Komunikaty PR

Żabka nowym najemcą CH Focus

2024-01-03  |  12:30
Biuro prasowe

Od 29 grudnia do grona najemców CH Focus dołącza Żabka! W nowo otwartym lokalu klienci mogą kupić najpotrzebniejsze artykuły spożywcze, skorzystać z szerokiej oferty usług, a także napić się aromatycznej kawy czy zamówić posiłek na wynos. Formuła sklepu doskonale spełnia potrzeby klientów związane z szybkimi zakupami czy zjedzeniem ciepłej przekąski podczas przerwy w pracy. Punkt zajmuje powierzchnię 83 m kw. i znajduje się na piętrze galerii naprzeciwko kina Cinema City.

 

Nowo otwarta Żabka proponuje szeroki asortyment znanych i lubianych produktów oraz bogatą gamę szybkich i smacznych przekąsek na ciepło, dań gotowych, a także świeżo parzoną kawę na wynos. Oprócz zakupów klienci mogą skorzystać z „Pakietu wygodnych usług”, obejmującego np. możliwość opłacenia rachunków, kupienia zakładów Lotto, zakupu doładowań telefonów komórkowych czy nadania bądź odbioru przesyłki kurierskiej. W  Żabce można również wygodnie wypłacać i wpłacać gotówkę!

 

Żabka w CH Focus prezentuje nowoczesny koncept idealnie wpisujący się w aktualne potrzeby kupujących oraz strategię bydgoskiej galerii. To sklep położony blisko domu, łatwo dostępny, dobrze zaopatrzony i zapewniający wygodne zakupy. Żabka otwarta jest siedem dni w tygodniu, w godzinach 8.00-22.00.

 

– Witamy w gronie naszych najemców Żabkę. Otwarcie Żabki to dobra wiadomość dla mieszkańców, którzy polubili zakupy blisko domu ze względu na zróżnicowaną ofertę oraz za szeroki pakiet proponowanych usług, z których klienci bardzo chętnie korzystają. Teraz mają dodatkowy powód, aby wstąpić do Focusa i zrobić szybkie zakupy po drodze do pracy lub przekąsić coś ciepłego w ciągu dnia– mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus Bydgoszcz.

 

Żabka to największa i najszybciej rozwijająca się sieć sklepów modern convenience, działająca na polskim rynku od 25 lat. Jej ideą jest bycie jak najbliżej klientów oraz upraszczanie im codziennego życia, jak również stwarzanie współpracującym z nią przedsiębiorcom odpowiednich warunków do rozwoju ich biznesów. Dzisiejsze sklepy to nowoczesne minicentra handlowo-usługowe prowadzone przez ponad 8600 franczyzobiorców w całej Polsce, którzy dzięki współpracy z siecią wspierają lokalny rynek pracy. W ponad 10 000 placówkach klienci mogą zrobić wygodne zakupy oraz skorzystać z szerokiego pakietu usług dodatkowych. Co roku sklepy odwiedza rocznie ponad miliard klientów.

 

Więcej szczegółów na stronie: www.focusbydgoszcz.pl. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.