Komunikaty PR

„Zakochani w książkach”. W Centrum Korona rusza walentynkowa promocja!

2021-02-11  |  10:36
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Żelazińska
Valkea Media

Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/

„Wichrowe wzgórza”, „Emma”, „Pamiętnik”, „365 Dni” oraz inne piękne powieści o miłości mogą odebrać zupełnie za darmo klienci Centrum Korona, którzy zrobią zakupy w dniach 12-13 lutego. To może być idealny upominek na walentynki dla swojej drugiej połówki i nie tylko!

Już w najbliższy piątek mieszkańcy Wrocławia będą mogli skorzystać z wyjątkowej promocji w Centrum Korona, w ramach której za zrobione zakupy można otrzymać książkę. Aby odebrać prezent wystarczy zrobić zakupy za minimum 100 zł na maksymalnie dwóch paragonach i zgłosić się z dowodami zakupu do Punktu Obsługi Akcji. W promocji biorą udział wszystkie sklepy znajdujące się na terenie centrum, przy czym paragon z hipermarketu można zarejestrować tylko jeden, a jego kwota nie może przekraczać 50 zł. Promocja obowiązuje w dniach 12-13 lutego w godzinach 12:00-19:00.

„Z okazji zbliżających się walentynek chcieliśmy sprawić klientom choć trochę radości w tym trudnym dla nas wszystkich czasie, dlatego postanowiliśmy wydawać do zakupów drobne upominki w postaci romantycznych książek, które doskonale sprawdzą się jako walentynkowe prezenty lub po prostu umilą czas w zimowe wieczory” – mówi Magdalena Piechna, Head of Portfolio Management, Cromwell Property Group, właściciel Centrum Korona.

Wybór książek jest bardzo duży. Na liście znajduje się ponad 100 różnych powieści miłosnych znanych i cenionych na całym świecie autorów, takich jak Charlotte Bronte, Jane Austen czy Truman Capote. Nie brakuje też bestsellerowych powieści napisanych przez Nicholasa Sparksa, Jojo Moyes czy Kristin Hannah, a także polskich autorów, jak Blanka Lipińska, Agnieszka Krawczyk czy Krystyna Mirek. Lista wszystkich książek dostępna jest w Punkcie Obsługi Akcji. Tam też można zapoznać się z regulaminem promocji. Akcja odbywa się z zachowaniem wszelkich zasad reżimu sanitarnego oraz wszystkich wymogów zawartych w przepisach prawa.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Valkea Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City Biuro prasowe
2024-06-28 | 15:12

Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City

W najbliższy weekend - 29 i 30 czerwca - przestrzeń przy fontannie na poziomie -1 zamieni się w strefę kreatywnych zajęć dla starszych dzieci i wszystkich dorosłych. Pod okiem
Zakupy Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu
2024-06-27 | 09:11

Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu

Niespełna dwa tygodnie po otwarciu butiku RP Store na klientów Blue City czeka kolejna nowość - sklep hiszpańskiej marki Kamalion, pełen nowoczesnych akcesoriów
Zakupy Znamy najnowszy portret klientek Pepco
2024-06-26 | 17:00

Znamy najnowszy portret klientek Pepco

Od Portugalii, przez Polskę aż po Estonię to wykształcona, pracująca, mama, dla której najważniejsze są niskie ceny. Każdego miesiąca w sklepach Pepco klienci realizują ponad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Media

Robert El Gendy: Jestem śpiochem i przychodzę do studia w ostatniej chwili. Raz nie obudziłem się na czas i dopiero telefon z redakcji postawił mnie na nogi

Prezenter „Pytania na śniadanie” zaznacza, że lubi sobie pospać, dlatego prowadzenie porannego programu to dla niego prawdziwe wyzwanie. Musi się bowiem sporo natrudzić, by być w studiu telewizyjnym na czas. Zazwyczaj nie udaje mu się jednak obudzić wraz z dźwiękiem pierwszego budzika i zdarzyło się, że z głębokiego snu wyrwał go dopiero telefon od produkcji „Pytania na śniadanie”.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.