Wyjątkowe kolekcje od Pandory w Galerii Dominikańskiej
W Galerii Dominikańskiej pojawił się nowy salon z wyjątkową biżuterią! W sobotę, 18 lutego, we wrocławskiej galerii zadebiutowała popularna marka Pandora, zachwycająca oryginalnością i różnorodnością. W ofercie wrocławskiego butiku można wybierać spośród biżuterii, takiej jak wyjątkowe ręcznie wykańczane charmsy, bransoletki, naszyjniki, pierścionki i zawieszki. Salon o powierzchni 60 m kw. mieści się na poziomie „0”, obok Salonu Patryzii Aryton, w sąsiedztwie takich marek jak Max Mara, Ispot, Rituals czy Tous.
Najbardziej rozpoznawalnym produktem Pandory jest bransoletka z zawieszkami, którą można dowolnie kompletować. Od tego produktu zaczęła się wielka popularność marki. Luksusowe, ręcznie wykonane elementy z najwyższej jakości srebra i złota pozwalają wyrazić indywidualny styl, podkreślić osobowość, wyrazić emocje oraz zachować najcenniejsze wspomnienia. Możliwość łączenia, zmieniania i dopasowywania do indywidualnych preferencji sprawia, że bransoletki wraz z charmsami są jednym z częściej wybieranych produktów na prezent. W ofercie marki znajdują się także naszyjniki z możliwością personalizacji i indywidualnego łączenia elementów, kolczyki czy pierścionki. Wyróżnikiem Pandory są także kolekcje, które powstają we współpracy z innymi znanymi brandami, takimi jak Disney czy Marvel.
– Salon marki Pandora to doskonałe miejsce do poszukiwania idealnego prezentu czy też wyrażenia podziękowań, docenienia lub utrwalenia wyjątkowych chwil. Biżuteria to sentymentalny upominek. W bransoletce, kolczykach czy pierścionku „zamykamy” wspomnienie o miłości, pierwszym dniu pracy, ślubie, rocznicy i wielu innych ważnych w naszym życiu okazjach- mówi Ewa Hiller, dyrektor Galerii Dominikańskiej.
Pandora to kolejna marka jubilerska w szerokim portfolio Galerii Dominikańskiej. Klienci mogą korzystać z oferty takich marek biżuteryjnych jak: Apart, Bijou Brigitte, Jubitom, Swiss, Tous, W.Kruk oraz Yes. Duży wybór salonów oraz zróżnicowany asortyment gwarantują, że każdy klient odnajdzie idealny upominek dla bliskiej osoby lub dla siebie samego.
Więcej informacji na stronie: https://galeria-dominikanska.pl/

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.