Wrocław Fashion Outlet: okazje, że ho ho ho
– Chcemy dać naszym klientom możliwość bezpiecznego skorzystania ze specjalnych outletowych obniżek z okazji Black Friday – mówi Katarzyna Warzecha, marketing manager Wrocław Fashion Outlet. – Dlatego zdecydowaliśmy, że 28 i 30 listopada wydłużymy czas pracy centrum do godz. 23:00. Dzięki temu każdy miłośnik okazji, przy zachowaniu zasad sanitarnych, będzie mógł skorzystać ze specjalnych ofert, jakie przygotowało ponad sto polskich i światowych marek, w tym także marki premium, które są dostępne w naszym centrum.
Dodatkowo przez cały grudzień Wrocław Fashion Outlet wydłuży godziny swojej pracy w każdy dzień handlowy do godz. 22:00. Wyjątkiem będą oczywiście Wigilia 24 grudnia, kiedy centrum będzie otwarte do godz. 13:30 i Sylwester, 31 grudnia, gdy sklepy zamkną się o godz. 16:00.
Zostań Mikołajem i pokochaj Święta
Nadchodzące dni to czas poszukiwania mikołajkowych prezentów. Szukając upominków z okazji 6 grudnia warto zajrzeć m.in. do Coccodrillo, czy Zdrowej Stópki a także do salonów kultowych marek takich jak Levi’s, Adidas, Reebook, Nike, Puma czy Sketchers. Poszukiwaczom niespodzianek szczególnie polecamy także pachnące okazjami salony perfumerii Frivol, Organique, czy Ziaja.
Z myślą o wszystkich, którzy chcą z pomysłem zapakować swoje podarunki już od piątku 4 grudnia będzie działać specjalna strefa ekologicznego pakowania prezentów „Love Christmas”. Znajdzie się ona w pobliżu Le Creuset i Wasabi Sushi. Dodatkowo klienci, którzy posiadają kartę Wrocław Fashion Club skorzystają tam ze specjalnych opcji na personalizację opakowania prezentu. Strefa „Love Christmas” jest dostępna w godzinach pracy Wrocław Fashion Outlet do Wigilii.
Kupuj bezpiecznie
Z myślą o bezpieczeństwie klientów we Wrocław Fashion Outlet wdrożono ponad 40 rozwiązań, dzięki którym możemy czuć się komfortowo i bezpiecznie podczas przedświątecznych przygotowań. Wyłącznie świeże powietrze z zewnątrz w klimatyzacji, oznakowanie dopuszczalnej liczby klientów w każdym sklepie, specjalne naklejki wskazujące konieczność zachowania odległości przez gości oczekujących wejścia do danego salonu, stanowiska z płynami dezynfekcyjnymi – to tylko niektóre z funkcjonujących zasad. Co istotne, potwierdziła je międzynarodowa firma certyfikująca Bureau Veritas przyznając wrocławskiemu outletowi certyfikat „Bezpieczne zakupy – Safer shopping”. Zgodnie z zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego sprzedaż posiłków i napojów w restauracjach oraz kawiarniach na terenie centrum odbywa się wyłącznie w opcji na wynos. Klienci, którzy będą potrzebowali nowej osłony ust i nosa, mogą ją kupić w specjalnym maseczkomacie znajdującym się przy wejściu głównym do Wrocław Fashion Outlet (od strony myjni samochodowej i przystanków MPK). Jednocześnie zakupy w outlecie na Granicznej 2 we Wrocławiu może robić 1 200 gości.
Sprawdź mikołajkowe okazje we Wrocław Fashion Outlet na www.wroclawfashionoutlet.com – a potem skorzystaj ze zniżek podczas zakupów w jedynym outlecie Dolnego Śląska.
Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic
Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.