Zatrzymaj się i zobacz niezwykle przyjemny spot lodów E.Wedel OH!
Zatrzymaj się– czas na przyjemność taką, że OH!. Właśnie pod takim hasłem rusza nowa kampania lodów OH! od E.Wedel, które zaskoczą nas w nadchodzącym sezonie lodowym. Niezwykle apetyczny spot sprawi, że konsumenci poczują, czym jest przyjemność płynąca z produktów marki E.Wedel.
Nowy spot telewizyjny
Reklama nowej linii lodów OH! od E.Wedel utrzymana jest w platformie komunikacyjnej „czas na przyjemność”. Początek spotu przenosi nas do przeszłości, dokładnie 170 lat wcześniej, kiedy to oryginalne i niespotykane wcześniej w Warszawie wedlowskie specjały, zatrzymywały przechodniów przed jedną z pierwszych manufaktur rodziny Wedlów. Dzisiaj, podobnie jak te kilkadziesiąt lat wcześniej, niezwykła przyjemność płynąca z produktów marki potrafi zatrzymać w miejscu. Przekonują się o tym bohaterowie spotu, których lody zatrzymują z przyjemności. Wszystko za sprawą doskonałych kompozycji składników, np. wanilii, karmelu, orzechów arachidowych czy migdałów oraz, oczywiście, oryginalnej wedlowskiej czekolady, której smak jest niezmienny od lat. Spot zakończony claimem „przyjemność taka, że OH!” podkreśla, że w ofercie E.Wedel zawsze dostępne były produkty, których smak zatrzymywał przyjemne chwile.
Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=pQ_DPz05ZbI
Nowoczesna szata graficzna
Linia lodów OH! od E.Wedel kusi także nową szatą graficzną, którą zaprezentowano w spocie. Od teraz styl opakowań lodów E.Wedel OH! cechuje prosty, ale nowoczesny design, który podkreśla multisensoryczny charakter mrożonych przysmaków. Na opakowaniach nie mogło zabraknąć także symbolu czekoladowej marki – Chłopca i Zebry, który przybrał postać stempla. Ten sam format logotypu widnieje także na końcu spotu telewizyjnego.
Działania promocyjne
Kampania poświęcona nowej linii lodów E.Wedel OH! ruszy w połowie maja i potrwa przez całe lato. W ramach niej nowy spot ukaże się w telewizji, na VOD oraz w kinach. Dodatkowo, w sieci Cinema City, lody dostępne będą do zakupu w barach kinowych. Działania reklamowe wspierane będą także przez digital oraz public relations.
Za koncept i kreację kampanii odpowiada agencja Saatchi & Saatchi, planowanie i zakup mediów powierzono w ręce domu mediowego Zenith. Działania digitalowe prowadzi agencja GoldenSubmarine, a za Public Relations odpowiada Walk PR. Spot został wyprodukowany przez dom produkcyjny Film Reaktor, a jego reżyserem był Marcin Filipek.

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Malwina Wędzikowska: Luksusowe marki bardzo podupadły. Miliarderzy noszą się bez logo, a influencerzy przebodźcowali odbiorców towarami z górnej półki
Prezenterka uczestniczyła w Paris Fashion Week, który dla niej jest nie tylko wydarzeniem modowym, ale i szansą do obserwacji dynamicznych zmian w branży. Malwina Wędzikowska uważa, że kryzys, z jakim boryka się obecnie rynek mody, może skłonić marki do uproszczenia swoich kolekcji oraz wprowadzenia bardziej funkcjonalnych rozwiązań. Odpowiedzią na potrzebę oszczędności oraz zrównoważonego rozwoju w modzie powinna być chociażby możliwość wykorzystania tych samych modeli w propozycjach na różne sezony. Jej zdaniem może się również zmienić kształt tradycyjnych pokazów mody, które wiążą się z dużymi kosztami i spektakularnymi efektami.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Żywienie
Prawidłowe odżywianie ma największy wpływ na zdrowie i długość życia. Niewiele osób stosuje odpowiednią dietę

– Skomponowanie odpowiedniego jadłospisu i kultura jedzenia są obecnie sporym wyzwaniem – uważa prof. dr hab. n. med. Grzegorz Dworacki, ekspert z Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu. Jego zdaniem zaszkodzić może nam chociażby spożywanie produktów tuż po wyjęciu ich z lodówki. Ekspert medycyny stylu życia zaznacza też, że bardzo ważną rolę w naszym organizmie odgrywają jelita, a żeby właściwie funkcjonowały, powinniśmy włączyć do swojego menu probiotyki oraz prebiotyki.