Komunikaty PR

Za nami wielkie otwarcie Carrefour w Magnolia Park. Teraz czas na prezenty!

2020-10-21  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Azja, Ameryka, Europa, a może regionalne smaki? W nowym hipermarkecie Carrefour udasz się specjalną alejką w kulinarną podróż dookoła świata, a po drodze odkryjesz wiele ekologicznych produktów. Z okazji otwarcia nowego hipermarketu Magnolia Park przygotowała karty na zakupy o łącznej wartości 100 000 zł.

Na uczestników akcji czekają karty podarunkowe o wartości 50 zł. Można je wykorzystać w dowolnych sklepach i punktach usługowych działających w Magnolia Park. Co trzeba zrobić, by je zdobyć? Zakupy w nowym hipermarkecie Carrefour w dniach trwania zabawy, czyli od 19 do 22 października.

Minimalna kwota zakupów w Carrefour to 300 zł. Przy stoisku promocyjnym należy okazać jeden paragon za zakupy (z wyłączeniem zakupu tytoniu, lekarstw, alkoholu, elektronicznych papierosów, kart podarunkowych). Miejsce ich wymiany na bony znajduje się przy wejściu od strony ul. Legnickiej. Każdego z czterech dni trwania akcji Magnolia Park rozda karty na zakupy o wartości 25 000 zł. Decyduje kolejność zgłoszeń. – Z okazji wielkiej inauguracji nowego hipermarketu chcemy dać naszym klientom coś specjalnego, dlatego zapraszamy ich do udziału w akcji promocyjnej – zachęca Joanna Sawośko-Duda, dyrektorka Magnolia Park. – Tym samym zapraszamy do odwiedzenia nowego hipermarketu i do zapoznania się z jego bogatą ofertą, układem alejek oraz z nowoczesnymi rozwiązaniami ułatwiającymi robienie zakupów i zapewniającymi ich bezpieczeństwo – zachęca.

Różnorodny i bogaty asortyment

Nowy Carrefour znajduje się na poziomie 0. To sklep o powierzchni 7780 mkw. Jest to najbardziej nowoczesny hipermarket tej marki na Dolnym Śląsku. Działa według najnowszego konceptu store-in-store – wewnątrz hipermarketu znajduje się sklep Carrefour BIO z największym w całej sieci w Polsce asortymentem produktów ekologicznych – jest ich ponad 3000.

Nowy hipermarket imponuje szerokim i różnorodnym asortymentem ponad 23 000 produktów. Robienie zakupów znacznie ułatwia podział na strefy m.in. Kuchnie Świata, Targ Rybny, Sport Food z produktami spożywczymi dla sportowców, czy Świat Pupila z artykułami przeznaczonymi dla zwierząt domowych. Zróżnicowaną ofertę uzupełniają ubrania i zabawki.

Sieć postawiła przede wszystkim na świeżą, zdrową i lokalną żywność, produkty marki własnej oraz szeroki wachlarz świeżych wędlin, serów i mięsa. Ważną częścią nowego sklepu jest strefa z atrakcyjną ofertą ryb wędzonych. Są one przygotowywane na miejscu przynajmniej raz dziennie. Do wędzenia używa się drewna. Ważnym aspektem jest również współpraca z lokalnymi rolnikami realizowana w ramach programu „Prosto z pola do 50 km". Do nowego Carrefour we Wrocławiu są dostarczane owoce z małych, pobliskich gospodarstw rolnych.

Kolejnym atutem jest atrakcyjny design i pomysłowy układ ze skośną aleją, dającą klientowi wybór ścieżki zakupowej od momentu wejścia do sklepu. To także komfortowe przestrzenie, kasy samoobsługowe oraz system płatności mobilnych Scan & Go. Dzięki tym rozwiązaniom zakupy będą przebiegały szybko i wygodnie. Kluczowe jest bezpieczeństwo. W sklepie przestrzegane są wszystkie zalecenia. Ponadto Carrefour daje starszym osobom oraz służbom medycznym możliwość zakupów poza kolejnością w kasach bezpieczeństwa.

Warto zwrócić uwagę także na kameralną kawiarnię z kanapkami oraz na dział z kosmetykami, przy którym czeka stanowisko do samodzielnego napełniana pustych butelek po kosmetykach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic Biuro prasowe
2024-11-04 | 12:00

Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic

Entuzjaści botaniki oraz fani LEGO mogą teraz zanurzyć się w uspokajającym pięknie ogrodu botanicznego w stylu wiktoriańskim. Ten zestaw składający się z 3792 elementów pozwala
Zakupy Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
2024-10-25 | 14:03

Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?

Choć tradycyjne upominki wciąż cieszą się dużą popularnością, coraz częściej na listach prezentowych pojawiają się nowe kategorie. Opcje niematerialne, takie jak karty podarunkowe czy
Zakupy 15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce
2024-10-24 | 16:05

15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce

Już od 15 lat Salon Pierre Cardin w Galerii Sfera przy ul. Mostowej 5 w Bielsku-Białej dostarcza swoim klientom eleganckie, wyrafinowane stylizacje. Teraz nadszedł czas, by świętować ten

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.