Komunikaty PR

Wolt i TIER startują z pakietem wspólnych rabatów

2022-09-12  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Monday PR
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.

Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl

Od 12 września nowi użytkownicy Wolt oraz TIER będą mogli skorzystać ze specjalnych rabatów na obie usługi. Nowi użytkownicy TIER zaczynający przygodę z hulajnogami elektrycznymi będą mieli możliwość pozyskania z aplikacji Wolt pięciokrotnego, dwudziestoprocentowego rabatu do wykorzystania w aplikacji TIER. Użytkownicy, którzy jeszcze nie próbowali dostawy z Wolt, otrzymają z TIER 15 złotych zniżki na 4 kolejne zamówienia (60 złotych). Promocja będzie aktywna przez dwa tygodnie od startu oferty. Tak skonstruowana oferta, doskonale wpisuje się w obecną, globalną sytuację. Z jednej strony pozwala oszczędzać, a z drugiej stanowi zachętę do korzystania ze środków transportu, przyjaznych środowisku. 

 

Od początku swojej działalności, platforma Wolt, specjalizująca się w szybkich dostawach jedzenia oraz zakupów, oferuje szereg czasowych i stałych promocji, które przynoszą oszczędności konsumentom oraz służą promocji lokalnej gastronomii. Firma przykłada także szczególną uwagę do wdrażania i propagowania rozwiązań proekologicznych, nastawionych na zmniejszanie emisji CO2 do atmosfery. Kolejnym krokiem w tym obszarze działalności  jest podjęcie współpracy z firmą TIER – wypożyczalnią hulajnóg elektrycznych.

 

W Wolt cenimy sobie ofertę, która jednocześnie będzie wspierała restauratorów, a także zachęcała klientów do skorzystania z atrakcyjnych okazji i zniżek. Ponadto współpracując z TIER, przyczyniamy się do popularyzacji niskoemisyjnych środków transportu, jakimi są e-hulajnogi. Stąd też współpraca ta cieszy nas podwójnie, a także liczymy na jej dalszy rozwój” – mówi Krzysztof Dłużniewski Marketing Manager w Wolt Polska.

 

Elektromobilność i korzystanie ze środków transportu ograniczających emisję to niezwykle istotny kierunek w rozwoju Wolt. Szacunkowo, aż 40% kurierów współpracujących partnersko z Wolt wybiera niskoemisyjne środki transportu do realizacji dostaw.

 

Staramy się tak multiplikować naszą ofertę, aby dotrzeć do różnorodnej grupy odbiorców, zachęcając ich do korzystania z naszych rozwiązań e-mobilności. Wyrazem tego podejścia jest partnerstwo z firmą Wolt, której działania pokazują, jak duże znaczenie ma rozwój segmentu e-mobility w odniesieniu do usług food delivery. Dlatego też wspólna oferta była dla nas naturalnym krokiem w dalszym rozwoju naszego biznesu” – mówi Katarzyna Łuszczyk Marketing & PR Manager CEE TIER.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush Biuro prasowe
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie
Zakupy Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze
2024-12-20 | 13:00

Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze

Organizacja uroczystości ślubnej to duże przedsięwzięcie, w której główną rolę odgrywa Para Młoda i rodzice. Ten szczególny czas wymaga dokonywania wielu
Zakupy Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?
2024-12-20 | 11:00

Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?

Świąteczna gorączka wystartowała na dobre. W polskich domach już słychać kultowe „zostaw, to na święta”, w powietrzu roznosi się zapach choinki, a w sklepach trwa polowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Wiktor Dyduła: Znam osoby w branży muzycznej wypalone z powodu nadmiaru pracy. To, co kiedyś sprawiało im przyjemność, teraz jest zawodowym obowiązkiem

Artysta promuje obecnie swój najnowszy singiel zatytułowany „Szybkie tempo” i właśnie z taką prędkością od trzech lat podbija polski rynek muzyczny. Piosenkarz zdaje sobie jednak sprawę z tego, jakie wyzwania narzuca życie w ciągłym biegu, dlatego on sam, mimo że prężnie rozwija swoją karierę i czerpie ogromną radość ze śpiewania, od czasu do czasu zatrzymuje się i patrzy na to, co robi z innej perspektywy, by złapać tak potrzebny dystans. Wiktor Dyduła przyznaje bowiem, że w branży muzycznej nie brakuje osób, które skarżą się na zbyt duże obciążenie psychiczne i wypalenie zawodowe.