Wyprzedaże w CH Osowa – co opłaca się kupić?

Katarzyna Bagińska
Publicon Sp. z.o.o.
Świdnicka
50-066 Wrocław
k.baginska|publicon.pl| |k.baginska|publicon.pl
693260235
www.publicon.pl
Wyprzedaże rozpoczęły się 1 lutego 2021 r.,po otwarciu pełnej oferty sklepów i punktów usługowych w Centrum Handlowym Osowa. Atrakcyjne ceny i rabaty czekają głównie w sklepach odzieżowych i obuwniczych, które dla swoich klientów przygotowały wyjątkową ofertę.
Nie ma na co czekać
Ten tydzień zapowiada się dla klientów CH Osowa bardzo ciekawie – dzięki wyprzedażom będzie można uzupełnić lub odświeżyć garderobę w dobrej cenie. W tym czasie sklepy na terenie CH Osowa przygotowały kuszące oferty promocyjne – to okazja do nabycia wymarzonych produktów i skorzystania z licznych ofert specjalnych.
Atrakcje cenowe przygotowane zarówno dla pań, panów i najmłodszych, dotyczą całej gamy produktów. Promocje obejmują takie marki odzieżowe jak Monnari, H&M, Bytom, Szachownica i Pepco oraz sklepy wyposażeniem wnętrz, a także sklepy z RTV i AGD, elektroniką, sportowe oraz jubilerzy, perfumerie oraz wyspy handlowe.
Bezpieczne zakupy
Na terenie galerii nadal obowiązują zasady bezpieczeństwa. Na terenie obiektu należy zasłaniać nos i usta np. maseczką, a także regularnie dezynfekować ręce podczas zakupów. Konieczne będzie także zachowanie dystansu społecznego – dzięki temu klienci, pracownicy sklepów i obsługa CH Osowa mogą czuć się bezpiecznie. Zniesione zostały obowiązujące do tej pory godziny dla seniora.
W czasie zakupów klienci póki co nie skorzystają ze strefy gastronomicznej, w której stoliki i krzesła wyłączone są z użytku. Dania z McDonald’s, Zen Thai czy słodkości z Cukierni Sowa można zamawiać na wynos.
Poniżej lista wybranych ofert wyprzedażowych:
1) HEBE - do 60% na zapachy - 60% - makijaż
2) MONNARI - wszystko przy zakupie dwóch szt. do 70%, wysprzedaż
3) CCC - promocja do 50%
4) RTV-AGD - akcja rabatowa na wszystkie towary
5) SZACHOWNICA - wysprzedaż do 70%
6) GO-SPORT - wysprzedaż do 70%
7) H&M - wysprzedaż do 70%
8) PEPCO - wysprzedaż do 50%
9) BYTOM - wysprzedaż do 70% dodatkowe 30% na kolejne produkty
10) ARYTON - wysprzedaż do 60%
11) 5-10-15 - wysprzedaż do 70%
12) APART - promocja i wysprzedaże
13) Lee-Wrangler - promocja i wysprzedaże do 50%
Więcej informacji na www.chosowa.pl.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.