Zdjęciowe Love w Galerii Krakowskiej
PR Inspiration
Plac Wolnica 13/14
31-060 Kraków
agnieszka.kurczych|prinspiration.pl| |agnieszka.kurczych|prinspiration.pl
507 108 984
www.prinspiration.pl
Szczęście i miłość można pokazać na wiele sposobów – na przykład na fotografii. Z okazji walentynek Galeria Krakowska przygotowała strefę, w której zakochani mogą w kreatywny sposób wyrazić swoje uczucie… na zdjęciu. Dzięki zabawie w „Zdjęciowe Love” można wygrać atrakcyjne nagrody – w sam raz na walentynkowy prezent.
Romantyczne czy zwariowane? To, jakie uczucie łączy zakochanych będzie można pokazać w walentynkowej strefie w Galerii Krakowskiej. W dniach 12-13 lutego w Hali Grodzkiej powstanie wielkie serce, które posłuży jako tło do miłosnych fotografii. Każdy, kto w tych dniach uda się na bezpieczne zakupy, będzie mógł zrobić sobie zdjęcie, a następnie opublikować je w komentarzu pod postem konkursowym na facebookowym profilu Galerii Krakowskiej. Będzie to nie tylko walentynkowa pamiątka, ale też szansa na wygraną. 14 lutego, w święto zakochanych, zostanie utworzony wielki album miłosnych zdjęć. Trzy osoby, których ujęcia zdobędą najwięcej reakcji, wygrają karty podarunkowe do Galerii Krakowskiej o wartości 500, 300 oraz 100 złotych. Głosowanie potrwa do 17 lutego do godz. 15:00.
Szczegółowy regulamin akcji dostępny jest na stronie www.galeriakrakowska.pl.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.