Zgaś światło z CH Osowa i włącz się do akcji Godzina dla Ziemi WWF Polska

Katarzyna Bagińska
Publicon Sp. z.o.o.
Świdnicka
50-066 Wrocław
k.baginska@publicon.pl
693260235
www.publicon.pl
W sobotę 27 marca o godzinie 20:30, w geście solidarności z ideą ochrony Morza Bałtyckiego, w całej Polsce zgasną światła. Do finału akcji w symbolicznym geście solidarności z morskim środowiskiem, dołącza Centrum Handlowe Osowa z Gdańska.
W ramach akcji Godzina dla Ziemi miliony osób zgasi światła na 60 minut w symbolicznym geście solidarności z ideą ochrony naszego morza. Centrum Handlowe Osowa również bierze udział w akcji WWF Polska – podobnie jak inne znane centra handlowe w Polsce. Na stronie godzinadlaziemi.pl można podpisywać petycję skierowaną w tej sprawie do premiera.
Przygaszenie świateł to wyraz poparcia CH Osowa dla idei akcji WWF Polska i chęć zwrócenia uwagi klientów oraz pracowników na to, abyśmy nie zapominali, że kondycja naszego Morza Bałtyckiego jest słaba i aby to zmienić nie trzeba wielkich wyrzeczeń – wystarczą małe kroki. W ostatnią sobotę marca każdy może dołączyć do akcji. Wystarczy na jedną godzinę wyłączyć światło na 60 minut.
Akcja WWF Polska to także powód do udziału w konkursie plastycznym przygotowanym przez CH Osowa, który trwa na facebookowej stronie centrum. Aby wziąć w nim udział, należy przygotować pracę o dowolnej technice, której tematem jest: „Czysty Bałtyk domem dla fok szarych”. Do wygrania są atrakcyjne nagrody w postaci kart podarunkowych do salonu Świat Książki. Szczegóły i regulamin dotyczące zabawy, można znaleźć w poście konkursowym na profilu: www.facebook.com/CHOsowa.
Centrum Handlowe Osowa i najemcy wyrazili nadzieję, że dzięki takim akcjom i wspólnemu działaniu wzrośnie społeczne zainteresowanie problemami dotyczącymi ochrony naszego środowiska morskiego, a tym samym zwiększy się odpowiedzialność za negatywny wpływ, jaki na nie wywieramy. Tym samym zachęcają wszystkich mieszkańców Gdańska i okolic do włączenia się do akcji.
Więcej informacji na stronie godzinadlaziemi.pl oraz www.chosowa.pl.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.