Komunikaty PR

Żabka nowym najemcą CH Focus

2024-01-03  |  12:30
Biuro prasowe

Od 29 grudnia do grona najemców CH Focus dołącza Żabka! W nowo otwartym lokalu klienci mogą kupić najpotrzebniejsze artykuły spożywcze, skorzystać z szerokiej oferty usług, a także napić się aromatycznej kawy czy zamówić posiłek na wynos. Formuła sklepu doskonale spełnia potrzeby klientów związane z szybkimi zakupami czy zjedzeniem ciepłej przekąski podczas przerwy w pracy. Punkt zajmuje powierzchnię 83 m kw. i znajduje się na piętrze galerii naprzeciwko kina Cinema City.

 

Nowo otwarta Żabka proponuje szeroki asortyment znanych i lubianych produktów oraz bogatą gamę szybkich i smacznych przekąsek na ciepło, dań gotowych, a także świeżo parzoną kawę na wynos. Oprócz zakupów klienci mogą skorzystać z „Pakietu wygodnych usług”, obejmującego np. możliwość opłacenia rachunków, kupienia zakładów Lotto, zakupu doładowań telefonów komórkowych czy nadania bądź odbioru przesyłki kurierskiej. W  Żabce można również wygodnie wypłacać i wpłacać gotówkę!

 

Żabka w CH Focus prezentuje nowoczesny koncept idealnie wpisujący się w aktualne potrzeby kupujących oraz strategię bydgoskiej galerii. To sklep położony blisko domu, łatwo dostępny, dobrze zaopatrzony i zapewniający wygodne zakupy. Żabka otwarta jest siedem dni w tygodniu, w godzinach 8.00-22.00.

 

– Witamy w gronie naszych najemców Żabkę. Otwarcie Żabki to dobra wiadomość dla mieszkańców, którzy polubili zakupy blisko domu ze względu na zróżnicowaną ofertę oraz za szeroki pakiet proponowanych usług, z których klienci bardzo chętnie korzystają. Teraz mają dodatkowy powód, aby wstąpić do Focusa i zrobić szybkie zakupy po drodze do pracy lub przekąsić coś ciepłego w ciągu dnia– mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus Bydgoszcz.

 

Żabka to największa i najszybciej rozwijająca się sieć sklepów modern convenience, działająca na polskim rynku od 25 lat. Jej ideą jest bycie jak najbliżej klientów oraz upraszczanie im codziennego życia, jak również stwarzanie współpracującym z nią przedsiębiorcom odpowiednich warunków do rozwoju ich biznesów. Dzisiejsze sklepy to nowoczesne minicentra handlowo-usługowe prowadzone przez ponad 8600 franczyzobiorców w całej Polsce, którzy dzięki współpracy z siecią wspierają lokalny rynek pracy. W ponad 10 000 placówkach klienci mogą zrobić wygodne zakupy oraz skorzystać z szerokiego pakietu usług dodatkowych. Co roku sklepy odwiedza rocznie ponad miliard klientów.

 

Więcej szczegółów na stronie: www.focusbydgoszcz.pl. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Nowości od HARIBO! Biuro prasowe
2024-04-29 | 17:00

Nowości od HARIBO!

Na miłośników żelków czeka nie lada niespodzianka. Na półki sklepowe trafiają nowe produkty HARIBO, którym ciężko się oprzeć! Wśród nowości znajdziemy
Zakupy Oferty na wiosnę od Lider Starachowice
2024-04-25 | 08:00

Oferty na wiosnę od Lider Starachowice

Biwak pod gwiazdami i darmowa dostawa Lider Starachowice, dystrybutor marek Montis, Brock, Libox czy Russell Hobbs, przygotował tej wiosny kilka propozycji dla klientów, którzy
Zakupy Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska
2024-04-24 | 12:15

Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska

Zawsze. Więcej. Online. Sklep internetowy Lidl Polska świętuje swoje 5. urodziny! Z tej okazji, na klientów czekają atrakcyjne rabaty na cały asortyment, który obejmuje bogatą

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Konsument

Tanie dekoracje do domu coraz poważniejszym problemem dla środowiska. Eksperci ostrzegają przed skutkami fast homeware

Sztuczne dekoracje kwiatowe, wiosenne wianki, puchate króliki, kurczaczki wielkanocne czy plastikowe świecidełka bożonarodzeniowe – ostatnie lata to prawdziwy boom na sezonowe dekoracje do domu. Trend ten znacząco zyskał na popularności w czasie pandemii, kiedy w domach pracowaliśmy i spędzaliśmy większość wolnego czasu, a podchwyciły go sklepowe marki, które wprowadziły do oferty taki asortyment i kuszą sezonowymi promocjami na niego. Eksperci podkreślają, że o ile w dekorowaniu domu nie ma nic złego, o tyle wybieranie tanich dekoracji i zmienianie ich co kilka tygodni czy miesięcy to trend szkodliwy i dla naszych portfeli, i dla środowiska. I porównują fast homeware do szkodliwości fast fashion, czyli taniej mody w naszych szafach.

Psychologia

Beata Pawlikowska: To wszystko, czego doświadczyłam w dżungli amazońskiej, wstrząsnęło mną i pokazało mi prawdę o sobie samej. To właśnie był początek zmian w moim życiu

Pisarka preferuje podróżowanie w pojedynkę. Lubi wyjeżdżać w trudne, niedostępne rejony świata, bo takie wyprawy są także podróżą w głąb siebie. Chociażby w dżungli amazońskiej przekonała się, że decyzje, jakie podejmujemy na różnych etapach naszego życia, wynikają właśnie z naszego postrzegania samych siebie i świata. A z kolei to postrzeganie zależy od podświadomych przekonań, które są naszym wewnętrznym programem wgranym w dzieciństwie. W swojej książce zatytułowanej „Kody podświadomości” podróżniczka tłumaczy, że jeśli ktoś podświadomie wierzy na przykład w to, że nie ma prawa do szczęścia i jest gorszy od innych, to jego życiowa droga będzie właśnie wiernym odbiciem tych przekonań.