Zamawiaj lokalnie z Glovo i wygraj iPhone 14!
Glovo rozpoczęła ogólnopolską akcję na Instagramie. Użytkownicy Glovo mogą wziąć udział w konkursie „A Tobie, kiedy towarzyszy Glovo?”. Na autorów najbardziej kreatywnych odpowiedzi czekają iPhone 14 i vouchery na zamówienia w Glovo. Akcji, prowadzonej do 3 grudnia, towarzyszy kampania realizowana z lokalnymi Influencerami z sześciu miast w Polsce: Warszawy, Krakowa, Łodzi, Trójmiasta, Poznania i Wrocławia.
Jedzenie dopełnia codzienne chwile, takie jak: poranek za biurkiem, seans przy filmie, czy romantyczny wieczór we dwoje. Liczba sytuacji, w których sięgamy po ulubione danie, jest jednak znacznie większa. Glovo, popularna aplikacja delivery, dostępna w ponad 170 miastach w Polsce, postanowiła dowiedzieć się, w jakich sytuacjach życiowych użytkownicy z niej korzystają oraz które lokalne restauracje podbijają ich serca.
– Dobre jedzenie zawsze gwarantuje dobry nastrój, podobnie jak przywoływanie miłych momentów. Poprzez pytanie konkursowe „A Tobie, kiedy towarzyszy Glovo?” chcemy dowiedzieć się, w jakich codziennych okolicznościach Glovo towarzyszy użytkownikom aplikacji. Jednocześnie chcemy poznać ich ulubione lokalne restauracje, które stanowią ponad 90% spośród ponad 10 000 naszych partnerów w Polsce. Liczymy, że wielu użytkowników weźmie udział we wspólnej zabawie, a przede wszystkim, czytając historie innych osób, pozna nowe, wyjątkowe restauracje – mówi Robert Tarnowski, PR Manager w Glovo.
Konkurs realizowany jest na profilu glovo_pl na Instagramie. Najbardziej kreatywne historie zostaną wybrane przez kapitułę konkursową.
Ogólnopolska aktywacja realizowana jest we współpracy z lokalnymi Influencerami z sześciu miast w Polsce: Warszawy, Krakowa, Łodzi, Trójmiasta, Poznania i Wrocławia. Wśród nich są, m.in. kapuczina, paulinye, majkelso, malaami, 94pln_, glampaula1, komorowski_mateusz, msmadeleine_, rita_miksiewicz, shinysyl.
Aktywacja potrwa do 3 grudnia. Więcej informacji w regulaminie konkursowym: https://tiny.pl/wc3ff
Niedawno Glovo zakończyło program „Wspieramy lokalsów”, który pomaga małym, lokalnym restauracjom zwiększyć efektywność działań online. Celem kampanii było zwiększenie liczby zamówień realizowanych przez uczestników programu poprzez dodatkową promocję w aplikacji i darmową dostawę dla użytkowników.
Glovo jest już dostępne w ponad 170 miastach w całej Polsce. Platforma oferuje realizację zamówień multi-category, m.in. dań z restauracji, zakupów spożywczych, kosmetyków, artykułów domowych. Platforma dociera już do ponad 45% mieszkańców Polski oraz 75% mieszkańców polskich miast.

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Dawid Kwiatkowski: W programie „MBtM” były wyznania miłości w moim kierunku. To było miłe, ale za uczestnikiem musi iść też dobra muzyka
Wokalista przyznaje, że już nie mógł się doczekać emisji pierwszego odcinka odświeżonej wersji talent show „Must Be the Music”. Po obejrzeniu programu nowy juror nie kryje swojej ekscytacji. Jego zdaniem jurorzy spisali się na medal, a uczestnicy zaprezentowali bardzo wysoki poziom. Dawid Kwiatkowski podkreśla, że oceniając, starał się być obiektywny i choć czasami ktoś skradł jego serce swoją osobowością, to niestety nie było to zielonym światłem do kolejnego etapu.
Nowe technologie
Nowe prawo ograniczy dostęp dzieci do niebezpiecznych treści w sieci. Obecnie większość nastolatków ma dostęp do pornografii czy hazardu

Ponad 40 proc. młodzieży twierdzi, że w sieci nie można odróżnić informacji prawdziwych od fałszywych, co czwarty nastolatek ogląda tzw. patostreamy, rośnie też odsetek osób nastoletnich, które decydują się na spotkanie z osobą dorosłą poznaną online. Powyższe dane z raportu Państwowego Instytutu Badawczego NASK i Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę pokazują pilną potrzebę podniesienia tematu bezpieczeństwa dzieci i młodzieży sieci. Dlatego powstał projekt ustawy o ochronie małoletnich przed dostępem do treści szkodliwych w internecie.
Żywienie
Sylwia Bomba: Przez 10 lat odchudzałam się bezskutecznie. Potrafiłam codziennie biegać 15 km albo w ogóle nie jeść

Influencerka od lat mierzy się z insulinoopornością. Zanim jednak trafiła na odpowiednich specjalistów i podjęła właściwe leczenie, jej waga wciąż stała w miejscu – mimo stosowania restrykcyjnych diet i morderczych treningów. Dopiero trafna diagnoza i wdrożenie odpowiedniej diety pozwoliła Sylwii Bombie zrzucić 30 kg.