Za nami wielkie otwarcie Carrefour w Magnolia Park. Teraz czas na prezenty!
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Azja, Ameryka, Europa, a może regionalne smaki? W nowym hipermarkecie Carrefour udasz się specjalną alejką w kulinarną podróż dookoła świata, a po drodze odkryjesz wiele ekologicznych produktów. Z okazji otwarcia nowego hipermarketu Magnolia Park przygotowała karty na zakupy o łącznej wartości 100 000 zł.
Na uczestników akcji czekają karty podarunkowe o wartości 50 zł. Można je wykorzystać w dowolnych sklepach i punktach usługowych działających w Magnolia Park. Co trzeba zrobić, by je zdobyć? Zakupy w nowym hipermarkecie Carrefour w dniach trwania zabawy, czyli od 19 do 22 października.
Minimalna kwota zakupów w Carrefour to 300 zł. Przy stoisku promocyjnym należy okazać jeden paragon za zakupy (z wyłączeniem zakupu tytoniu, lekarstw, alkoholu, elektronicznych papierosów, kart podarunkowych). Miejsce ich wymiany na bony znajduje się przy wejściu od strony ul. Legnickiej. Każdego z czterech dni trwania akcji Magnolia Park rozda karty na zakupy o wartości 25 000 zł. Decyduje kolejność zgłoszeń. – Z okazji wielkiej inauguracji nowego hipermarketu chcemy dać naszym klientom coś specjalnego, dlatego zapraszamy ich do udziału w akcji promocyjnej – zachęca Joanna Sawośko-Duda, dyrektorka Magnolia Park. – Tym samym zapraszamy do odwiedzenia nowego hipermarketu i do zapoznania się z jego bogatą ofertą, układem alejek oraz z nowoczesnymi rozwiązaniami ułatwiającymi robienie zakupów i zapewniającymi ich bezpieczeństwo – zachęca.
Różnorodny i bogaty asortyment
Nowy Carrefour znajduje się na poziomie 0. To sklep o powierzchni 7780 mkw. Jest to najbardziej nowoczesny hipermarket tej marki na Dolnym Śląsku. Działa według najnowszego konceptu store-in-store – wewnątrz hipermarketu znajduje się sklep Carrefour BIO z największym w całej sieci w Polsce asortymentem produktów ekologicznych – jest ich ponad 3000.
Nowy hipermarket imponuje szerokim i różnorodnym asortymentem ponad 23 000 produktów. Robienie zakupów znacznie ułatwia podział na strefy m.in. Kuchnie Świata, Targ Rybny, Sport Food z produktami spożywczymi dla sportowców, czy Świat Pupila z artykułami przeznaczonymi dla zwierząt domowych. Zróżnicowaną ofertę uzupełniają ubrania i zabawki.
Sieć postawiła przede wszystkim na świeżą, zdrową i lokalną żywność, produkty marki własnej oraz szeroki wachlarz świeżych wędlin, serów i mięsa. Ważną częścią nowego sklepu jest strefa z atrakcyjną ofertą ryb wędzonych. Są one przygotowywane na miejscu przynajmniej raz dziennie. Do wędzenia używa się drewna. Ważnym aspektem jest również współpraca z lokalnymi rolnikami realizowana w ramach programu „Prosto z pola do 50 km". Do nowego Carrefour we Wrocławiu są dostarczane owoce z małych, pobliskich gospodarstw rolnych.
Kolejnym atutem jest atrakcyjny design i pomysłowy układ ze skośną aleją, dającą klientowi wybór ścieżki zakupowej od momentu wejścia do sklepu. To także komfortowe przestrzenie, kasy samoobsługowe oraz system płatności mobilnych Scan & Go. Dzięki tym rozwiązaniom zakupy będą przebiegały szybko i wygodnie. Kluczowe jest bezpieczeństwo. W sklepie przestrzegane są wszystkie zalecenia. Ponadto Carrefour daje starszym osobom oraz służbom medycznym możliwość zakupów poza kolejnością w kasach bezpieczeństwa.
Warto zwrócić uwagę także na kameralną kawiarnię z kanapkami oraz na dział z kosmetykami, przy którym czeka stanowisko do samodzielnego napełniana pustych butelek po kosmetykach.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.