Z pupilem do Galerii Młociny? Czemu nie!
Galeria Młociny ma świetną wiadomość dla wszystkich właścicieli czworonogów. Psy, koty, a także inne zwierzęta domowe są mile widziane w bielańskim centrum handlowym, a tym samym mogą odwiedzać części wspólne, strefy restauracyjne oraz wybrane sklepy i salony, które wyraziły na to zgodę, oznaczając swoją witrynę odpowiednią naklejką. Ponadto przed obiektem ustawione zostały również miski z wodą.
Galeria Młociny jest doskonale znana mieszkańcom Warszawy. Regularnie organizowane, liczne wydarzenia, warsztaty, koncerty, a także bogata oferta gastronomiczna oraz zakupowa sprawiły, że stała się jednym z ulubionych miejsc Warszawiaków. Obiekt znany z nieszablonowych inicjatyw, regularnie staje naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów, a tym razem również ich czworonogów. Galeria, która z centrum handlowego przerodziła się w miejsce życia społecznego, zaprasza mieszkańców Warszawy na zakupy wraz ze swoimi pupilami. Z pewnością będzie to wspaniała informacja dla wszystkich tych, którzy na przykład nie lubią pozostawiać psa samego w domu, a także nie czują się komfortowo, przywiązując go przed wejściem do obiektu. Ponadto przed centrum handlowym ustawiono również miski z wodą.
Należy pamiętać, że właściciele biorą pełną odpowiedzialność za swoje pupile i nie powinni zostawiać ich bez opieki. Psy należy zaopatrzyć w smycz i kaganiec oraz trzymać w bezpiecznej odległości od innych osób, a małe zwierzęta nosić w specjalnym pojemniku, torbie lub transporterze. Właściciele powinni również sprzątać po swoich zwierzętach.
Więcej informacji o obiekcie znajdziemy na stronie www.galeriamlociny.pl. Zachęcamy również do obserwowania Galerii Młociny na Facebooku oraz Instagramie, gdzie regularnie organizowane są konkursy z nagrodami.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.