Komunikaty PR

Zimowa stylizacja według Małgorzaty Rozenek-Majdan

2021-12-06  |  16:00
Biuro prasowe

Małgorzata Rozenek-Majdan to już nie tylko osobowość medialna, ale także jedna z najpopularniejszych influencerek w kraju. Gwiazda chętnie dzieli się kadrami z życia prywatnego z odbiorcami, a także inspiruje swoimi nietuzinkowymi stylizacjami. Jak sama przyznała, te jesienno-zimowe uwielbia uzupełniać ciężkimi butami z charakterem, a do krótkiej, czarnej spódniczki i golfu tego samego koloru wybrała propozycję od marki Kazar.

Małgorzata Rozenek-Majdan kolejny raz inspiruje miłośników mody! Tym razem gwiazda podzieliła się z obserwatorami w serwisie Instagram propozycją jesienno-zimowej stylizacji, którą uzupełniła ciężkim, militarnym obuwiem. Krótka, czarna spódniczka zestawiona przez celebrytkę z obcisłym golfem tego samego koloru komponują się w spójną, przypominającą słynną już „małą czarną” całość. Nieformalnego, militarnego charakteru stylizacji dodają z kolei buty od jednego z najpopularniejszych, polskich producentów premium. Jak przyznała Rozenek-Majdan, skórzane, czarne kozaki przed kolano, które wybrała, świetnie sprawdzą się zarówno na co dzień, jak i na formalne okazje. Jest to model East ze skóry licowej z najnowszej kolekcji Kazar zaprojektowanej na sezon jesień-zima 2021/22, wyróżniający się niezwykle popularną w tym sezonie, grubą podeszwą. Można go znaleźć go na stronie internetowej, a także w salonach marki w centrach handlowych w największych, polskich miastach. 

Kazar oferuje skórzane obuwie najwyższej jakości, niezwykle chętnie wybierane przez znanych i lubianych. Z całą pewnością na uwagę wielbicieli światowych trendów zasługują m.in. kolekcje kapsułowe marki stworzone we współpracy z najbardziej rozpoznawalnymi trendsetterami w kraju, czyli kazar x kasia oraz kazar x balamonte. Propozycje stworzone we współpracy z Kasią Sokołowską oraz Grzegorzem Krychowiakiem cieszą się ogromną popularnością, a wybrane modele wyprzedają się w niezwykle krótkim czasie.

Więcej informacji na temat oferty marki Kazar znajdziemy na stronie www.kazar.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City Biuro prasowe
2024-06-28 | 15:12

Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City

W najbliższy weekend - 29 i 30 czerwca - przestrzeń przy fontannie na poziomie -1 zamieni się w strefę kreatywnych zajęć dla starszych dzieci i wszystkich dorosłych. Pod okiem
Zakupy Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu
2024-06-27 | 09:11

Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu

Niespełna dwa tygodnie po otwarciu butiku RP Store na klientów Blue City czeka kolejna nowość - sklep hiszpańskiej marki Kamalion, pełen nowoczesnych akcesoriów
Zakupy Znamy najnowszy portret klientek Pepco
2024-06-26 | 17:00

Znamy najnowszy portret klientek Pepco

Od Portugalii, przez Polskę aż po Estonię to wykształcona, pracująca, mama, dla której najważniejsze są niskie ceny. Każdego miesiąca w sklepach Pepco klienci realizują ponad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Media

Robert El Gendy: Jestem śpiochem i przychodzę do studia w ostatniej chwili. Raz nie obudziłem się na czas i dopiero telefon z redakcji postawił mnie na nogi

Prezenter „Pytania na śniadanie” zaznacza, że lubi sobie pospać, dlatego prowadzenie porannego programu to dla niego prawdziwe wyzwanie. Musi się bowiem sporo natrudzić, by być w studiu telewizyjnym na czas. Zazwyczaj nie udaje mu się jednak obudzić wraz z dźwiękiem pierwszego budzika i zdarzyło się, że z głębokiego snu wyrwał go dopiero telefon od produkcji „Pytania na śniadanie”.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.