Żabka nowym najemcą CH Focus
Od 29 grudnia do grona najemców CH Focus dołącza Żabka! W nowo otwartym lokalu klienci mogą kupić najpotrzebniejsze artykuły spożywcze, skorzystać z szerokiej oferty usług, a także napić się aromatycznej kawy czy zamówić posiłek na wynos. Formuła sklepu doskonale spełnia potrzeby klientów związane z szybkimi zakupami czy zjedzeniem ciepłej przekąski podczas przerwy w pracy. Punkt zajmuje powierzchnię 83 m kw. i znajduje się na piętrze galerii naprzeciwko kina Cinema City.
Nowo otwarta Żabka proponuje szeroki asortyment znanych i lubianych produktów oraz bogatą gamę szybkich i smacznych przekąsek na ciepło, dań gotowych, a także świeżo parzoną kawę na wynos. Oprócz zakupów klienci mogą skorzystać z „Pakietu wygodnych usług”, obejmującego np. możliwość opłacenia rachunków, kupienia zakładów Lotto, zakupu doładowań telefonów komórkowych czy nadania bądź odbioru przesyłki kurierskiej. W Żabce można również wygodnie wypłacać i wpłacać gotówkę!
Żabka w CH Focus prezentuje nowoczesny koncept idealnie wpisujący się w aktualne potrzeby kupujących oraz strategię bydgoskiej galerii. To sklep położony blisko domu, łatwo dostępny, dobrze zaopatrzony i zapewniający wygodne zakupy. Żabka otwarta jest siedem dni w tygodniu, w godzinach 8.00-22.00.
– Witamy w gronie naszych najemców Żabkę. Otwarcie Żabki to dobra wiadomość dla mieszkańców, którzy polubili zakupy blisko domu ze względu na zróżnicowaną ofertę oraz za szeroki pakiet proponowanych usług, z których klienci bardzo chętnie korzystają. Teraz mają dodatkowy powód, aby wstąpić do Focusa i zrobić szybkie zakupy po drodze do pracy lub przekąsić coś ciepłego w ciągu dnia– mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus Bydgoszcz.
Żabka to największa i najszybciej rozwijająca się sieć sklepów modern convenience, działająca na polskim rynku od 25 lat. Jej ideą jest bycie jak najbliżej klientów oraz upraszczanie im codziennego życia, jak również stwarzanie współpracującym z nią przedsiębiorcom odpowiednich warunków do rozwoju ich biznesów. Dzisiejsze sklepy to nowoczesne minicentra handlowo-usługowe prowadzone przez ponad 8600 franczyzobiorców w całej Polsce, którzy dzięki współpracy z siecią wspierają lokalny rynek pracy. W ponad 10 000 placówkach klienci mogą zrobić wygodne zakupy oraz skorzystać z szerokiego pakietu usług dodatkowych. Co roku sklepy odwiedza rocznie ponad miliard klientów.
Więcej szczegółów na stronie: www.focusbydgoszcz.pl.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.