, oversize’owe koszule, klasyczne jeansy oraz mokasyny to podstawa minimalistycznej garderoby. Proste, sprawdzone kroje i kolory sprawdzą się zarówno do biura czy na oficjalne spotkanie, jak i na co dzień. Szczególnie wiosną, kiedy rezygnujemy z wierzchnich okryć, warto zainwestować w klasyki, które dodatkowo zaoszczędzą nam czasu na zastanawianie się, czy poszczególne elementy stroju do siebie pasują. Minimalizm zawsze jest w modzie! Najnowsza oferta promocyjna sieci Lidl Polska zapewnia dodatkowo wysoką jakość w niskich cenach. Już od czwartku, 30 marca, w ofercie sieci znajdziemy gustowną modę damską, a w pierwszym dni akcji obowiązywać będzie rabat -50% na drugi, tańszy produkt z kolekcji Esmara!
W najnowszej kolekcji Esmara znajdziemy m.in. sweter damski w paski z kołnierzykiem typu polo w supercenie 59,90 zł oraz koszulę oversize 100% bawełny za 44,99 zł – idealne również pod marynarkę, czy zarzucone na ramiona. To ostatnie szczególnie sprawdzi się w cieplejsze dni, dodając lekkości i szyku. Ponadczasowym dopełnieniem stylizacji będą klasyczne jeansy z podwyższonym stanem ECO DENIM za 69,90 zł za parę. Sieć proponuje również eleganckie spodnie damskie z miękkiego materiału, zwężane ku dołowi (59,90 zł/para). Prawdziwym hitem są lekkie mokasyny – oba dostępne do wyboru wzory sprawdzą się idealnie w każdej sytuacji, a ich cena wynosi jedynie 69,90 zł! Te wygodne i eleganckie buty to idealne rozwiązanie na wiosnę. Sprawiają, że cała stylizacja wygląda na bardziej dopracowaną i szykowną i jednocześnie nie obciążają stóp tak jak szpilki. Z kolei w cenie 39,99 zł dostępne będą kobiece swetry damskie w trzech wzorach do wyboru. Na co dzień sprawdzą się też legginsy z bawełny certyfikowanej znakiem „Cotton Made in Africa”, wskazującym na dobre warunki uprawy, w cenie 19,99 zł za parę.
W ofercie sieci znajdziemy również bieliznę – m.in. bezszwowe, modelujące majtki wyszczuplające okolice brzucha w rozmiarach S-XL w cenie 29,99 zł za parę. Z kolei 5-pak bawełnianych fig to koszt 29,95 zł – czyli jedynie 5,99 zł za parę! Oferta objęła również podkolanówki 40 DEN w 3 kolorach do wyboru, za 12,98 zł w 2- paku. Idealne na wiosnę!
Tylko w czwartek, 30 marca, na kolekcję Esmara obowiązuje akcja promocyjna -50% za drugi, tańszy produkt.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.