Komunikaty PR

Wrocław Fashion Outlet: okazje, że ho ho ho

2020-11-28  |  01:00
Biuro prasowe

Chcemy dać naszym klientom możliwość bezpiecznego skorzystania ze specjalnych outletowych obniżek z okazji Black Friday – mówi Katarzyna Warzecha, marketing manager Wrocław Fashion Outlet. – Dlatego zdecydowaliśmy, że 28 i 30 listopada wydłużymy czas pracy centrum do godz. 23:00. Dzięki temu każdy miłośnik okazji, przy zachowaniu zasad sanitarnych, będzie mógł skorzystać ze specjalnych ofert, jakie przygotowało ponad sto polskich i światowych marek, w tym także marki premium, które są dostępne w naszym centrum.

Dodatkowo przez cały grudzień Wrocław Fashion Outlet wydłuży godziny swojej pracy w każdy dzień handlowy do godz. 22:00. Wyjątkiem będą oczywiście Wigilia 24 grudnia, kiedy centrum będzie otwarte do godz. 13:30 i Sylwester, 31 grudnia, gdy sklepy zamkną się o godz. 16:00.

Zostań Mikołajem i pokochaj Święta

Nadchodzące dni to czas poszukiwania mikołajkowych prezentów. Szukając upominków z okazji 6 grudnia warto zajrzeć m.in. do Coccodrillo, czy Zdrowej Stópki a także do salonów kultowych marek takich jak Levi’s, Adidas, Reebook, Nike, Puma czy Sketchers. Poszukiwaczom niespodzianek szczególnie polecamy także pachnące okazjami salony perfumerii Frivol, Organique, czy Ziaja.

Z myślą o wszystkich, którzy chcą z pomysłem zapakować swoje podarunki już od piątku 4 grudnia będzie działać specjalna strefa ekologicznego pakowania prezentów „Love Christmas”. Znajdzie się ona w pobliżu  Le Creuset i Wasabi Sushi. Dodatkowo klienci, którzy posiadają kartę Wrocław Fashion Club skorzystają tam ze specjalnych opcji na personalizację opakowania prezentu. Strefa „Love Christmas” jest dostępna w godzinach pracy Wrocław Fashion Outlet do Wigilii.

Kupuj bezpiecznie

Z myślą o bezpieczeństwie klientów we Wrocław Fashion Outlet wdrożono ponad 40 rozwiązań, dzięki którym możemy czuć się komfortowo i bezpiecznie podczas przedświątecznych przygotowań. Wyłącznie świeże powietrze z zewnątrz w klimatyzacji, oznakowanie dopuszczalnej liczby klientów w każdym sklepie, specjalne naklejki wskazujące konieczność zachowania odległości przez gości oczekujących wejścia do danego salonu, stanowiska z płynami dezynfekcyjnymi – to tylko niektóre z funkcjonujących zasad. Co istotne, potwierdziła je międzynarodowa firma certyfikująca Bureau Veritas przyznając wrocławskiemu outletowi certyfikat „Bezpieczne zakupy – Safer shopping”. Zgodnie z zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego sprzedaż posiłków i napojów w restauracjach oraz kawiarniach na terenie centrum odbywa się wyłącznie w opcji na wynos. Klienci, którzy będą potrzebowali nowej osłony ust i nosa, mogą ją kupić w specjalnym maseczkomacie znajdującym się przy wejściu głównym do Wrocław Fashion Outlet (od strony myjni samochodowej i przystanków MPK). Jednocześnie zakupy w outlecie na Granicznej 2 we Wrocławiu może robić 1 200 gości.

Sprawdź mikołajkowe okazje we Wrocław Fashion Outlet na www.wroclawfashionoutlet.com – a potem skorzystaj ze zniżek podczas zakupów w jedynym outlecie Dolnego Śląska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic Biuro prasowe
2024-11-04 | 12:00

Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic

Entuzjaści botaniki oraz fani LEGO mogą teraz zanurzyć się w uspokajającym pięknie ogrodu botanicznego w stylu wiktoriańskim. Ten zestaw składający się z 3792 elementów pozwala
Zakupy Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
2024-10-25 | 14:03

Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?

Choć tradycyjne upominki wciąż cieszą się dużą popularnością, coraz częściej na listach prezentowych pojawiają się nowe kategorie. Opcje niematerialne, takie jak karty podarunkowe czy
Zakupy 15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce
2024-10-24 | 16:05

15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce

Już od 15 lat Salon Pierre Cardin w Galerii Sfera przy ul. Mostowej 5 w Bielsku-Białej dostarcza swoim klientom eleganckie, wyrafinowane stylizacje. Teraz nadszedł czas, by świętować ten

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.