Komunikaty PR

Wolt i TIER startują z pakietem wspólnych rabatów

2022-09-12  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Monday PR
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.

Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl

Od 12 września nowi użytkownicy Wolt oraz TIER będą mogli skorzystać ze specjalnych rabatów na obie usługi. Nowi użytkownicy TIER zaczynający przygodę z hulajnogami elektrycznymi będą mieli możliwość pozyskania z aplikacji Wolt pięciokrotnego, dwudziestoprocentowego rabatu do wykorzystania w aplikacji TIER. Użytkownicy, którzy jeszcze nie próbowali dostawy z Wolt, otrzymają z TIER 15 złotych zniżki na 4 kolejne zamówienia (60 złotych). Promocja będzie aktywna przez dwa tygodnie od startu oferty. Tak skonstruowana oferta, doskonale wpisuje się w obecną, globalną sytuację. Z jednej strony pozwala oszczędzać, a z drugiej stanowi zachętę do korzystania ze środków transportu, przyjaznych środowisku. 

 

Od początku swojej działalności, platforma Wolt, specjalizująca się w szybkich dostawach jedzenia oraz zakupów, oferuje szereg czasowych i stałych promocji, które przynoszą oszczędności konsumentom oraz służą promocji lokalnej gastronomii. Firma przykłada także szczególną uwagę do wdrażania i propagowania rozwiązań proekologicznych, nastawionych na zmniejszanie emisji CO2 do atmosfery. Kolejnym krokiem w tym obszarze działalności  jest podjęcie współpracy z firmą TIER – wypożyczalnią hulajnóg elektrycznych.

 

W Wolt cenimy sobie ofertę, która jednocześnie będzie wspierała restauratorów, a także zachęcała klientów do skorzystania z atrakcyjnych okazji i zniżek. Ponadto współpracując z TIER, przyczyniamy się do popularyzacji niskoemisyjnych środków transportu, jakimi są e-hulajnogi. Stąd też współpraca ta cieszy nas podwójnie, a także liczymy na jej dalszy rozwój” – mówi Krzysztof Dłużniewski Marketing Manager w Wolt Polska.

 

Elektromobilność i korzystanie ze środków transportu ograniczających emisję to niezwykle istotny kierunek w rozwoju Wolt. Szacunkowo, aż 40% kurierów współpracujących partnersko z Wolt wybiera niskoemisyjne środki transportu do realizacji dostaw.

 

Staramy się tak multiplikować naszą ofertę, aby dotrzeć do różnorodnej grupy odbiorców, zachęcając ich do korzystania z naszych rozwiązań e-mobilności. Wyrazem tego podejścia jest partnerstwo z firmą Wolt, której działania pokazują, jak duże znaczenie ma rozwój segmentu e-mobility w odniesieniu do usług food delivery. Dlatego też wspólna oferta była dla nas naturalnym krokiem w dalszym rozwoju naszego biznesu” – mówi Katarzyna Łuszczyk Marketing & PR Manager CEE TIER.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.