Wir wyprzedaży, czyli niecodzienna akcja w Galerii Bronowice


Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Styczeń to czas wyczekiwany przez miłośników wyprzedaży. Sklepy oferują zimowe kolekcje ubrań i obuwia w promocyjnych cenach. Aby umilić zakupowe szaleństwo, Galeria Bronowice przygotowała dla swoich klientów akcję, w której do zgarnięcia będą wyjątkowe nagrody – wystarczy wykazać się swoją zręcznością!
Klienci, którzy 20 lub 21 stycznia odwiedzą Galerię Bronowic, będą mieli okazję wziąć udział w niecodziennej zabawie i zdobyć atrakcyjne nagrody. Aby przystąpić do gry, wystarczy zrobić w centrum handlowym zakupy za min. 100 zł, a następnie udać się do Punktu Obsługi Promocji i okazać dowód zakupu oraz zainstalowaną aplikację Galerii Bronowice.
Ponadto każdy uczestnik będzie musiał wykazać się zręcznością, ponieważ zabawa polega na złapaniu jednej z kolorowych śnieżynek, kręcących się w maszynie wirującej. Czas przeznaczony na to zadanie wynosi jedynie 15 sekund. Kolor uchwyconej śnieżynki oznaczać będzie jedną z nagród, a wśród nich znajdą się karty podarunkowe do Galerii Bronowice o wartości 50 zł, atrakcyjne upominki oraz karty rabatowe do jednego z najemców centrum handlowego.
„Wiromat” stanie w strefie eventowej Galerii Bronowice, na poziomie 0. Zarówno w piątek, jak i sobotę będzie można przystąpić do zabawy w godz. 12:00 – 20:00.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.