Zdrowe trendy na talerzu – dlaczego wolimy produkty lokalnych producentów?
Katarzyna Bagińska
Publicon Sp. z.o.o.
Świdnicka
50-066 Wrocław
k.baginska|publicon.pl| |k.baginska|publicon.pl
693260235
www.publicon.pl
Zdrowe trendy na talerzu – dlaczego wolimy produkty lokalnych producentów?
Ostatni czas spowodował, że branża gastronomiczna, podobnie jak wiele innych, uległa zmianie, stawiając zdrowe trendy na pierwszym miejscu. Osoby, które przekonały się do ekologicznych produktów z chęcią uczestniczą w wydarzeniach, na których można znaleźć wysokiej jakości artykuły spożywcze.
Wiele osób z nostalgią odtwarza ,,przepisy babci’’, korzystając z lokalnych specjałów, które często są zbierane lub przygotowywane na kilka godzin przed jej sprzedażą. Popyt na lokalne produkty to także zasługa krótkiego łańcucha dostaw. Plusem jest także transparentność informacji, udostępnianych przez dostawców. Dzisiejsi konsumenci chcą wiedzieć, co kupują.
Regionalna kuchnia domowa
Dawno minęły czasy, kiedy konsument był obojętny wobec nabywanych produktów żywieniowych – dzisiaj doceniane są lokalne dary natury – tradycyjne i autentyczne, przenoszące konsumenta w kulinarną podróż pełną bogatych smaków.
W codziennej diecie należy zapewnić różnorodność. Wiele osób docenia kuchnię bogatą w regionalne wyroby, które zapewniają wyższe wartości odżywcze w porównaniu z produktami, które ucierpiały z powodu długiego czasu transportu.
Gdzie szukać produktów regionalnych?
Autentyczni i ekologiczni rolnicy, którzy koncentrują się na kulturze i historii regionu, często prezentują lokalne potrawy podczas wydarzeń, w których żywność odgrywa kluczową rolę. Dobrym przykładem jest Jarmark Żuławskie Smaki, który od lat gości w przestrzeni Centrum Handlowego Osowa. Wydarzenie cieszy się dużym zainteresowaniem wśród mieszkańców pomorza. Ponieważ żuławska kuchnia zawsze była wielokulturowa, na wydarzeniu wystawcy prezentują absolutnie wszystkie dary regionu, które odznaczają się wysoka jakością.
Wiosenne budowanie odporności dzięki eko żywności
Wczesna wiosna to idealny czas na zdrową żywność najwyższej jakości – produkty bogate w zróżnicowane substancje, pozwalają budować odporność u dorołych i dzieci. Marcowy Jarmark w CH Osowa, to już gdańska tradycja, podczas której można zaopatrzyć się w najlepszej jakości produkty od sprawdzonych dostawców. Jak co roku wystawcy postarają się sprostać wymaganiom mieszkańców nadmorskich miejscowości. W ich ofercie będzie można znaleźć rozmaite przetwory i delikatesy. Nie zabraknie oczywiście rarytasów: pierogów, kiszonek, wędlin i słodkich wypieków.
Young Leosia ambasadorką marki Orbit® Refreshers!
Trzy propozycje upominków na Dzień Mamy
Jarmark produktów Regionalnych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Teatr
Edyta Herbuś: Teraz mam taki moment obfitości, że mogę wybierać role, które są dla mnie najciekawsze. Ale na pewno muszę sobie zafundować reset, żeby utrzymać równowagę w życiu
Tancerka lubi wypoczywać aktywnie. Po intensywnym okresie w pracy najpierw daje sobie jednak chwilę na złapanie oddechu i szybką regenerację, a dopiero później rusza na podbój danej okolicy. Edyta Herbuś zaznacza, że często decyduje się na pasjonujące wyprawy, dzięki którym może zwiedzać i poznawać urokliwe zakątki świata. Ale zdarza się również tak, że wybiera beztroskie wakacje na plaży pod palmami. Tegoroczny urlop będzie jednak krótki.
Media
Wojciech „Łozo” Łozowski: Wziąłem już udział w większości fajnych dużych formatów telewizyjnych. Dostaję też wiele paździerzowych propozycji i je staram się odrzucać
Wokalista miał już okazję uczestniczyć w takich produkcjach jak: „Taniec z gwiazdami”, „Must Be The Music. Tylko muzyka”, „Azja Express”, „Lego Masters” i „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz”. Jak podkreśla, bardzo ceni oryginalne projekty telewizyjne, bo dzięki nim może przeżyć wyjątkowe przygody i nauczyć się czegoś nowego. Dlatego też nie wyklucza, że gdy padnie kolejna ciekawa propozycja, znów weźmie udział w podobnym projekcie.
Firma
Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe
Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.