Komunikaty PR

Zamawiaj lokalnie z Glovo i wygraj iPhone 14!

2022-11-22  |  13:40
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.03 MB )

Glovo rozpoczęła ogólnopolską akcję na Instagramie. Użytkownicy Glovo mogą wziąć udział w konkursie „A Tobie, kiedy towarzyszy Glovo?”. Na autorów najbardziej kreatywnych odpowiedzi czekają iPhone 14 i vouchery na zamówienia w Glovo. Akcji, prowadzonej do 3 grudnia, towarzyszy kampania realizowana z lokalnymi Influencerami z sześciu miast w Polsce: Warszawy, Krakowa, Łodzi, Trójmiasta, Poznania i Wrocławia.

 

Jedzenie dopełnia codzienne chwile, takie jak: poranek za biurkiem, seans przy filmie, czy romantyczny wieczór we dwoje. Liczba sytuacji, w których sięgamy po ulubione danie, jest jednak znacznie większa. Glovo, popularna aplikacja delivery, dostępna w ponad 170 miastach w Polsce, postanowiła dowiedzieć się, w jakich sytuacjach życiowych użytkownicy  z niej korzystają oraz które lokalne restauracje podbijają ich serca.

Dobre jedzenie zawsze gwarantuje dobry nastrój, podobnie jak przywoływanie miłych momentów. Poprzez pytanie konkursowe „A Tobie, kiedy towarzyszy Glovo?” chcemy dowiedzieć się, w jakich codziennych okolicznościach Glovo towarzyszy użytkownikom aplikacji. Jednocześnie chcemy poznać ich ulubione lokalne restauracje, które stanowią ponad 90% spośród ponad 10 000 naszych partnerów w Polsce. Liczymy, że wielu użytkowników weźmie udział we wspólnej zabawie, a przede wszystkim, czytając historie innych osób, pozna nowe, wyjątkowe restauracje – mówi Robert Tarnowski, PR Manager w Glovo.  

Konkurs realizowany jest na profilu glovo_pl na Instagramie. Najbardziej kreatywne historie zostaną wybrane przez kapitułę konkursową.

Ogólnopolska aktywacja realizowana jest we współpracy z lokalnymi Influencerami z sześciu miast w Polsce: Warszawy, Krakowa, Łodzi, Trójmiasta, Poznania i Wrocławia. Wśród nich są, m.in. kapuczina, paulinye, majkelso, malaami, 94pln_, glampaula1, komorowski_mateusz, msmadeleine_, rita_miksiewicz, shinysyl.

Aktywacja potrwa do 3 grudnia. Więcej informacji w regulaminie konkursowym: https://tiny.pl/wc3ff

Niedawno Glovo zakończyło program „Wspieramy lokalsów”, który pomaga małym, lokalnym restauracjom zwiększyć efektywność działań online. Celem kampanii było zwiększenie liczby zamówień realizowanych przez uczestników programu poprzez dodatkową promocję w aplikacji i darmową dostawę dla użytkowników.

Glovo jest już dostępne w ponad 170 miastach w całej Polsce. Platforma oferuje realizację zamówień multi-category, m.in. dań z restauracji, zakupów spożywczych, kosmetyków, artykułów domowych. Platforma dociera już do ponad 45% mieszkańców Polski oraz 75% mieszkańców polskich miast.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl Biuro prasowe
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.