Komunikaty PR

Wolt i TIER startują z pakietem wspólnych rabatów

2022-09-12  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Monday PR
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.

Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl

Od 12 września nowi użytkownicy Wolt oraz TIER będą mogli skorzystać ze specjalnych rabatów na obie usługi. Nowi użytkownicy TIER zaczynający przygodę z hulajnogami elektrycznymi będą mieli możliwość pozyskania z aplikacji Wolt pięciokrotnego, dwudziestoprocentowego rabatu do wykorzystania w aplikacji TIER. Użytkownicy, którzy jeszcze nie próbowali dostawy z Wolt, otrzymają z TIER 15 złotych zniżki na 4 kolejne zamówienia (60 złotych). Promocja będzie aktywna przez dwa tygodnie od startu oferty. Tak skonstruowana oferta, doskonale wpisuje się w obecną, globalną sytuację. Z jednej strony pozwala oszczędzać, a z drugiej stanowi zachętę do korzystania ze środków transportu, przyjaznych środowisku. 

 

Od początku swojej działalności, platforma Wolt, specjalizująca się w szybkich dostawach jedzenia oraz zakupów, oferuje szereg czasowych i stałych promocji, które przynoszą oszczędności konsumentom oraz służą promocji lokalnej gastronomii. Firma przykłada także szczególną uwagę do wdrażania i propagowania rozwiązań proekologicznych, nastawionych na zmniejszanie emisji CO2 do atmosfery. Kolejnym krokiem w tym obszarze działalności  jest podjęcie współpracy z firmą TIER – wypożyczalnią hulajnóg elektrycznych.

 

W Wolt cenimy sobie ofertę, która jednocześnie będzie wspierała restauratorów, a także zachęcała klientów do skorzystania z atrakcyjnych okazji i zniżek. Ponadto współpracując z TIER, przyczyniamy się do popularyzacji niskoemisyjnych środków transportu, jakimi są e-hulajnogi. Stąd też współpraca ta cieszy nas podwójnie, a także liczymy na jej dalszy rozwój” – mówi Krzysztof Dłużniewski Marketing Manager w Wolt Polska.

 

Elektromobilność i korzystanie ze środków transportu ograniczających emisję to niezwykle istotny kierunek w rozwoju Wolt. Szacunkowo, aż 40% kurierów współpracujących partnersko z Wolt wybiera niskoemisyjne środki transportu do realizacji dostaw.

 

Staramy się tak multiplikować naszą ofertę, aby dotrzeć do różnorodnej grupy odbiorców, zachęcając ich do korzystania z naszych rozwiązań e-mobilności. Wyrazem tego podejścia jest partnerstwo z firmą Wolt, której działania pokazują, jak duże znaczenie ma rozwój segmentu e-mobility w odniesieniu do usług food delivery. Dlatego też wspólna oferta była dla nas naturalnym krokiem w dalszym rozwoju naszego biznesu” – mówi Katarzyna Łuszczyk Marketing & PR Manager CEE TIER.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii Biuro prasowe
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu
Zakupy DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Nowe technologie

Nowe prawo ograniczy dostęp dzieci do niebezpiecznych treści w sieci. Obecnie większość nastolatków ma dostęp do pornografii czy hazardu

Ponad 40 proc. młodzieży twierdzi, że w sieci nie można odróżnić informacji prawdziwych od fałszywych, co czwarty nastolatek ogląda tzw. patostreamy, rośnie też odsetek osób nastoletnich, które decydują się na spotkanie z osobą dorosłą poznaną online. Powyższe dane z raportu Państwowego Instytutu Badawczego NASK i Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę pokazują pilną potrzebę podniesienia tematu bezpieczeństwa dzieci i młodzieży sieci. Dlatego powstał projekt ustawy o ochronie małoletnich przed dostępem do treści szkodliwych w internecie.

Żywienie

Sylwia Bomba: Przez 10 lat odchudzałam się bezskutecznie. Potrafiłam codziennie biegać 15 km albo w ogóle nie jeść

Influencerka od lat mierzy się z insulinoopornością. Zanim jednak trafiła na odpowiednich specjalistów i podjęła właściwe leczenie, jej waga wciąż stała w miejscu – mimo stosowania restrykcyjnych diet i morderczych treningów. Dopiero trafna diagnoza i wdrożenie odpowiedniej diety pozwoliła Sylwii Bombie zrzucić 30 kg.