Zimowa stylizacja według Małgorzaty Rozenek-Majdan
Małgorzata Rozenek-Majdan to już nie tylko osobowość medialna, ale także jedna z najpopularniejszych influencerek w kraju. Gwiazda chętnie dzieli się kadrami z życia prywatnego z odbiorcami, a także inspiruje swoimi nietuzinkowymi stylizacjami. Jak sama przyznała, te jesienno-zimowe uwielbia uzupełniać ciężkimi butami z charakterem, a do krótkiej, czarnej spódniczki i golfu tego samego koloru wybrała propozycję od marki Kazar.
Małgorzata Rozenek-Majdan kolejny raz inspiruje miłośników mody! Tym razem gwiazda podzieliła się z obserwatorami w serwisie Instagram propozycją jesienno-zimowej stylizacji, którą uzupełniła ciężkim, militarnym obuwiem. Krótka, czarna spódniczka zestawiona przez celebrytkę z obcisłym golfem tego samego koloru komponują się w spójną, przypominającą słynną już „małą czarną” całość. Nieformalnego, militarnego charakteru stylizacji dodają z kolei buty od jednego z najpopularniejszych, polskich producentów premium. Jak przyznała Rozenek-Majdan, skórzane, czarne kozaki przed kolano, które wybrała, świetnie sprawdzą się zarówno na co dzień, jak i na formalne okazje. Jest to model East ze skóry licowej z najnowszej kolekcji Kazar zaprojektowanej na sezon jesień-zima 2021/22, wyróżniający się niezwykle popularną w tym sezonie, grubą podeszwą. Można go znaleźć go na stronie internetowej, a także w salonach marki w centrach handlowych w największych, polskich miastach.
Kazar oferuje skórzane obuwie najwyższej jakości, niezwykle chętnie wybierane przez znanych i lubianych. Z całą pewnością na uwagę wielbicieli światowych trendów zasługują m.in. kolekcje kapsułowe marki stworzone we współpracy z najbardziej rozpoznawalnymi trendsetterami w kraju, czyli kazar x kasia oraz kazar x balamonte. Propozycje stworzone we współpracy z Kasią Sokołowską oraz Grzegorzem Krychowiakiem cieszą się ogromną popularnością, a wybrane modele wyprzedają się w niezwykle krótkim czasie.
Więcej informacji na temat oferty marki Kazar znajdziemy na stronie www.kazar.com.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.