Zamawiaj lokalnie z Glovo i wygraj iPhone 14!
Glovo rozpoczęła ogólnopolską akcję na Instagramie. Użytkownicy Glovo mogą wziąć udział w konkursie „A Tobie, kiedy towarzyszy Glovo?”. Na autorów najbardziej kreatywnych odpowiedzi czekają iPhone 14 i vouchery na zamówienia w Glovo. Akcji, prowadzonej do 3 grudnia, towarzyszy kampania realizowana z lokalnymi Influencerami z sześciu miast w Polsce: Warszawy, Krakowa, Łodzi, Trójmiasta, Poznania i Wrocławia.
Jedzenie dopełnia codzienne chwile, takie jak: poranek za biurkiem, seans przy filmie, czy romantyczny wieczór we dwoje. Liczba sytuacji, w których sięgamy po ulubione danie, jest jednak znacznie większa. Glovo, popularna aplikacja delivery, dostępna w ponad 170 miastach w Polsce, postanowiła dowiedzieć się, w jakich sytuacjach życiowych użytkownicy z niej korzystają oraz które lokalne restauracje podbijają ich serca.
– Dobre jedzenie zawsze gwarantuje dobry nastrój, podobnie jak przywoływanie miłych momentów. Poprzez pytanie konkursowe „A Tobie, kiedy towarzyszy Glovo?” chcemy dowiedzieć się, w jakich codziennych okolicznościach Glovo towarzyszy użytkownikom aplikacji. Jednocześnie chcemy poznać ich ulubione lokalne restauracje, które stanowią ponad 90% spośród ponad 10 000 naszych partnerów w Polsce. Liczymy, że wielu użytkowników weźmie udział we wspólnej zabawie, a przede wszystkim, czytając historie innych osób, pozna nowe, wyjątkowe restauracje – mówi Robert Tarnowski, PR Manager w Glovo.
Konkurs realizowany jest na profilu glovo_pl na Instagramie. Najbardziej kreatywne historie zostaną wybrane przez kapitułę konkursową.
Ogólnopolska aktywacja realizowana jest we współpracy z lokalnymi Influencerami z sześciu miast w Polsce: Warszawy, Krakowa, Łodzi, Trójmiasta, Poznania i Wrocławia. Wśród nich są, m.in. kapuczina, paulinye, majkelso, malaami, 94pln_, glampaula1, komorowski_mateusz, msmadeleine_, rita_miksiewicz, shinysyl.
Aktywacja potrwa do 3 grudnia. Więcej informacji w regulaminie konkursowym: https://tiny.pl/wc3ff
Niedawno Glovo zakończyło program „Wspieramy lokalsów”, który pomaga małym, lokalnym restauracjom zwiększyć efektywność działań online. Celem kampanii było zwiększenie liczby zamówień realizowanych przez uczestników programu poprzez dodatkową promocję w aplikacji i darmową dostawę dla użytkowników.
Glovo jest już dostępne w ponad 170 miastach w całej Polsce. Platforma oferuje realizację zamówień multi-category, m.in. dań z restauracji, zakupów spożywczych, kosmetyków, artykułów domowych. Platforma dociera już do ponad 45% mieszkańców Polski oraz 75% mieszkańców polskich miast.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.