Wir wyprzedaży, czyli niecodzienna akcja w Galerii Bronowice
Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Styczeń to czas wyczekiwany przez miłośników wyprzedaży. Sklepy oferują zimowe kolekcje ubrań i obuwia w promocyjnych cenach. Aby umilić zakupowe szaleństwo, Galeria Bronowice przygotowała dla swoich klientów akcję, w której do zgarnięcia będą wyjątkowe nagrody – wystarczy wykazać się swoją zręcznością!
Klienci, którzy 20 lub 21 stycznia odwiedzą Galerię Bronowic, będą mieli okazję wziąć udział w niecodziennej zabawie i zdobyć atrakcyjne nagrody. Aby przystąpić do gry, wystarczy zrobić w centrum handlowym zakupy za min. 100 zł, a następnie udać się do Punktu Obsługi Promocji i okazać dowód zakupu oraz zainstalowaną aplikację Galerii Bronowice.
Ponadto każdy uczestnik będzie musiał wykazać się zręcznością, ponieważ zabawa polega na złapaniu jednej z kolorowych śnieżynek, kręcących się w maszynie wirującej. Czas przeznaczony na to zadanie wynosi jedynie 15 sekund. Kolor uchwyconej śnieżynki oznaczać będzie jedną z nagród, a wśród nich znajdą się karty podarunkowe do Galerii Bronowice o wartości 50 zł, atrakcyjne upominki oraz karty rabatowe do jednego z najemców centrum handlowego.
„Wiromat” stanie w strefie eventowej Galerii Bronowice, na poziomie 0. Zarówno w piątek, jak i sobotę będzie można przystąpić do zabawy w godz. 12:00 – 20:00.
Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach
Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka
Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.
Konsument
Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa
Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich
Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.