Wyjątkowy Dzień Kobiet w VIVO! Piła

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Wielkimi krokami zbliża się Dzień Kobiet. Sprawdźmy zatem, jakie niespodzianki z tej okazji przygotowało pilskie VIVO! W najbliższą sobotę w obiekcie na panie czekać będą piękne kwiaty, słodycze oraz liczne upominki. To jednak nie wszystko! 6 marca w VIVO! Piła powstanie dedykowana strefa, w której każda z nich będzie mogła poczuć się jak prawdziwa Superwoman.
Urocze tulipany, pyszne słodycze z motywującymi grafikami, dedykowana przestrzeń, w której będzie można wykonać pamiątkowe zdjęcia – to jedynie część niespodzianek, jakie VIVO! Piła szykuje dla swoich klientek i ich najbliższych w związku z Dniem Kobiet. O szczegółach nadchodzącego wydarzenia opowiedziała Magdalena Drzewiecka, Center Manager VIVO! Piła: - W VIVO! wiemy, że szczególne okoliczności wymagają wspaniałej oprawy, dlatego też nasze klientki w dniu ich święta obdarujemy tematycznymi upominkami, a także stworzymy jedyną w swoim rodzaju makietę, która pozwoli każdej z nich poczuć się wyjątkowo – mówi. - Gorąco zachęcam wszystkie przedstawicielki płci pięknej oraz ich rodzinny do wizyty w VIVO!, gdzie wspólnie celebrować będziemy Dzień Kobiet. Wierzymy, że odwiedzający spędzą z nami niezwykle rodzinny i pełen pozytywnych wrażeń czas – dodaje.
Atrakcyjne prezenty z okazji Dnia Kobiet od VIVO! Piła
W ramach wydarzenia przygotowano również akcję specjalną, w której goście pilskiego centrum handlowego będą mieli możliwość zdobycia świetnych nagród dla siebie i najbliższych. Co należy zrobić, aby stać się ich posiadaczem? Zasady są następujące:
- za zakupy o wartości min. 200 zł – flower box z kwiatów mydlanych,
- za zakupy o wartości min. 150 zł – karta podarunkowa VIVO! Piła o wartości 40 zł,
- za zakupy o wartości min. 100 zł – tematyczny kubek.
Akcja odbędzie się w sobotę, 6 marca, w godz. 11:00-19:00. Szczegóły dostępne są pod adresem: https://vivo-shopping.com/pl/pila/aktualnosci-i-wydarzenia.
W VIVO! Piła obowiązuje najwyższy reżim sanitarny. Na terenie całego obiektu należy zasłaniać usta i nos za pomocą maseczki ochronnej, dezynfekować ręce oraz zachowywać dystans.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.