Komunikaty PR

Wyjątkowe kolekcje od Pandory w Galerii Dominikańskiej

2023-02-20  |  15:45
Biuro prasowe

W Galerii Dominikańskiej pojawił się nowy salon z wyjątkową biżuterią! W sobotę, 18 lutego, we wrocławskiej galerii zadebiutowała popularna marka Pandora, zachwycająca oryginalnością i  różnorodnością. W ofercie wrocławskiego butiku można wybierać spośród biżuterii, takiej jak wyjątkowe ręcznie wykańczane charmsy, bransoletki, naszyjniki, pierścionki i zawieszki. Salon o powierzchni 60 m kw. mieści się na poziomie „0”, obok Salonu Patryzii Aryton, w sąsiedztwie takich marek jak Max Mara, Ispot, Rituals czy Tous.

 

Najbardziej rozpoznawalnym produktem Pandory jest bransoletka z zawieszkami, którą można dowolnie kompletować. Od tego produktu zaczęła się wielka popularność marki. Luksusowe, ręcznie wykonane elementy z najwyższej jakości srebra i złota pozwalają wyrazić indywidualny styl, podkreślić osobowość, wyrazić emocje oraz zachować najcenniejsze wspomnienia. Możliwość łączenia, zmieniania i dopasowywania do indywidualnych preferencji sprawia, że bransoletki wraz z charmsami są jednym z częściej wybieranych produktów na prezent. W ofercie marki znajdują się także naszyjniki z możliwością personalizacji i  indywidualnego łączenia elementów, kolczyki czy pierścionki. Wyróżnikiem Pandory są także kolekcje, które powstają we współpracy z innymi znanymi brandami, takimi jak Disney czy Marvel.

 

Salon marki Pandora to doskonałe miejsce do poszukiwania idealnego prezentu czy też wyrażenia podziękowań, docenienia lub utrwalenia wyjątkowych chwil. Biżuteria to sentymentalny upominek. W bransoletce, kolczykach czy pierścionku „zamykamy” wspomnienie o miłości, pierwszym dniu pracy, ślubie, rocznicy i wielu innych ważnych w naszym życiu okazjach-  mówi Ewa Hiller, dyrektor Galerii Dominikańskiej.

Pandora to kolejna marka jubilerska w szerokim portfolio Galerii Dominikańskiej. Klienci mogą korzystać z oferty takich marek biżuteryjnych jak: Apart, Bijou Brigitte, Jubitom, Swiss, Tous, W.Kruk oraz Yes. Duży wybór salonów oraz zróżnicowany asortyment gwarantują, że każdy klient odnajdzie idealny upominek dla bliskiej osoby lub dla siebie samego.

Więcej informacji na stronie: https://galeria-dominikanska.pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.