Komunikaty PR

Wroclavia i świąteczny klimat w centrum miasta

2020-11-26  |  13:00

Ożywiona atmosfera i piękne, zimowe dekoracje to elementy, które zwykle wyróżniają Wroclavię w okresie poprzedzającym święta. Mimo wyjątkowej sytuacji i mniej radosnych okoliczności – w tym roku centrum również podjęło działania, aby umilić mieszkańcom miasta przedświąteczne tygodnie. Odwiedzający Wroclavię, a także podróżni i spacerowicze mogą już podziwiać inspirowane naturą ozdoby i zachwycające iluminacje. A od soboty 28 listopada większość sklepów w centrum znów będzie otwarta.

 

Położenie w samym sercu Wrocławia i bliskość kluczowych dla mieszkańców  miejsc, takich jak dworzec autobusowy i stacja kolejowa sprawiają, że Wroclavia stanowi istotny punkt na mapie miasta. Dlatego mimo niepewności towarzyszącej tegorocznym świętom i ograniczeniom dotyczącym handlu, montaż dekoracji centrum rozpoczęło już na początku listopada, by przyczynić się do budowania świątecznej atmosfery w mieście.  - Serdecznie zapraszamy wrocławian do odwiedzenia naszego centrum. W tym roku szczególnie zależało nam, by wprowadzić przyjemną, świąteczną atmosferę, odczuwalną zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz centrum. Mamy nadzieję, że zimowe, świetlne dekoracje pozytywnie wpłyną na nastrój naszych gości i przechodniów – mówi Anna Kula, rzecznik prasowy Wroclavii.

 

Wystrój świąteczny inspirowany lasem

Koncepcja tegorocznych świątecznych dekoracji Wroclavii, podobnie jak rok temu, stanowi nawiązanie do majestatycznego, ponad trzystuletniego dębu „Przewodnika”, który wita gości Wroclavii u zbiegu ulic Borowskiej i Suchej. Pokaźnych rozmiarów wiewiórki w wymiarze 3D, mieniące się złotem liście dębu i żołędzie – to właśnie elementy inspirowane pomnikiem przyrody. Przed głównym wejściem na spacerowiczów czeka dwunastometrowa sosna, przyozdobiona bombkami w kolorze złota i srebra.

Z kolei przed wejściem od strony skrzyżowania ulic Borowskiej i Dyrekcyjnej znajduje się złoto-srebrna instalacja z reniferami. Warto zauważyć, że zewnętrzne dekoracje zachęcają wrocławian do interakcji i dzielenia się świątecznym nastrojem w mediach społecznościowych – przed centrum znajdują się hasztagi, które stanowią inspirację do publikowania zdjęć z wieczornych spacerów w pobliżu Wroclavii.

Wewnątrz centrum można zobaczyć  podwieszane, mieniące się złotem żołędzie i liście dębu, czy też, podobnie jak na zewnątrz, imponujących rozmiarów wiewiórki 3D w stylu origami. Nie zabrakło także miejsca na bardziej tradycyjne dekoracje – girlandy, choinkę i trójwymiarowe gwiazdy. Wszystkie elementy tworzą piękną, spójną całość, co pozwala oderwać się od codziennych trosk i choć na chwilę zachwycić się magiczną atmosferą świąt.

 

Ponowne otwarcie sklepów już 28 listopada

Zgodnie z decyzją rządu od 28 listopada zdecydowana większość sklepów  we Wroclavii znów będzie mogła być otwarta, by umożliwić klientom zrobienie przedświątecznych zakupów. Do obecnie otwartych sklepów spożywczych, drogerii, optyków, księgarni i punktów usługowych, dołączą również sklepy z odzieżą, obuwiem czy elektroniką. W pierwsze dni po otwarciu, Klienci będą mogli także skorzystać z wielu ofert promocyjnych z okazji Black Friday oraz Cyber Monday. W dalszym ciągu zamknięty pozostanie klub fitness oraz kino, a kawiarnie i restauracje będą serwować dania wyłącznie na wynos lub w formie dostaw.

Centrum funkcjonować będzie w zgodzie z obowiązującym reżimem sanitarnym, podobnie jak miało to miejsce przed prowadzeniem ostatnich restrykcji, dotyczących funkcjonowania centrów handlowych. Na terenie Wroclavii obowiązuje nakaz zakrywania ust i nosa, należy zachować dystans społeczny, a przy wejściach do budynku oraz w toaletach znajdują się dystrybutory z żelem dezynfekcyjnym. O zasadach bezpiecznego zachowania się podczas zakupów przypominają oznaczenia na terenie Wroclavii – liczne naklejki, treści na ekranach i komunikaty głosowe. Części wspólne i takie elementy, jak podłogi, poręcze i balustrady są myte i dezynfekowane z większą częstotliwością. 

Dyrekcja Wroclavii na bieżąco informuje swoich najemców o wszystkich obostrzeniach wprowadzonych przez organy państwowe. Najemcy są uprzedzeni o regulacji związanej z liczbą klientów przypadających na odpowiednią przestrzeń sklepu. Ponadto centrum handlowe dysponuje narzędziami do pomiaru liczby osób obecnych w obiektach. Jest to system kamer z mechanizmem pomiarowym, dzięki któremu  precyzyjnie można określać liczbę klientów obecnych na terenie centrum.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City Biuro prasowe
2024-06-28 | 15:12

Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City

W najbliższy weekend - 29 i 30 czerwca - przestrzeń przy fontannie na poziomie -1 zamieni się w strefę kreatywnych zajęć dla starszych dzieci i wszystkich dorosłych. Pod okiem
Zakupy Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu
2024-06-27 | 09:11

Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu

Niespełna dwa tygodnie po otwarciu butiku RP Store na klientów Blue City czeka kolejna nowość - sklep hiszpańskiej marki Kamalion, pełen nowoczesnych akcesoriów
Zakupy Znamy najnowszy portret klientek Pepco
2024-06-26 | 17:00

Znamy najnowszy portret klientek Pepco

Od Portugalii, przez Polskę aż po Estonię to wykształcona, pracująca, mama, dla której najważniejsze są niskie ceny. Każdego miesiąca w sklepach Pepco klienci realizują ponad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Media

Robert El Gendy: Jestem śpiochem i przychodzę do studia w ostatniej chwili. Raz nie obudziłem się na czas i dopiero telefon z redakcji postawił mnie na nogi

Prezenter „Pytania na śniadanie” zaznacza, że lubi sobie pospać, dlatego prowadzenie porannego programu to dla niego prawdziwe wyzwanie. Musi się bowiem sporo natrudzić, by być w studiu telewizyjnym na czas. Zazwyczaj nie udaje mu się jednak obudzić wraz z dźwiękiem pierwszego budzika i zdarzyło się, że z głębokiego snu wyrwał go dopiero telefon od produkcji „Pytania na śniadanie”.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.