„Zakochani w książkach”. W Centrum Korona rusza walentynkowa promocja!
Valkea Media
Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/
„Wichrowe wzgórza”, „Emma”, „Pamiętnik”, „365 Dni” oraz inne piękne powieści o miłości mogą odebrać zupełnie za darmo klienci Centrum Korona, którzy zrobią zakupy w dniach 12-13 lutego. To może być idealny upominek na walentynki dla swojej drugiej połówki i nie tylko!
Już w najbliższy piątek mieszkańcy Wrocławia będą mogli skorzystać z wyjątkowej promocji w Centrum Korona, w ramach której za zrobione zakupy można otrzymać książkę. Aby odebrać prezent wystarczy zrobić zakupy za minimum 100 zł na maksymalnie dwóch paragonach i zgłosić się z dowodami zakupu do Punktu Obsługi Akcji. W promocji biorą udział wszystkie sklepy znajdujące się na terenie centrum, przy czym paragon z hipermarketu można zarejestrować tylko jeden, a jego kwota nie może przekraczać 50 zł. Promocja obowiązuje w dniach 12-13 lutego w godzinach 12:00-19:00.
„Z okazji zbliżających się walentynek chcieliśmy sprawić klientom choć trochę radości w tym trudnym dla nas wszystkich czasie, dlatego postanowiliśmy wydawać do zakupów drobne upominki w postaci romantycznych książek, które doskonale sprawdzą się jako walentynkowe prezenty lub po prostu umilą czas w zimowe wieczory” – mówi Magdalena Piechna, Head of Portfolio Management, Cromwell Property Group, właściciel Centrum Korona.
Wybór książek jest bardzo duży. Na liście znajduje się ponad 100 różnych powieści miłosnych znanych i cenionych na całym świecie autorów, takich jak Charlotte Bronte, Jane Austen czy Truman Capote. Nie brakuje też bestsellerowych powieści napisanych przez Nicholasa Sparksa, Jojo Moyes czy Kristin Hannah, a także polskich autorów, jak Blanka Lipińska, Agnieszka Krawczyk czy Krystyna Mirek. Lista wszystkich książek dostępna jest w Punkcie Obsługi Akcji. Tam też można zapoznać się z regulaminem promocji. Akcja odbywa się z zachowaniem wszelkich zasad reżimu sanitarnego oraz wszystkich wymogów zawartych w przepisach prawa.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.