Wygodne i bezpieczne zakupy nie tylko w Wielkanoc
Wielkim atutem jest też dobry dostęp do szerokiego asortymentu oraz rozwiązania, które ułatwiają nam zakupy, w tym również możliwość zakupów drogą online. A to wszystko, byśmy mogli cieszyć się wyjątkowymi, świątecznymi smakami, spędzając Wielkanoc w gronie najbliższych.
Dziś, gdy szczególnie ważne jest zachowanie norm bezpieczeństwa i dystansu społecznego, dobrym rozwiązaniem jest korzystanie z oferty lokalnych placówek i sklepów własnych. Mocno rozwiniętą siecią firmowych punktów sprzedaży dysponuje Sokołów – renomowany producent mięsa i wędlin. To aż 312 specjalistycznych sklepów pod markami Sokołów i Gzella, zlokalizowanych na terenie całego kraju. – Wiemy, jak ważne jest dzisiaj dla naszych klientów poczucie bezpieczeństwa – mówi Bogusław Miszczuk, Prezes Zarządu Sokołów S.A. – Już na początku pandemii wprowadziliśmy w naszych placówkach rygorystyczne normy, które są w pełni przestrzegane przez personel. Wszystkie sklepy zostały wyposażone w osłonę ochronną z pleksi, a ekspedientki zawsze mają maseczki. Oczywiście umożliwiamy dokonywanie płatności zbliżeniowych i zachęcamy do nich. Co ważne, nasze placówki są często zlokalizowane poza centrami handlowymi, co pozwala uniknąć większych skupisk ludzi.
Wygodnym rozwiązaniem jest też możliwość zakupów poprzez opcję „call & collect”. Zamówienie można złożyć drogą telefoniczną, zostanie ono skompletowane, a gotowe wystarczy odebrać w sklepie.
Zakupy w Sklepach Własnych to wygodny dostęp do pełnego asortymentu, jak również gwarancja jakości i świeżości. Tu mięso jest dostarczane prosto z hurtowni Sokołowa, klienci mają zatem możliwość zakupu bezpośrednio od producenta. W sklepach Sokołów oraz sklepach Gzella dostępne jest zarówno świeże mięso – wieprzowe, wołowe, cielęce oraz drobiowe, jak również szeroki wybór najwyższej klasy wędlin oraz produktów roślinnych z linii Z Gruntu Dobre. Można się tu zaopatrzyć w produkty niezbędne do przygotowania tradycyjnych, wielkanocnych dań. Warto też korzystać z akcji promocyjnych, które obowiązują tylko w firmowych punktach sprzedaży.
Najbliższy sklep w prosty sposób można znaleźć na stronie www Sokołowa (w zakładce Nasze sklepy), gdzie dostępne są aktualne dane na temat sieci sklepów Sokołów oraz sklepów Gzella.
Sokołów uruchomił również sprzedaż wyrobów firmowych drogą online i poszerza obszar, na którym ta usługa jest dostępna. Obecnie mogą z niej korzystać mieszkańcy określonego obszaru Warszawy. Zakupione produkty są dostarczane „pod drzwi” nawet w ciągu 35 minut.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.