Wrocław Fashion Outlet: okazje, że ho ho ho
– Chcemy dać naszym klientom możliwość bezpiecznego skorzystania ze specjalnych outletowych obniżek z okazji Black Friday – mówi Katarzyna Warzecha, marketing manager Wrocław Fashion Outlet. – Dlatego zdecydowaliśmy, że 28 i 30 listopada wydłużymy czas pracy centrum do godz. 23:00. Dzięki temu każdy miłośnik okazji, przy zachowaniu zasad sanitarnych, będzie mógł skorzystać ze specjalnych ofert, jakie przygotowało ponad sto polskich i światowych marek, w tym także marki premium, które są dostępne w naszym centrum.
Dodatkowo przez cały grudzień Wrocław Fashion Outlet wydłuży godziny swojej pracy w każdy dzień handlowy do godz. 22:00. Wyjątkiem będą oczywiście Wigilia 24 grudnia, kiedy centrum będzie otwarte do godz. 13:30 i Sylwester, 31 grudnia, gdy sklepy zamkną się o godz. 16:00.
Zostań Mikołajem i pokochaj Święta
Nadchodzące dni to czas poszukiwania mikołajkowych prezentów. Szukając upominków z okazji 6 grudnia warto zajrzeć m.in. do Coccodrillo, czy Zdrowej Stópki a także do salonów kultowych marek takich jak Levi’s, Adidas, Reebook, Nike, Puma czy Sketchers. Poszukiwaczom niespodzianek szczególnie polecamy także pachnące okazjami salony perfumerii Frivol, Organique, czy Ziaja.
Z myślą o wszystkich, którzy chcą z pomysłem zapakować swoje podarunki już od piątku 4 grudnia będzie działać specjalna strefa ekologicznego pakowania prezentów „Love Christmas”. Znajdzie się ona w pobliżu Le Creuset i Wasabi Sushi. Dodatkowo klienci, którzy posiadają kartę Wrocław Fashion Club skorzystają tam ze specjalnych opcji na personalizację opakowania prezentu. Strefa „Love Christmas” jest dostępna w godzinach pracy Wrocław Fashion Outlet do Wigilii.
Kupuj bezpiecznie
Z myślą o bezpieczeństwie klientów we Wrocław Fashion Outlet wdrożono ponad 40 rozwiązań, dzięki którym możemy czuć się komfortowo i bezpiecznie podczas przedświątecznych przygotowań. Wyłącznie świeże powietrze z zewnątrz w klimatyzacji, oznakowanie dopuszczalnej liczby klientów w każdym sklepie, specjalne naklejki wskazujące konieczność zachowania odległości przez gości oczekujących wejścia do danego salonu, stanowiska z płynami dezynfekcyjnymi – to tylko niektóre z funkcjonujących zasad. Co istotne, potwierdziła je międzynarodowa firma certyfikująca Bureau Veritas przyznając wrocławskiemu outletowi certyfikat „Bezpieczne zakupy – Safer shopping”. Zgodnie z zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego sprzedaż posiłków i napojów w restauracjach oraz kawiarniach na terenie centrum odbywa się wyłącznie w opcji na wynos. Klienci, którzy będą potrzebowali nowej osłony ust i nosa, mogą ją kupić w specjalnym maseczkomacie znajdującym się przy wejściu głównym do Wrocław Fashion Outlet (od strony myjni samochodowej i przystanków MPK). Jednocześnie zakupy w outlecie na Granicznej 2 we Wrocławiu może robić 1 200 gości.
Sprawdź mikołajkowe okazje we Wrocław Fashion Outlet na www.wroclawfashionoutlet.com – a potem skorzystaj ze zniżek podczas zakupów w jedynym outlecie Dolnego Śląska.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.