Zatrzymaj się i zobacz niezwykle przyjemny spot lodów E.Wedel OH!
Zatrzymaj się– czas na przyjemność taką, że OH!. Właśnie pod takim hasłem rusza nowa kampania lodów OH! od E.Wedel, które zaskoczą nas w nadchodzącym sezonie lodowym. Niezwykle apetyczny spot sprawi, że konsumenci poczują, czym jest przyjemność płynąca z produktów marki E.Wedel.
Nowy spot telewizyjny
Reklama nowej linii lodów OH! od E.Wedel utrzymana jest w platformie komunikacyjnej „czas na przyjemność”. Początek spotu przenosi nas do przeszłości, dokładnie 170 lat wcześniej, kiedy to oryginalne i niespotykane wcześniej w Warszawie wedlowskie specjały, zatrzymywały przechodniów przed jedną z pierwszych manufaktur rodziny Wedlów. Dzisiaj, podobnie jak te kilkadziesiąt lat wcześniej, niezwykła przyjemność płynąca z produktów marki potrafi zatrzymać w miejscu. Przekonują się o tym bohaterowie spotu, których lody zatrzymują z przyjemności. Wszystko za sprawą doskonałych kompozycji składników, np. wanilii, karmelu, orzechów arachidowych czy migdałów oraz, oczywiście, oryginalnej wedlowskiej czekolady, której smak jest niezmienny od lat. Spot zakończony claimem „przyjemność taka, że OH!” podkreśla, że w ofercie E.Wedel zawsze dostępne były produkty, których smak zatrzymywał przyjemne chwile.
Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=pQ_DPz05ZbI
Nowoczesna szata graficzna
Linia lodów OH! od E.Wedel kusi także nową szatą graficzną, którą zaprezentowano w spocie. Od teraz styl opakowań lodów E.Wedel OH! cechuje prosty, ale nowoczesny design, który podkreśla multisensoryczny charakter mrożonych przysmaków. Na opakowaniach nie mogło zabraknąć także symbolu czekoladowej marki – Chłopca i Zebry, który przybrał postać stempla. Ten sam format logotypu widnieje także na końcu spotu telewizyjnego.
Działania promocyjne
Kampania poświęcona nowej linii lodów E.Wedel OH! ruszy w połowie maja i potrwa przez całe lato. W ramach niej nowy spot ukaże się w telewizji, na VOD oraz w kinach. Dodatkowo, w sieci Cinema City, lody dostępne będą do zakupu w barach kinowych. Działania reklamowe wspierane będą także przez digital oraz public relations.
Za koncept i kreację kampanii odpowiada agencja Saatchi & Saatchi, planowanie i zakup mediów powierzono w ręce domu mediowego Zenith. Działania digitalowe prowadzi agencja GoldenSubmarine, a za Public Relations odpowiada Walk PR. Spot został wyprodukowany przez dom produkcyjny Film Reaktor, a jego reżyserem był Marcin Filipek.
Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze
Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?
Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Farmacja
Antybiotykooporność coraz poważniejszym problemem. Wyizolowane ze śliny peptydy mogą się sprawdzić w walce z bakteriami wielolekoopornymi
Poszukiwanie alternatyw dla antybiotykoterapii nabiera coraz większego tempa. Duże nadzieje, zwłaszcza w kontekście szczepów wielolekoopornych, naukowcy wiążą z bakteriocynami i bakteriofagami. Badacz z Uniwersytetu Wrocławskiego prowadzi prace nad bakteriocyną, będącą peptydem izolowanym z ludzkiej śliny. Za swoje badania otrzymał Złoty Medal Chemii. Tymczasem problem antybiotykooporności może wynikać w dużej mierze z niewiedzy. Z Eurobarometru wynika, że tylko połowa Europejczyków zdaje sobie sprawę, że antybiotyki nie są skuteczne w walce z wirusami.