Young Leosia ambasadorką marki Orbit® Refreshers!
Artystka młodego pokolenia, która podbija szturmem polską scenę muzyczną, została twarzą marki Orbit® Refreshers. Young Leosia wspiera wizerunkowo kampanię nowości produktowej od Mars Wrigley i zachęca konsumentów by „poczuli moc smaku”.
Young Leosia to młoda gwiazda, która przyciąga coraz większe grono fanów, zarówno w social mediach, jak i podczas swoich koncertów. Dzięki charakterystycznemu wizerunkowi, oryginalnej twórczości oraz sukcesom na polskiej scenie rapu, zdominowanej przez mężczyzn, stała się jedną z idolek generacji Z.
– Young Leosia to niezwykle kreatywna i barwna osobowość, która ujęła nas swoją energią, profesjonalizmem i pomysłem na swój muzyczny wizerunek. Cieszymy się bardzo, że została ambasadorką marki Orbit® Refreshers, nowego produktu w naszym portfolio bezcukrowych gum do żucia, wyróżniającego się intensywnym, orzeźwiającym smakiem. Chcemy wraz z tą zdolną artystką inspirować do poszukiwań swojego smaku oraz pokazywać znaczenie małych chwil dla siebie – twierdzi Laura Lipska, Senior Brand Manager, Mars Polska.
Efekty sesji zdjęciowej z udziałem artystki już teraz można zobaczyć w digitalu, social mediach (You Tube, Meta, TikTok) oraz w przestrzeni miejskiej na nośnikach DOOH i OOH w 18 największych polskich miastach. Zaplanowano także muzyczną loterię, w której od 1 czerwca marka będzie zachęcać do poczucia mocy smaku. To nie jedyne muzyczne niespodzianki, będące efektem tej współpracy. Artystka szykuje coś specjalnego – inspirowany nowymi smakami utwór muzyczny, który ukaże się już w te wakacje.
– Cieszę się, że biorę udział w kampanii Orbit® Refreshers. Fajnie, że możemy połączyć moje artystyczne plany wydawnicze z taką wakacyjną kampanią, gdzie muzyka jest na pierwszym planie. Nie ukrywam, że udział w kampanii dla marki Orbit® nie jest przypadkowy, jestem fanką tego produktu. Gumy Orbit® zawsze są wpisane w nasz rider koncertowy XD – komentuje współpracę Young Leosia.
Za przygotowanie strategii i kreacji odpowiada agencja Digital Kingdom, za planowanie i zakup mediów agencja EssenceMediacom oraz za działania public relations agencja Garden of Words Group.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Żywienie

Sylwia Bomba: Stosuję zasadę żywieniową 80/20. Raz w tygodniu jem z córką kebaba i organizm wybacza mi to
Influencerka przekonuje, że są takie momenty czy okoliczności, kiedy w swoim jadłospisie pozwala sobie na więcej. Jej zdaniem każdy powinien robić sobie taki „oszukany dzień” i spełniać wtedy swoje zachcianki żywieniowe. Oczywiście nie po to, żeby się najeść do syta, ale zaspokoić apetyt chociażby na coś słodkiego. Sylwia Bomba przyznaje, że do jej dietetycznych grzeszków należą: kebab, popcorn i cola.
Problemy społeczne
Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.
Gwiazdy
Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj

Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.