Zimowa stylizacja według Małgorzaty Rozenek-Majdan
Małgorzata Rozenek-Majdan to już nie tylko osobowość medialna, ale także jedna z najpopularniejszych influencerek w kraju. Gwiazda chętnie dzieli się kadrami z życia prywatnego z odbiorcami, a także inspiruje swoimi nietuzinkowymi stylizacjami. Jak sama przyznała, te jesienno-zimowe uwielbia uzupełniać ciężkimi butami z charakterem, a do krótkiej, czarnej spódniczki i golfu tego samego koloru wybrała propozycję od marki Kazar.
Małgorzata Rozenek-Majdan kolejny raz inspiruje miłośników mody! Tym razem gwiazda podzieliła się z obserwatorami w serwisie Instagram propozycją jesienno-zimowej stylizacji, którą uzupełniła ciężkim, militarnym obuwiem. Krótka, czarna spódniczka zestawiona przez celebrytkę z obcisłym golfem tego samego koloru komponują się w spójną, przypominającą słynną już „małą czarną” całość. Nieformalnego, militarnego charakteru stylizacji dodają z kolei buty od jednego z najpopularniejszych, polskich producentów premium. Jak przyznała Rozenek-Majdan, skórzane, czarne kozaki przed kolano, które wybrała, świetnie sprawdzą się zarówno na co dzień, jak i na formalne okazje. Jest to model East ze skóry licowej z najnowszej kolekcji Kazar zaprojektowanej na sezon jesień-zima 2021/22, wyróżniający się niezwykle popularną w tym sezonie, grubą podeszwą. Można go znaleźć go na stronie internetowej, a także w salonach marki w centrach handlowych w największych, polskich miastach.
Kazar oferuje skórzane obuwie najwyższej jakości, niezwykle chętnie wybierane przez znanych i lubianych. Z całą pewnością na uwagę wielbicieli światowych trendów zasługują m.in. kolekcje kapsułowe marki stworzone we współpracy z najbardziej rozpoznawalnymi trendsetterami w kraju, czyli kazar x kasia oraz kazar x balamonte. Propozycje stworzone we współpracy z Kasią Sokołowską oraz Grzegorzem Krychowiakiem cieszą się ogromną popularnością, a wybrane modele wyprzedają się w niezwykle krótkim czasie.
Więcej informacji na temat oferty marki Kazar znajdziemy na stronie www.kazar.com.
Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze
Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?
Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.