Komunikaty PR

Wiosna puka do naszych szaf

2020-02-27  |  08:00
Biuro prasowe

Już od połowy lutego w naszych sklepach można znaleźć wiosenne kolekcje i rozwiązania dla domu – mówi Katarzyna Warzecha, marketing manager Wrocław Fashion Outlet. – Tuż po walentynkach zaczynają się u nas pojawiać smart-shopperzy, którzy przed nastaniem nowej pory roku, szukają stylowych rozwiązań outdoorowych, biznesowych czy sportowych na nowy sezon. Ponad 100 polskich i światowych marek czeka we Wrocław Fashion Outlet z wieloma ciekawymi promocjami. W okazyjnej cenie kupimy nie tylko wiosenne kreacje, ale też płaszcze, obuwie, czy akcesoria, które przydadzą się podczas zbliżających się wyjść czy wyjazdów.

Odkryj Wrocław Fashion Outlet na nowo i korzystaj z oferty restauracyjnej także w niedziele

Wrocław Fashion Outlet wita wiosnę odmieniony. W ostatnich tygodniach zakończył się tam trwający niemal rok remont. Jedyny outlet modowy regionu czeka teraz na miłośników promocji nie tylko z najlepszymi rabatami, ale też z przyjaznym oznakowaniem, dzięki któremu sprawniej znajdziemy nasze ulubione marki, żywą zielenią i komfortowymi strefami relaksu, w których wygodnie sprawdzimy m.in. okazje z aplikacji Wrocław Fashion Club. Na wiosnę odmieniają się także marki dostępne na Granicznej 2. Na wszystkich, którzy nie lubią przepłacać czekają powiększone salony marek 4F oraz Asics, czy sklepy  Kazar, Zdrowa Stópka, Triumph czy Coccodrillo pełne zniżek od 30% do – 70% od cen standardowych, w najnowszych outletowych konceptach z szerokim asortymentem. Na miłośników stylu czekają także nowe marki premium.

Przedwiośnie ma także niespodzianki dla wszystkich odwiedzających Wrocław Fashion Outlet w niedziele niehandlowe. Oprócz soczystych burgerów w Pasibusie, od 1 marca będzie można w godzinach 12-21 zjeść na Granicznej 2 na sushi w restauracji Wasabi, a także rozkoszować się pyszną kawą, koktajlem czy deserem w Costa Coffee oraz So!Coffee.

Wielkie powroty w modzie

Nadchodzący sezon modowy to czas wielkich powrotów. Tak będzie chociażby z kultowymi grochami, które pojawią nie tylko we zwiewnych, późnowiosennych sukienkach. Wbrew pozorom nie zabraknie klasyki, czyli bufów, które zawładną damskimi kreacjami. Wśród kolorów absolutnym hitem ma stać się soczysta pomarańcz, która odmieni sukienki i inne elementy damskiej garderoby w niecodzienny sposób. W gronie najmodniejszych kolorów znajdą się też ognista czerwień, delikatny błękit, beż oraz ponadczasowa czerń. Bo przecież mała czarna nigdy nie wychodzi z mody. Wraz z powrotem słońca na nasze ulice powrócą też sukienki w kwiaty. Motywy florystyczne, w tym roku głównie w formie drobnych kwiatuszków, powinny się znaleźć w szafie każdej elegantki. Wiele niespodzianek w modzie męskiej przyniesie kolorystyka. Tonacje cytrynowe, różowe i seledynowe – to z pewnością rozwiązania dla panów, którzy nie boją się odważnych stylizacji. Eksperci od wizerunku zadbali też o coś dla tych bardziej konserwatywnych miłośników mody. Błękit, kolejny sezon z rzędu, pozostaje na piedestale męskiej kolorystyki, podobnie jak ecru i beż, które są w stanie swoją barwą stworzyć nietuzinkowe stylizacje na oficjalne okazje i bardziej casualowe rozwiązania.

Pozwól zaprosić wiosnę do swojej szafy. Już dzisiaj sprawdź, jakie promocje czekają we Wrocław Fashion Outlet na www.wroclawfashionoutlet.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City Biuro prasowe
2024-06-28 | 15:12

Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City

W najbliższy weekend - 29 i 30 czerwca - przestrzeń przy fontannie na poziomie -1 zamieni się w strefę kreatywnych zajęć dla starszych dzieci i wszystkich dorosłych. Pod okiem
Zakupy Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu
2024-06-27 | 09:11

Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu

Niespełna dwa tygodnie po otwarciu butiku RP Store na klientów Blue City czeka kolejna nowość - sklep hiszpańskiej marki Kamalion, pełen nowoczesnych akcesoriów
Zakupy Znamy najnowszy portret klientek Pepco
2024-06-26 | 17:00

Znamy najnowszy portret klientek Pepco

Od Portugalii, przez Polskę aż po Estonię to wykształcona, pracująca, mama, dla której najważniejsze są niskie ceny. Każdego miesiąca w sklepach Pepco klienci realizują ponad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Ochrona środowiska

Rośnie liczba producentów ekologicznych zarówno w Polsce, jak i innych krajach Unii. Wciąż jednak jest to ułamek produkcji rolnej

Rolnictwo i hodowla zwierząt to jedna z głównych przyczyn wycinki lasów na świecie, utraty bioróżnorodności i największy emitent metanu. Sektor ten pochłania ogromne zasoby wody i odpowiada w dużym stopniu za zanieczyszczenie gleby. Ekspansja rolnictwa przyczynia się więc do zmian klimatu, a jednocześnie sektor boleśnie odczuwa ich skutki, co odbija się na produkcji rolnej. Zdaniem naukowców transformacja ekologiczna rolnictwa jest dziś koniecznością w walce z postępującymi niekorzystnymi zmianami klimatycznymi.

Ochrona środowiska

Radykalne formy protestów klimatycznych mogą mieć wpływ na spadek poparcia społecznego dla działań na rzecz klimatu. Najmniej akceptowalne blokady dróg czy niszczenie obrazów

Aktywiści klimatyczni coraz częściej wykorzystują pokojowe nieposłuszeństwo obywatelskie, aby podnieść ekologiczną świadomość społeczeństwa. Badania przeprowadzone przez naukowców z Uniwersytetu George’a Masona wykazały, że niektóre z ich działań, jak np. marsze i protesty okupacyjne, są postrzegane jako bardziej akceptowalne niż na przykład blokady dróg czy niszczenie obrazów. To sugeruje, że forma protestu może więc wpłynąć na to, jak bardzo ludzie popierają postulaty głoszone przez protestujących, ale wymaga to dalszych badań.