Wroclavia i świąteczny klimat w centrum miasta
Ożywiona atmosfera i piękne, zimowe dekoracje to elementy, które zwykle wyróżniają Wroclavię w okresie poprzedzającym święta. Mimo wyjątkowej sytuacji i mniej radosnych okoliczności – w tym roku centrum również podjęło działania, aby umilić mieszkańcom miasta przedświąteczne tygodnie. Odwiedzający Wroclavię, a także podróżni i spacerowicze mogą już podziwiać inspirowane naturą ozdoby i zachwycające iluminacje. A od soboty 28 listopada większość sklepów w centrum znów będzie otwarta.
Położenie w samym sercu Wrocławia i bliskość kluczowych dla mieszkańców miejsc, takich jak dworzec autobusowy i stacja kolejowa sprawiają, że Wroclavia stanowi istotny punkt na mapie miasta. Dlatego mimo niepewności towarzyszącej tegorocznym świętom i ograniczeniom dotyczącym handlu, montaż dekoracji centrum rozpoczęło już na początku listopada, by przyczynić się do budowania świątecznej atmosfery w mieście. - Serdecznie zapraszamy wrocławian do odwiedzenia naszego centrum. W tym roku szczególnie zależało nam, by wprowadzić przyjemną, świąteczną atmosferę, odczuwalną zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz centrum. Mamy nadzieję, że zimowe, świetlne dekoracje pozytywnie wpłyną na nastrój naszych gości i przechodniów – mówi Anna Kula, rzecznik prasowy Wroclavii.
Wystrój świąteczny inspirowany lasem
Koncepcja tegorocznych świątecznych dekoracji Wroclavii, podobnie jak rok temu, stanowi nawiązanie do majestatycznego, ponad trzystuletniego dębu „Przewodnika”, który wita gości Wroclavii u zbiegu ulic Borowskiej i Suchej. Pokaźnych rozmiarów wiewiórki w wymiarze 3D, mieniące się złotem liście dębu i żołędzie – to właśnie elementy inspirowane pomnikiem przyrody. Przed głównym wejściem na spacerowiczów czeka dwunastometrowa sosna, przyozdobiona bombkami w kolorze złota i srebra.
Z kolei przed wejściem od strony skrzyżowania ulic Borowskiej i Dyrekcyjnej znajduje się złoto-srebrna instalacja z reniferami. Warto zauważyć, że zewnętrzne dekoracje zachęcają wrocławian do interakcji i dzielenia się świątecznym nastrojem w mediach społecznościowych – przed centrum znajdują się hasztagi, które stanowią inspirację do publikowania zdjęć z wieczornych spacerów w pobliżu Wroclavii.
Wewnątrz centrum można zobaczyć podwieszane, mieniące się złotem żołędzie i liście dębu, czy też, podobnie jak na zewnątrz, imponujących rozmiarów wiewiórki 3D w stylu origami. Nie zabrakło także miejsca na bardziej tradycyjne dekoracje – girlandy, choinkę i trójwymiarowe gwiazdy. Wszystkie elementy tworzą piękną, spójną całość, co pozwala oderwać się od codziennych trosk i choć na chwilę zachwycić się magiczną atmosferą świąt.
Ponowne otwarcie sklepów już 28 listopada
Zgodnie z decyzją rządu od 28 listopada zdecydowana większość sklepów we Wroclavii znów będzie mogła być otwarta, by umożliwić klientom zrobienie przedświątecznych zakupów. Do obecnie otwartych sklepów spożywczych, drogerii, optyków, księgarni i punktów usługowych, dołączą również sklepy z odzieżą, obuwiem czy elektroniką. W pierwsze dni po otwarciu, Klienci będą mogli także skorzystać z wielu ofert promocyjnych z okazji Black Friday oraz Cyber Monday. W dalszym ciągu zamknięty pozostanie klub fitness oraz kino, a kawiarnie i restauracje będą serwować dania wyłącznie na wynos lub w formie dostaw.
Centrum funkcjonować będzie w zgodzie z obowiązującym reżimem sanitarnym, podobnie jak miało to miejsce przed prowadzeniem ostatnich restrykcji, dotyczących funkcjonowania centrów handlowych. Na terenie Wroclavii obowiązuje nakaz zakrywania ust i nosa, należy zachować dystans społeczny, a przy wejściach do budynku oraz w toaletach znajdują się dystrybutory z żelem dezynfekcyjnym. O zasadach bezpiecznego zachowania się podczas zakupów przypominają oznaczenia na terenie Wroclavii – liczne naklejki, treści na ekranach i komunikaty głosowe. Części wspólne i takie elementy, jak podłogi, poręcze i balustrady są myte i dezynfekowane z większą częstotliwością.
Dyrekcja Wroclavii na bieżąco informuje swoich najemców o wszystkich obostrzeniach wprowadzonych przez organy państwowe. Najemcy są uprzedzeni o regulacji związanej z liczbą klientów przypadających na odpowiednią przestrzeń sklepu. Ponadto centrum handlowe dysponuje narzędziami do pomiaru liczby osób obecnych w obiektach. Jest to system kamer z mechanizmem pomiarowym, dzięki któremu precyzyjnie można określać liczbę klientów obecnych na terenie centrum.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.