Wir wyprzedaży, czyli niecodzienna akcja w Galerii Bronowice


Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Styczeń to czas wyczekiwany przez miłośników wyprzedaży. Sklepy oferują zimowe kolekcje ubrań i obuwia w promocyjnych cenach. Aby umilić zakupowe szaleństwo, Galeria Bronowice przygotowała dla swoich klientów akcję, w której do zgarnięcia będą wyjątkowe nagrody – wystarczy wykazać się swoją zręcznością!
Klienci, którzy 20 lub 21 stycznia odwiedzą Galerię Bronowic, będą mieli okazję wziąć udział w niecodziennej zabawie i zdobyć atrakcyjne nagrody. Aby przystąpić do gry, wystarczy zrobić w centrum handlowym zakupy za min. 100 zł, a następnie udać się do Punktu Obsługi Promocji i okazać dowód zakupu oraz zainstalowaną aplikację Galerii Bronowice.
Ponadto każdy uczestnik będzie musiał wykazać się zręcznością, ponieważ zabawa polega na złapaniu jednej z kolorowych śnieżynek, kręcących się w maszynie wirującej. Czas przeznaczony na to zadanie wynosi jedynie 15 sekund. Kolor uchwyconej śnieżynki oznaczać będzie jedną z nagród, a wśród nich znajdą się karty podarunkowe do Galerii Bronowice o wartości 50 zł, atrakcyjne upominki oraz karty rabatowe do jednego z najemców centrum handlowego.
„Wiromat” stanie w strefie eventowej Galerii Bronowice, na poziomie 0. Zarówno w piątek, jak i sobotę będzie można przystąpić do zabawy w godz. 12:00 – 20:00.

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.