Komunikaty PR

Wyjątkowe prezenty na Dzień Babci i Dziadka w Lidl Polska

2023-01-17  |  12:00

W sobotę 21 stycznia obchodzimy Dzień Babci, a w niedzielę 22 stycznia – Dzień Dziadka. Z tej okazji Lidl Polska wprowadza do oferty rozgrzewające produkty, które idealnie sprawdzą się jako podarunek dla seniora. Będą one dostępne w sklepach stacjonarnych sieci od czwartku 19 stycznia.

Dzień Babci i Dziadka to idealna okazja, aby okazać miłość oraz troskę. Szczególnie zimą, gdy łatwo się przeziębić, warto zwrócić uwagę na produkty, które pomagają w utrzymaniu komfortu cieplnego. Dobrym i praktycznym podarunkiem dla osoby starszej są np. miękkie i wygodne kapcie (19,99 zł/ 1 para), dostępne w sklepach Lidl Polska w kilku rozmiarach i kolorach. Od czwartku 19 stycznia do soboty 21 stycznia, w ramach specjalnej akcji promocyjnej, klienci sieci kupią drugą parę kapci aż 30% taniej.

Bardziej wyrafinowanym pomysłem na prezent dla Dziadków jest np. ogrzewacz do stóp Sanitas o mocy 100 W (119 zł/ 1 zestaw), gwarantujący przyjemne ciepło, który nie tylko pozwala się odprężyć, ale też łagodzi przewlekłe bóle mięśni czy stawów. Urządzenie wyłącza się automatycznie po ok. 90 minutach – w razie, gdyby użytkownik zasnął – oraz w trosce o higienę, zostało wyposażone w wyjmowaną, miękką poszewkę, którą można prać ręcznie. Osoby starsze ucieszyć może również elektryczna poduszka pod brzuch i plecy o mocy 100 W (99 zł/ 1 szt.), która dzięki sześciostopniowej regulacji temperatury, skutecznie ogrzeje i pomoże ukoić ból pleców, uprzyjemniając drzemkę. Poduszkę można prać w pralce, w temperaturze ok. 30°C.

W ofercie sklepów Lidl Polska, od czwartku 19 stycznia, dostępna będzie także mata elektryczna (119 zł/ 1 szt.), o mocy 60 W i wymiarach ok. 150 x 80 cm, idealna do ułożenia na materacu. Urządzenie posiada regulator temperatury oraz czasu pracy i zależnie od ustawień wyłączy się po: jednej, trzech, sześciu lub dwunastu godzinach. Osoby w podeszłym wieku, uskarżające się na bóle w okolicach szyi, docenią też poduszkę do masażu karku marki Silvercrest (139 zł/ 1 zestaw) z dwiema głowicami masującymi i wbudowanym akumulatorem, dzięki czemu jest ona wyjątkowo mobilna – można cieszyć się przyjemnym masażem m.in. tam, gdzie zwykle nie ma dostępu do zasilania, np. w samochodzie czy na tarasie. Jedno naładowanie wystarcza na co najmniej 60 minut pracy.


Wszystkie wymienione produkty będzie można kupić w sklepach Lidl Polska już od czwartku 19 stycznia.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii Biuro prasowe
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu
Zakupy DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.