Wyprzedaże w CH Osowa – co opłaca się kupić?
Katarzyna Bagińska
Publicon Sp. z.o.o.
Świdnicka
50-066 Wrocław
k.baginska|publicon.pl| |k.baginska|publicon.pl
693260235
www.publicon.pl
Wyprzedaże rozpoczęły się 1 lutego 2021 r.,po otwarciu pełnej oferty sklepów i punktów usługowych w Centrum Handlowym Osowa. Atrakcyjne ceny i rabaty czekają głównie w sklepach odzieżowych i obuwniczych, które dla swoich klientów przygotowały wyjątkową ofertę.
Nie ma na co czekać
Ten tydzień zapowiada się dla klientów CH Osowa bardzo ciekawie – dzięki wyprzedażom będzie można uzupełnić lub odświeżyć garderobę w dobrej cenie. W tym czasie sklepy na terenie CH Osowa przygotowały kuszące oferty promocyjne – to okazja do nabycia wymarzonych produktów i skorzystania z licznych ofert specjalnych.
Atrakcje cenowe przygotowane zarówno dla pań, panów i najmłodszych, dotyczą całej gamy produktów. Promocje obejmują takie marki odzieżowe jak Monnari, H&M, Bytom, Szachownica i Pepco oraz sklepy wyposażeniem wnętrz, a także sklepy z RTV i AGD, elektroniką, sportowe oraz jubilerzy, perfumerie oraz wyspy handlowe.
Bezpieczne zakupy
Na terenie galerii nadal obowiązują zasady bezpieczeństwa. Na terenie obiektu należy zasłaniać nos i usta np. maseczką, a także regularnie dezynfekować ręce podczas zakupów. Konieczne będzie także zachowanie dystansu społecznego – dzięki temu klienci, pracownicy sklepów i obsługa CH Osowa mogą czuć się bezpiecznie. Zniesione zostały obowiązujące do tej pory godziny dla seniora.
W czasie zakupów klienci póki co nie skorzystają ze strefy gastronomicznej, w której stoliki i krzesła wyłączone są z użytku. Dania z McDonald’s, Zen Thai czy słodkości z Cukierni Sowa można zamawiać na wynos.
Poniżej lista wybranych ofert wyprzedażowych:
1) HEBE - do 60% na zapachy - 60% - makijaż
2) MONNARI - wszystko przy zakupie dwóch szt. do 70%, wysprzedaż
3) CCC - promocja do 50%
4) RTV-AGD - akcja rabatowa na wszystkie towary
5) SZACHOWNICA - wysprzedaż do 70%
6) GO-SPORT - wysprzedaż do 70%
7) H&M - wysprzedaż do 70%
8) PEPCO - wysprzedaż do 50%
9) BYTOM - wysprzedaż do 70% dodatkowe 30% na kolejne produkty
10) ARYTON - wysprzedaż do 60%
11) 5-10-15 - wysprzedaż do 70%
12) APART - promocja i wysprzedaże
13) Lee-Wrangler - promocja i wysprzedaże do 50%
Więcej informacji na www.chosowa.pl.
Nowości od HARIBO!
Oferty na wiosnę od Lider Starachowice
Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Wojciech „Łozo” Łozowski: Ruszam z moim solowym projektem, ale nie mam już potrzeby bycia gwiazdorem jak kiedyś. Nowe utwory tworzyłem w różnych stanach emocjonalnych
Wokalista ma sporo muzycznych planów na najbliższe miesiące, szykuje bowiem oryginalny projekt solowy. Już niebawem premierę będzie miał jego najnowszy utwór. Właśnie realizowany jest teledysk. Wojciech „Łozo” Łozowski cieszy się na ten nowy etap swojej kariery i choć teraz o wiele spraw będzie musiał zadbać sam, to jednak bez wahania stawia czoła nowym wyzwaniom i wierzy, że to jest właśnie jego czas. Na autorskiej płycie znajdą się piosenki, które tworzył przez kilka ostatnich lat.
Psychologia
Beata Pawlikowska: To wszystko, czego doświadczyłam w dżungli amazońskiej, wstrząsnęło mną i pokazało mi prawdę o sobie samej. To właśnie był początek zmian w moim życiu
Pisarka preferuje podróżowanie w pojedynkę. Lubi wyjeżdżać w trudne, niedostępne rejony świata, bo takie wyprawy są także podróżą w głąb siebie. Chociażby w dżungli amazońskiej przekonała się, że decyzje, jakie podejmujemy na różnych etapach naszego życia, wynikają właśnie z naszego postrzegania samych siebie i świata. A z kolei to postrzeganie zależy od podświadomych przekonań, które są naszym wewnętrznym programem wgranym w dzieciństwie. W swojej książce zatytułowanej „Kody podświadomości” podróżniczka tłumaczy, że jeśli ktoś podświadomie wierzy na przykład w to, że nie ma prawa do szczęścia i jest gorszy od innych, to jego życiowa droga będzie właśnie wiernym odbiciem tych przekonań.
Konsument
Coraz więcej Europejczyków ogranicza spożycie mięsa na rzecz produktów roślinnych. Większe wsparcie ze strony rządów i legislacji mogłoby zwiększyć ich popularność
Ponad połowa Europejczyków jedzących mięso aktywnie ogranicza jego roczne spożycie. Niemal 30 proc. co najmniej raz w tygodniu spożywa przynajmniej jedną roślinną alternatywę mięsa lub nabiału – wynika z badania ProVeg. Zmiana nawyków konsumenckich napędza branżę produktów roślinnych, ale wspomogłyby ją także zmiany systemowe, m.in. szersze dofinansowanie produkcji roślinnej kosztem mięsnej czy obniżenie podatku na żywność o niskim śladzie środowiskowym.