Komunikaty PR

Z Marywilskiej na Modlińską - Otwarcie nowego Centrum

2024-08-27  |  14:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.03 MB )

Na Białołęce już niedługo powstanie nowe Centrum Modlińska 6D, które oprócz oferowania usług handlowych, będzie stanowiło idealne miejsce do spędzania czasu z rodziną i znajomymi. Prace nad otwarciem obiektu już się zaczęły, aby klienci mogli korzystać z tego wyjątkowego miejsca już w październiku bieżącego roku!

 

Tegoroczny pożar Centrum Marywilska 44 spowodował, że w jedną noc liczni najemcy stracili cały swój asortyment i majątek wypracowany przez lata. Co jednak ważniejsze, utracili oni miejsce pracy, które przynosiło im dochody potrzebne do utrzymania rodziny. Mimo tragedii, najemcy nie poddali się, a wręcz przeciwnie, prędko rozpoczęli poszukiwanie alternatywy, która pozwoliłaby im na wznowienie działalności. Tak powstał pomysł otwarcia nowego kompleksu handlowo-usługowy przy ulicy Modlińskiej. Prace nad Centrum trwają nieprzerwanie każdego dnia, aby klienci mogli jak najwcześniej zacząć cieszyć się tym wyjątkowym miejscem!

 

- „Pożar na Marywilskiej mocno wstrząsnął wszystkimi najemcami, pracownikami, jak i klientami. Był krzyk i rozpacz. Z dnia na dzień, straciliśmy budowany przez lata majątek, a wraz z nim, główne źródło dochodów. Otwarcie Centrum Modlińska 6D, nie tylko daje nam szansę na wznowienie pracy, ale co ważniejsze, przywraca nadzieję, którą tak wielu utraciło.” – mówi jeden z przyszłych najemców.

 

Wyjątkowe usługi handlowe, gastronomiczne i rekreacyjne

 

Centrum będzie zdecydowanie wyróżniać się na tle podobnych projektów, ponieważ ma ono nie tylko stanowić punkt handlowy, lecz przede wszystkim tworzyć wyjątkową społeczność dla najemców i klientów. Szczególną rolę odgrywać będzie więc nie handel, a gastronomia! Klienci będą mogli skosztować między innymi tradycyjnych potraw z różnych zakątków Azji, jak dania kuchni wietnamskiej, tajskiej, koreańskiej i japońskiej. W planach jest również poszerzenie oferty o kuchnię turecką, tybetańską, hiszpańską oraz wszelkie inne smaki świata.

 

Co więcej, na klientów czekać będą usługi fryzjerskie, kosmetyczne, a nawet krawieckie! W Centrum będzie się także mieściła szkoła tańca oraz ośrodek kultury dla dzieci, w którym prowadzone będą dla nich różnorodne zajęcia dodatkowe. Dla najmłodszych gości będzie również dostępna świetlica, aby dzieci mogły miło i bezpiecznie spędzić czas, który rodzice przeznaczają na zakupy. Trzeba również wspomnieć o licznych eventach, imprezach oraz karaoke, które będą regularnie zachwycać uczestniczących gości.

 

Jak mówi Tomasz Phan, prezes Centrum Modlińska 6D – „Zależy nam, żeby Centrum nie było tylko kolejnym obiektem handlowym na mapie Warszawy, a raczej stanowiło wyjątkową przestrzeń, w której klienci będą mogli miło spędzić czas. Z tego powodu, oprócz tradycyjnych sklepów, obiekt będzie się składał ze strefy z jedzeniem oraz licznych usług z zupełnie innych branż. Będą się tutaj znajdowały m.in. szkoła tańca, bar karaoke, czy specjalna sala zabaw dla dzieci, a cały czas szykujemy dla klientów kolejne fantastyczne inicjatywy!”

 

Wielkie otwarcie

 

„Czekamy na Centrum Modlińska odliczając każdy dzień, aby móc jak najszybciej zaprosić klientów, którzy z niecierpliwością czekają na ponowne spotkanie z nami w naszych lokalach.” – dodaje Tomasz Phan. Otwarcie obiektu planowane jest już na październik, żeby goście jeszcze w tym roku mogli cieszyć się Centrum oraz korzystać z całego wachlarza oferowanych przez nie usług.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.