Komunikaty PR

Wrocław Fashion Outlet: okazje, że ho ho ho

2020-11-28  |  01:00
Biuro prasowe

Chcemy dać naszym klientom możliwość bezpiecznego skorzystania ze specjalnych outletowych obniżek z okazji Black Friday – mówi Katarzyna Warzecha, marketing manager Wrocław Fashion Outlet. – Dlatego zdecydowaliśmy, że 28 i 30 listopada wydłużymy czas pracy centrum do godz. 23:00. Dzięki temu każdy miłośnik okazji, przy zachowaniu zasad sanitarnych, będzie mógł skorzystać ze specjalnych ofert, jakie przygotowało ponad sto polskich i światowych marek, w tym także marki premium, które są dostępne w naszym centrum.

Dodatkowo przez cały grudzień Wrocław Fashion Outlet wydłuży godziny swojej pracy w każdy dzień handlowy do godz. 22:00. Wyjątkiem będą oczywiście Wigilia 24 grudnia, kiedy centrum będzie otwarte do godz. 13:30 i Sylwester, 31 grudnia, gdy sklepy zamkną się o godz. 16:00.

Zostań Mikołajem i pokochaj Święta

Nadchodzące dni to czas poszukiwania mikołajkowych prezentów. Szukając upominków z okazji 6 grudnia warto zajrzeć m.in. do Coccodrillo, czy Zdrowej Stópki a także do salonów kultowych marek takich jak Levi’s, Adidas, Reebook, Nike, Puma czy Sketchers. Poszukiwaczom niespodzianek szczególnie polecamy także pachnące okazjami salony perfumerii Frivol, Organique, czy Ziaja.

Z myślą o wszystkich, którzy chcą z pomysłem zapakować swoje podarunki już od piątku 4 grudnia będzie działać specjalna strefa ekologicznego pakowania prezentów „Love Christmas”. Znajdzie się ona w pobliżu  Le Creuset i Wasabi Sushi. Dodatkowo klienci, którzy posiadają kartę Wrocław Fashion Club skorzystają tam ze specjalnych opcji na personalizację opakowania prezentu. Strefa „Love Christmas” jest dostępna w godzinach pracy Wrocław Fashion Outlet do Wigilii.

Kupuj bezpiecznie

Z myślą o bezpieczeństwie klientów we Wrocław Fashion Outlet wdrożono ponad 40 rozwiązań, dzięki którym możemy czuć się komfortowo i bezpiecznie podczas przedświątecznych przygotowań. Wyłącznie świeże powietrze z zewnątrz w klimatyzacji, oznakowanie dopuszczalnej liczby klientów w każdym sklepie, specjalne naklejki wskazujące konieczność zachowania odległości przez gości oczekujących wejścia do danego salonu, stanowiska z płynami dezynfekcyjnymi – to tylko niektóre z funkcjonujących zasad. Co istotne, potwierdziła je międzynarodowa firma certyfikująca Bureau Veritas przyznając wrocławskiemu outletowi certyfikat „Bezpieczne zakupy – Safer shopping”. Zgodnie z zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego sprzedaż posiłków i napojów w restauracjach oraz kawiarniach na terenie centrum odbywa się wyłącznie w opcji na wynos. Klienci, którzy będą potrzebowali nowej osłony ust i nosa, mogą ją kupić w specjalnym maseczkomacie znajdującym się przy wejściu głównym do Wrocław Fashion Outlet (od strony myjni samochodowej i przystanków MPK). Jednocześnie zakupy w outlecie na Granicznej 2 we Wrocławiu może robić 1 200 gości.

Sprawdź mikołajkowe okazje we Wrocław Fashion Outlet na www.wroclawfashionoutlet.com – a potem skorzystaj ze zniżek podczas zakupów w jedynym outlecie Dolnego Śląska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.