Zamawiaj lokalnie z Glovo i wygraj iPhone 14!
Glovo rozpoczęła ogólnopolską akcję na Instagramie. Użytkownicy Glovo mogą wziąć udział w konkursie „A Tobie, kiedy towarzyszy Glovo?”. Na autorów najbardziej kreatywnych odpowiedzi czekają iPhone 14 i vouchery na zamówienia w Glovo. Akcji, prowadzonej do 3 grudnia, towarzyszy kampania realizowana z lokalnymi Influencerami z sześciu miast w Polsce: Warszawy, Krakowa, Łodzi, Trójmiasta, Poznania i Wrocławia.
Jedzenie dopełnia codzienne chwile, takie jak: poranek za biurkiem, seans przy filmie, czy romantyczny wieczór we dwoje. Liczba sytuacji, w których sięgamy po ulubione danie, jest jednak znacznie większa. Glovo, popularna aplikacja delivery, dostępna w ponad 170 miastach w Polsce, postanowiła dowiedzieć się, w jakich sytuacjach życiowych użytkownicy z niej korzystają oraz które lokalne restauracje podbijają ich serca.
– Dobre jedzenie zawsze gwarantuje dobry nastrój, podobnie jak przywoływanie miłych momentów. Poprzez pytanie konkursowe „A Tobie, kiedy towarzyszy Glovo?” chcemy dowiedzieć się, w jakich codziennych okolicznościach Glovo towarzyszy użytkownikom aplikacji. Jednocześnie chcemy poznać ich ulubione lokalne restauracje, które stanowią ponad 90% spośród ponad 10 000 naszych partnerów w Polsce. Liczymy, że wielu użytkowników weźmie udział we wspólnej zabawie, a przede wszystkim, czytając historie innych osób, pozna nowe, wyjątkowe restauracje – mówi Robert Tarnowski, PR Manager w Glovo.
Konkurs realizowany jest na profilu glovo_pl na Instagramie. Najbardziej kreatywne historie zostaną wybrane przez kapitułę konkursową.
Ogólnopolska aktywacja realizowana jest we współpracy z lokalnymi Influencerami z sześciu miast w Polsce: Warszawy, Krakowa, Łodzi, Trójmiasta, Poznania i Wrocławia. Wśród nich są, m.in. kapuczina, paulinye, majkelso, malaami, 94pln_, glampaula1, komorowski_mateusz, msmadeleine_, rita_miksiewicz, shinysyl.
Aktywacja potrwa do 3 grudnia. Więcej informacji w regulaminie konkursowym: https://tiny.pl/wc3ff
Niedawno Glovo zakończyło program „Wspieramy lokalsów”, który pomaga małym, lokalnym restauracjom zwiększyć efektywność działań online. Celem kampanii było zwiększenie liczby zamówień realizowanych przez uczestników programu poprzez dodatkową promocję w aplikacji i darmową dostawę dla użytkowników.
Glovo jest już dostępne w ponad 170 miastach w całej Polsce. Platforma oferuje realizację zamówień multi-category, m.in. dań z restauracji, zakupów spożywczych, kosmetyków, artykułów domowych. Platforma dociera już do ponad 45% mieszkańców Polski oraz 75% mieszkańców polskich miast.
Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach
Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka
Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.
Konsument
Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa
Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich
Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.