Zimowy patrol Galerii Młociny podbija warszawskie ulice!
Choć działalność centrów handlowych wciąż pozostaje ograniczona, Galeria Młociny wie, jak zwrócić uwagę mieszkańców stolicy i wywołać szczere uśmiechy na ich twarzach! Na warszawskich drogach pojawił się garbus wypełniony licznymi niespodziankami od galerii, które animatorzy rozdają napotkanym przechodniom.
Zgodnie z decyzją rządu działalność centrów handlowych pozostanie ograniczona minimum do 31 stycznia. Choć klienci nie mają możliwości, by skorzystać z pełnej oferty Galerii Młociny, obiekt postanowił zrealizować nietuzinkową inicjatywę i sam wyjść, a właściwie… wyjechać do mieszkańców stolicy. Od 14 do 17 stycznia piesi powinni wypatrywać miętowego garbusa, który z pewnością wyróżni się na warszawskich drogach! W wybranych lokalizacjach na terenie dzielnic Bielan i Żoliborza, jak również przy wejściu głównym do galerii, animatorzy będą rozdawać dla obecnych niespodzianki – rozgrzewające napoje od Gorąco Polecam, a także vouchery do strefy gastronomicznej Spotkania i Dania. Oczywiście fani ikonicznej, ponadczasowej motoryzacji będą mogli również zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie ze słynnym pojazdem z 1976 roku. Od godziny 12:00 do 15:00 garbus będzie mknąć w kierunku Młocin, zaczynając od poniższych lokalizacji:
- w czwartek przy Stawach Brustmana,
- w piątek przy Placu Wilsona,
- w sobotę na ul. Wolumen od strony ul. Wólczyńskiej,
- w niedzielę przy parku Kępa Potocka.
W Galerii Młociny stosowana jest zasada DDM, czyli regularna DEZYNFEKCJA miejsc dotykanych przez klientów. Dla wszystkich odwiedzających udostępniono płyny do dezynfekcji. Zapewniono także DYSTANS dzięki dużej powierzchni centrum handlowego i stosowaniu się do limitów w zakresie liczby osób. W warszawskim obiekcie handlowym wymagane jest także noszenie MASECZEK przez klientów i pracowników. Dodatkowo, poprzez liczne działania komunikacyjne, odwiedzający są zachęcani do zachowań, które pomogą w bezpieczny sposób robić zakupy.
Klienci Galerii Młociny mogą nadal robić zakupy m.in. w sklepach spożywczych, z artykułami kosmetycznymi oraz dla zwierząt. Ponadto w centrum wciąż można skorzystać z wielu usług oraz czynne są kawiarnie i restauracje, w których można zakupić jedzenie na wynos lub z dowozem, a także apteki, pralnie, banki i usługi pocztowe. Pełną listę otwartych sklepów znajdziemy na stronie https://galeriamlociny.pl/events/zmiany-w-funkcjonowaniu-galerii.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.