Zlot Smaków z Food Trucków w Atrium Molo
Zlot Food Trucków powraca do Szczecina! W dniach 9-11 września, na parkingu Atrium Molo, będzie można zasmakować w specjałach serwowanych z kuchni pod chmurką! O kulinarnej nudzie nie ma mowy –orientalne dania, pikantne przekąski, słodycze, a do tego wiele innych oryginalnych potraw z całego świata, zagoszczą na tegorocznym zamknięciu sezonu food truckowego w Atrium Molo.
Kuchnia z food trucków to wygodna propozycja dla wszystkich fanów dobrego jedzenia. W Szczecinie z bogatej oferty mobilnych restauracji będzie można skorzystać w dniach 9-11 września. Dla miłośników kulinarnych odkryć to kolejna okazja, by poznać nowe smaki oraz spróbować wyjątkowych potraw. W wydarzeniu wezmą udział food trucki z różnych części Polski, w których na miejscu przygotowywane będą dania inspirowane smakami z odległych zakątków świata. Będzie można zasmakować specjałów z kuchni azjatyckiej, greckiej, tajskiej, belgijskiej, amerykańskiej oraz wielu innych. Nie zabraknie słodkości, naleśników, burgerów, frytek czy pysznych przekąsek na gorąco z różnymi dodatkami i sosami. Pojawią się też propozycje dań w wersji wegetariańskiej.
Lista food trucków:
1.Pan Burger - amerykańskie burgery
2. Le mini lemoniada - lemoniada molekularna
3. PAN FRYTA - frytki belgijskie
4. Pulled Burger Truck - burgery z szarpną wieprzowiną
5. Greek Street Food Truck - grecki souvlaki
6. Wok and Walk - azjatycki makaron chow mein
7. Sweet Donuts - słodkie mini pączki i lody tajskie
8. Meat Pastrami - amerykańskie pastrami
9. Zapiekanki
10. Naleśniki
11. FutrakiXOkocim - piwo z kija
… i inne.
Zlot Food Trucków odbędzie się w piątek i w sobotę (9-10 września), w godzinach 12.00 -21.00, natomiast w niedzielę (11 września) w godz. 12.00-20:00, na parkingu Atrium Molo (ul. Mieszka I 73). W związku z wydarzeniem część parkingu, zlokalizowana w pobliżu wejścia od strony Media Markt, będzie wyłączona z użycia.
–W drugi weekend września Atrium Molo zamieni się w najsmaczniejsze miejsce w Szczecinie. Przez trzy dni będzie można skosztować efektów pracy szefów mobilnej kuchni z całej Polski. Serdecznie zapraszamy mieszkańców, jak również klientów galerii, do wspólnego spędzenia czasu i wypróbowania bogatej oferty specjałów kulinarnych– dodaje Agnieszka Wasyłenko, Dyrektor Atrium Molo.
Więcej informacji na stronie: www.atrium-molo.pl oraz na profilu Facebook Atrium Molo.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.