Komunikaty PR

Wyjątkowe zeszyty Lidl i WK Dzik w sieci Lidl Polska

2022-08-10  |  16:00

Niebawem rozpocznie się rok szkolny, ale kompletowanie szkolnej wyprawki warto zacząć już teraz. Zwłaszcza, że w sklepach Lidl Polska klienci jak co roku znajdą szereg artykułów papierniczych wysokiej jakości, dostępnych w atrakcyjnych cenach. Tym razem sieć przygotowała dwie wyjątkowe serie zeszytów, które będą w sprzedaży od czwartku 11 sierpnia: z logo własnym oraz ekipy zakręconych, polskich youtuberów sportowych – WK Dzik.

Choć w szkołach pojawia się coraz więcej nowoczesnego, multimedialnego sprzętu, zeszyt wciąż jest nieodłącznym atrybutem ucznia i z tego powodu powinien prezentować się estetycznie. Zeszyty Lidl Polska będą dostępne w wielu wariantach kolorystycznych oraz rozmiarach – od A4 (60 kartek, 5,99 zł/ 1 szt.), przez standardowe A5 (60 kartek, 2,49 zł/ 1 szt.) po kieszonkowe A7 (100 kartek, 1,79 zł/ 1 szt.). Dzięki temu sprawdzą się na wszystkich lekcjach: pozwolą wykonać skomplikowane obliczenia, przelać na papier myśli, narysować szkic. Notes Lidl A7 przyda się także poza szkołą, ponieważ ze względu na niewielkie rozmiary idealnie nadaje się do przygotowania listy zakupów.

 


DZIKie zeszyty

Notatek nie sporządza się jedynie na wf-ie, ale w najnowszej ofercie Lidl Polska znajdą się także zeszyty dla młodych sportowców. WK Dzik to marka stworzona przez 4 polskich youtuberów – Robura, Sakera, Ponczka i Owcę – którzy za cel stawiają sobie popularyzowanie aktywności fizycznej. Opracowują sportowe ubrania, wprowadzili na rynek własny napój energetyczny i prowadzą na Youtube kilka kanałów, mających łącznie ponad 2 miliony subskrybentów. Niedawno oferta produktów WK Dzik poszerzyła się o zeszyty, które będą dostępne wyłącznie w sieci Lidl Polska od czwartku 11 sierpnia. One także różnią się wzorami i rozmiarami, ich cechą wspólną jest natomiast bardzo wysoka jakość wykonania – wybrane warianty mają np. twardą, gumowaną oprawę. To doskonała okazja dla każdego fana sportu, by zaopatrzyć się w zeszyty z logo ulubionej ekipy.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Zakupy Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
2025-05-22 | 15:50

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów

Każde zakończenie roku szkolnego to nie tylko czas na świętowanie osiągnięć, ale również okazja do wręczenia wyjątkowego prezentu na zakończenie szkoły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.

Edukacja

Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.