Wyjątkowe kolekcje od Pandory w Galerii Dominikańskiej
W Galerii Dominikańskiej pojawił się nowy salon z wyjątkową biżuterią! W sobotę, 18 lutego, we wrocławskiej galerii zadebiutowała popularna marka Pandora, zachwycająca oryginalnością i różnorodnością. W ofercie wrocławskiego butiku można wybierać spośród biżuterii, takiej jak wyjątkowe ręcznie wykańczane charmsy, bransoletki, naszyjniki, pierścionki i zawieszki. Salon o powierzchni 60 m kw. mieści się na poziomie „0”, obok Salonu Patryzii Aryton, w sąsiedztwie takich marek jak Max Mara, Ispot, Rituals czy Tous.
Najbardziej rozpoznawalnym produktem Pandory jest bransoletka z zawieszkami, którą można dowolnie kompletować. Od tego produktu zaczęła się wielka popularność marki. Luksusowe, ręcznie wykonane elementy z najwyższej jakości srebra i złota pozwalają wyrazić indywidualny styl, podkreślić osobowość, wyrazić emocje oraz zachować najcenniejsze wspomnienia. Możliwość łączenia, zmieniania i dopasowywania do indywidualnych preferencji sprawia, że bransoletki wraz z charmsami są jednym z częściej wybieranych produktów na prezent. W ofercie marki znajdują się także naszyjniki z możliwością personalizacji i indywidualnego łączenia elementów, kolczyki czy pierścionki. Wyróżnikiem Pandory są także kolekcje, które powstają we współpracy z innymi znanymi brandami, takimi jak Disney czy Marvel.
– Salon marki Pandora to doskonałe miejsce do poszukiwania idealnego prezentu czy też wyrażenia podziękowań, docenienia lub utrwalenia wyjątkowych chwil. Biżuteria to sentymentalny upominek. W bransoletce, kolczykach czy pierścionku „zamykamy” wspomnienie o miłości, pierwszym dniu pracy, ślubie, rocznicy i wielu innych ważnych w naszym życiu okazjach- mówi Ewa Hiller, dyrektor Galerii Dominikańskiej.
Pandora to kolejna marka jubilerska w szerokim portfolio Galerii Dominikańskiej. Klienci mogą korzystać z oferty takich marek biżuteryjnych jak: Apart, Bijou Brigitte, Jubitom, Swiss, Tous, W.Kruk oraz Yes. Duży wybór salonów oraz zróżnicowany asortyment gwarantują, że każdy klient odnajdzie idealny upominek dla bliskiej osoby lub dla siebie samego.
Więcej informacji na stronie: https://galeria-dominikanska.pl/

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.