Komunikaty PR

Zabierz Everli na wakacje z promocyjną ofertą!

2023-06-28  |  11:00

Zbliżające się wakacje to czas podróży i wyjazdów. Coraz częściej zamiast zaplanowanych wycieczek i pobytów w hotelach wybieramy samodzielną organizację i zakwaterowanie w formie krótkoterminowych wynajmów mieszkań lub apartamentów w centrum turystycznych miast. Przy takiej formie pobytu najczęściej gotujemy sami, a wtedy przydadzą się sprawdzone miejsca – doskonałym rozwiązaniem będzie Everli dostępne w najpopularniejszych miastach wypoczynkowych w Polsce i Włoszech. 

Podczas wakacji chcemy ułatwiać sobie życie, dlatego zakupy z dostawą pod wskazany adres to szybkie i wygodne rozwiązanie także poza domem. Świetnie sprawdzi się do tego Everli, platforma zakupowa od wielu lat działająca w Polsce, o międzynarodowej skali. Mając konto w Everli można robić zakupy
w blisko 50 miastach w Polsce oraz ponad 60 miastach we Włoszech, w tym najbardziej znanych takich jak Rzym, Mediolan, Florencja czy Neapol!  Planując wyjazd w Polsce nad morze lub jezioro warto sprawdzić opcję zakupów z dowozem z Everli w Trójmieście, Olsztynie lub Elblągu. Z kolei spędzając lato w mieście, możemy skorzystać z tej opcji w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu czy Łodzi.  Co ważne, w ramach jednego konta w Everli można dodać aż do 10 adresów i korzystać wygodnie z platformy, gdzie tylko chcemy. 

Korzystanie z Everli na wakacjach może być jeszcze przyjemniejsze dzięki Everli Plus czyli ofercie dla subskrybentów, która upoważnia do darmowych dostaw i ekskluzywnych promocji oraz ofert dostępnych tylko dla członków. Teraz jest to jeszcze bardziej opłacalne, bo od 26 czerwca do 16 lipca Everli Plus będzie dostępne w promocyjnej cenie zaledwie 144 PLN zamiast 199 PLN rocznie! O tym, jak opłacalną opcją jest Everli Plus świadczy fakt, iż ponad 50% Klientów Everli korzysta z subskrypcji i robi zakupy kilkukrotnie częściej, niż użytkownicy bez subskrypcji.

Przez ponad 4 lata byliśmy znani na polskim rynku jako Szopi, zyskując zaufanie naszych klientów rodzimym podejściem i rozumieniem potrzeb polskiego konsumenta. W lipcu 2020 roku dołączyliśmy do włoskiej firmy Supermercato24 i razem stworzyliśmy Everli — międzynarodową platformę do zakupów spożywczych online! Naszą misją jest sprawić, że zapomnisz o trudach robienia zakupów i podarować Ci czas na to, co lubisz robić najbardziej. Podczas gdy spędzasz popołudnie z dziećmi, jeździsz na rowerze lub czytasz książkę na kanapie — nasz Szoper starannie wybiera Twoje ulubione produkty i dostarcza je prosto pod Twoje drzwi. Dzięki ekskluzywnym cotygodniowym ofertom i promocjom na najlepsze marki i 100% gwarancji satysfakcji, możesz cieszyć się prostymi i bezpiecznymi zakupami bez obaw.

Posiadamy biura w Warszawie, Mediolanie i Weronie, a nasz serwis działa w 61 włoskich prowincjach i 47 polskich miastach.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Qczaj: Na drogach szybkiego ruchu lubię mocniej wcisnąć pedał gazu. Niebawem planuję też zrobić prawo jazdy na motocykl

Trener podkreśla, że decyzja o zrobieniu prawa jazdy była jedną z najlepszych w jego życiu. Teraz, kiedy odpowiedni dokument ma już w kieszeni, z ogromną przyjemnością wsiada za kierownicę i mknie przed siebie. Najbardziej lubi drogi szybkiego ruchu, bo tam może mocniej wcisnąć pedał gazu. W innych okolicznościach jednak jeździ z dużą rozwagą, dostosowując prędkość do warunków panujących na jezdni. Qczaj zdradza też, że kolejnym krokiem będzie kurs na prawo jazdy na motocykl.

Edukacja

Uczelnie zaczynają wspólnie walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji. Ruszają badania nad skalą problemu

Szkoły wyższe chcą aktywniej walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji zarówno wobec pracowników, jak i studentów. W ramach projektu Bezpieczna Uczelnia będą się wymieniać dobrymi praktykami w zakresie polityki antymobbingowej. Zostaną przeprowadzone także badania na temat obecnej sytuacji w środowisku akademickim. Dotychczasowe badania prowadzone przez Fundację Science Watch Polska wskazują, że mobbing to dość powszechne zjawisko na uczelniach, które przybiera charakterystyczne dla środowiska formy.

Edukacja

Polki coraz bardziej świadomie podchodzą do profilaktyki nowotworów piersi. Wciąż jednak blisko połowa się nie bada

Profilaktyka raka piersi przestaje być dla Polek źródłem lęku i tematem tabu. Coraz częściej motywacją do wykonania badań jest odpowiedzialność za siebie i bliskich – wynika z najnowszego badania Maison & Partners dla Henkel Polska. 36 proc. kobiet jako motywację wskazało rekomendacje lekarskie, a 30 proc. – potrzebę dbania o swój organizm. Mimo że około 40 proc. kobiet w wieku 20–60 lat bada się regularnie, wykonując badania palpacyjne czy USG, podobny odsetek nie bada się wcale, a co piąta deklaruje, że w ogóle nie interesuje się tym tematem.