Komunikaty PR

Z pupilem do Galerii Młociny? Czemu nie!

2021-05-31  |  15:00
Biuro prasowe

Galeria Młociny ma świetną wiadomość dla wszystkich właścicieli czworonogów. Psy, koty, a także inne zwierzęta domowe są mile widziane w bielańskim centrum handlowym, a tym samym mogą odwiedzać części wspólne, strefy restauracyjne oraz wybrane sklepy i salony, które wyraziły na to zgodę, oznaczając swoją witrynę odpowiednią naklejką. Ponadto przed obiektem ustawione zostały również miski z wodą.

Galeria Młociny jest doskonale znana mieszkańcom Warszawy. Regularnie organizowane, liczne wydarzenia, warsztaty, koncerty, a także bogata oferta gastronomiczna oraz zakupowa sprawiły, że stała się jednym z ulubionych miejsc Warszawiaków. Obiekt znany z nieszablonowych inicjatyw, regularnie staje naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów, a tym razem również ich czworonogów. Galeria, która z centrum handlowego przerodziła się w miejsce życia społecznego, zaprasza mieszkańców Warszawy na zakupy wraz ze swoimi pupilami. Z pewnością będzie to wspaniała informacja dla wszystkich tych, którzy na przykład nie lubią pozostawiać psa samego w domu, a także nie czują się komfortowo, przywiązując go przed wejściem do obiektu. Ponadto przed centrum handlowym ustawiono również miski z wodą.

Należy pamiętać, że właściciele biorą pełną odpowiedzialność za swoje pupile i nie powinni zostawiać ich bez opieki. Psy należy zaopatrzyć w smycz i kaganiec oraz trzymać w bezpiecznej odległości od innych osób, a małe zwierzęta nosić w specjalnym pojemniku, torbie lub transporterze. Właściciele powinni również sprzątać po swoich zwierzętach.

Więcej informacji o obiekcie znajdziemy na stronie www.galeriamlociny.pl. Zachęcamy również do obserwowania Galerii Młociny na Facebooku oraz Instagramie, gdzie regularnie organizowane są konkursy z nagrodami.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl Biuro prasowe
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.