Wygodne i bezpieczne zakupy nie tylko w Wielkanoc
Wielkim atutem jest też dobry dostęp do szerokiego asortymentu oraz rozwiązania, które ułatwiają nam zakupy, w tym również możliwość zakupów drogą online. A to wszystko, byśmy mogli cieszyć się wyjątkowymi, świątecznymi smakami, spędzając Wielkanoc w gronie najbliższych.
Dziś, gdy szczególnie ważne jest zachowanie norm bezpieczeństwa i dystansu społecznego, dobrym rozwiązaniem jest korzystanie z oferty lokalnych placówek i sklepów własnych. Mocno rozwiniętą siecią firmowych punktów sprzedaży dysponuje Sokołów – renomowany producent mięsa i wędlin. To aż 312 specjalistycznych sklepów pod markami Sokołów i Gzella, zlokalizowanych na terenie całego kraju. – Wiemy, jak ważne jest dzisiaj dla naszych klientów poczucie bezpieczeństwa – mówi Bogusław Miszczuk, Prezes Zarządu Sokołów S.A. – Już na początku pandemii wprowadziliśmy w naszych placówkach rygorystyczne normy, które są w pełni przestrzegane przez personel. Wszystkie sklepy zostały wyposażone w osłonę ochronną z pleksi, a ekspedientki zawsze mają maseczki. Oczywiście umożliwiamy dokonywanie płatności zbliżeniowych i zachęcamy do nich. Co ważne, nasze placówki są często zlokalizowane poza centrami handlowymi, co pozwala uniknąć większych skupisk ludzi.
Wygodnym rozwiązaniem jest też możliwość zakupów poprzez opcję „call & collect”. Zamówienie można złożyć drogą telefoniczną, zostanie ono skompletowane, a gotowe wystarczy odebrać w sklepie.
Zakupy w Sklepach Własnych to wygodny dostęp do pełnego asortymentu, jak również gwarancja jakości i świeżości. Tu mięso jest dostarczane prosto z hurtowni Sokołowa, klienci mają zatem możliwość zakupu bezpośrednio od producenta. W sklepach Sokołów oraz sklepach Gzella dostępne jest zarówno świeże mięso – wieprzowe, wołowe, cielęce oraz drobiowe, jak również szeroki wybór najwyższej klasy wędlin oraz produktów roślinnych z linii Z Gruntu Dobre. Można się tu zaopatrzyć w produkty niezbędne do przygotowania tradycyjnych, wielkanocnych dań. Warto też korzystać z akcji promocyjnych, które obowiązują tylko w firmowych punktach sprzedaży.
Najbliższy sklep w prosty sposób można znaleźć na stronie www Sokołowa (w zakładce Nasze sklepy), gdzie dostępne są aktualne dane na temat sieci sklepów Sokołów oraz sklepów Gzella.
Sokołów uruchomił również sprzedaż wyrobów firmowych drogą online i poszerza obszar, na którym ta usługa jest dostępna. Obecnie mogą z niej korzystać mieszkańcy określonego obszaru Warszawy. Zakupione produkty są dostarczane „pod drzwi” nawet w ciągu 35 minut.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Anna Czartoryska-Niemczycka: Mój tata czytał mi książki. Teraz nagrania z jego głosem są najpiękniejszą pamiątką po nim
Wspólne czytanie wzmacnia więzi rodzinne, rozwija u dzieci wyobraźnię, poszerza zasób słownictwa, kształtuje gust literacki i zachęca do kreatywnego spędzania czasu wolnego – uważa Anna Czartoryska-Niemczycka. Aktorka czerpie z tradycji, którą w jej domu rodzinnym szczególnie pielęgnował jej tata. Teraz ona również promuje czytelnictwo i zachęca do tego, by sięganie po lektury stało się codziennym rytuałem.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Muzyka
Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.