Komunikaty PR

Wir wyprzedaży, czyli niecodzienna akcja w Galerii Bronowice

2023-01-17  |  14:21
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Styczeń to czas wyczekiwany przez miłośników wyprzedaży. Sklepy oferują zimowe kolekcje ubrań i obuwia w promocyjnych cenach. Aby umilić zakupowe szaleństwo, Galeria Bronowice przygotowała dla swoich klientów akcję, w której do zgarnięcia będą wyjątkowe nagrody – wystarczy wykazać się swoją zręcznością!

Klienci, którzy 20 lub 21 stycznia odwiedzą Galerię Bronowic, będą mieli okazję wziąć udział w niecodziennej zabawie i zdobyć atrakcyjne nagrody. Aby przystąpić do gry, wystarczy zrobić w centrum handlowym zakupy za min. 100 zł, a następnie udać się do Punktu Obsługi Promocji i okazać dowód zakupu oraz zainstalowaną aplikację Galerii Bronowice. 

Ponadto każdy uczestnik będzie musiał wykazać się zręcznością, ponieważ zabawa polega na złapaniu jednej z kolorowych śnieżynek, kręcących się w maszynie wirującej. Czas przeznaczony na to zadanie wynosi jedynie 15 sekund. Kolor uchwyconej śnieżynki oznaczać będzie jedną z nagród, a wśród nich znajdą się karty podarunkowe do Galerii Bronowice o wartości 50 zł, atrakcyjne upominki oraz karty rabatowe do jednego z najemców centrum handlowego.

„Wiromat” stanie w strefie eventowej Galerii Bronowice, na poziomie 0. Zarówno w piątek, jak i sobotę będzie można przystąpić do zabawy w godz. 12:00 – 20:00.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.