Komunikaty PR

Z Marywilskiej na Modlińską - Otwarcie nowego Centrum

2024-08-27  |  14:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.03 MB )

Na Białołęce już niedługo powstanie nowe Centrum Modlińska 6D, które oprócz oferowania usług handlowych, będzie stanowiło idealne miejsce do spędzania czasu z rodziną i znajomymi. Prace nad otwarciem obiektu już się zaczęły, aby klienci mogli korzystać z tego wyjątkowego miejsca już w październiku bieżącego roku!

 

Tegoroczny pożar Centrum Marywilska 44 spowodował, że w jedną noc liczni najemcy stracili cały swój asortyment i majątek wypracowany przez lata. Co jednak ważniejsze, utracili oni miejsce pracy, które przynosiło im dochody potrzebne do utrzymania rodziny. Mimo tragedii, najemcy nie poddali się, a wręcz przeciwnie, prędko rozpoczęli poszukiwanie alternatywy, która pozwoliłaby im na wznowienie działalności. Tak powstał pomysł otwarcia nowego kompleksu handlowo-usługowy przy ulicy Modlińskiej. Prace nad Centrum trwają nieprzerwanie każdego dnia, aby klienci mogli jak najwcześniej zacząć cieszyć się tym wyjątkowym miejscem!

 

- „Pożar na Marywilskiej mocno wstrząsnął wszystkimi najemcami, pracownikami, jak i klientami. Był krzyk i rozpacz. Z dnia na dzień, straciliśmy budowany przez lata majątek, a wraz z nim, główne źródło dochodów. Otwarcie Centrum Modlińska 6D, nie tylko daje nam szansę na wznowienie pracy, ale co ważniejsze, przywraca nadzieję, którą tak wielu utraciło.” – mówi jeden z przyszłych najemców.

 

Wyjątkowe usługi handlowe, gastronomiczne i rekreacyjne

 

Centrum będzie zdecydowanie wyróżniać się na tle podobnych projektów, ponieważ ma ono nie tylko stanowić punkt handlowy, lecz przede wszystkim tworzyć wyjątkową społeczność dla najemców i klientów. Szczególną rolę odgrywać będzie więc nie handel, a gastronomia! Klienci będą mogli skosztować między innymi tradycyjnych potraw z różnych zakątków Azji, jak dania kuchni wietnamskiej, tajskiej, koreańskiej i japońskiej. W planach jest również poszerzenie oferty o kuchnię turecką, tybetańską, hiszpańską oraz wszelkie inne smaki świata.

 

Co więcej, na klientów czekać będą usługi fryzjerskie, kosmetyczne, a nawet krawieckie! W Centrum będzie się także mieściła szkoła tańca oraz ośrodek kultury dla dzieci, w którym prowadzone będą dla nich różnorodne zajęcia dodatkowe. Dla najmłodszych gości będzie również dostępna świetlica, aby dzieci mogły miło i bezpiecznie spędzić czas, który rodzice przeznaczają na zakupy. Trzeba również wspomnieć o licznych eventach, imprezach oraz karaoke, które będą regularnie zachwycać uczestniczących gości.

 

Jak mówi Tomasz Phan, prezes Centrum Modlińska 6D – „Zależy nam, żeby Centrum nie było tylko kolejnym obiektem handlowym na mapie Warszawy, a raczej stanowiło wyjątkową przestrzeń, w której klienci będą mogli miło spędzić czas. Z tego powodu, oprócz tradycyjnych sklepów, obiekt będzie się składał ze strefy z jedzeniem oraz licznych usług z zupełnie innych branż. Będą się tutaj znajdowały m.in. szkoła tańca, bar karaoke, czy specjalna sala zabaw dla dzieci, a cały czas szykujemy dla klientów kolejne fantastyczne inicjatywy!”

 

Wielkie otwarcie

 

„Czekamy na Centrum Modlińska odliczając każdy dzień, aby móc jak najszybciej zaprosić klientów, którzy z niecierpliwością czekają na ponowne spotkanie z nami w naszych lokalach.” – dodaje Tomasz Phan. Otwarcie obiektu planowane jest już na październik, żeby goście jeszcze w tym roku mogli cieszyć się Centrum oraz korzystać z całego wachlarza oferowanych przez nie usług.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic Biuro prasowe
2024-11-04 | 12:00

Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic

Entuzjaści botaniki oraz fani LEGO mogą teraz zanurzyć się w uspokajającym pięknie ogrodu botanicznego w stylu wiktoriańskim. Ten zestaw składający się z 3792 elementów pozwala
Zakupy Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
2024-10-25 | 14:03

Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?

Choć tradycyjne upominki wciąż cieszą się dużą popularnością, coraz częściej na listach prezentowych pojawiają się nowe kategorie. Opcje niematerialne, takie jak karty podarunkowe czy
Zakupy 15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce
2024-10-24 | 16:05

15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce

Już od 15 lat Salon Pierre Cardin w Galerii Sfera przy ul. Mostowej 5 w Bielsku-Białej dostarcza swoim klientom eleganckie, wyrafinowane stylizacje. Teraz nadszedł czas, by świętować ten

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.