Zmiany w Agorze Bytom. Dziś otworzył się Empik, a LPP odświeżyło swoje salony
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Nowe marki wchodzą do Agory Bytom. Galeria handlowa różnicuje swoją ofertę i dopasowuje ją jeszcze bardziej do potrzeb klientów. Wśród nowych najemców jest m.in. Empik, a salony giganta odzieżowego LPP przeszły duże zmiany.
LPP posiadający w Agorze Bytom wszystkie sklepy ze swojego portfolio – Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay, odświeża koncepty swoich salonów i powiększa powierzchnie handlowe. W połowie sierpnia po remoncie otwarto Reserved. Salon ma blisko 1 500 mkw. i odnowione wnętrze. Koncept, który zakłada zupełnie nowy układ i sposób ekspozycji produktów, ma sprzyjać zwiększeniu estetycznych doznań zakupowych. Pomysł na aranżację to przede wszystkim jasne barwy i dużo naturalnych materiałów.
Drugim salonem, który otwarto w Agorze Bytom po remoncie, jest House. Sklep podwoił swoją powierzchnię – z prawie 210 mkw. do blisko 400 mkw., a marka zmieniła logotyp. W nowym wnętrzu zainstalowano stylowe meble i ekspozytory, na których pojawiły się produkty z linii Everyday Young Casual, stanowiącej core kolekcji tej marki.
W trakcie remontu jest również salon Cropp. Po otwarciu, które nastąpi w listopadzie 2023, powierzchnia handlowa tego sklepu zwiększy się z 200 mkw. do 450 mkw. Cropp w nowym koncepcie nawiązuje do stylu industrialnego. W salonie wykorzystane zostanie także energooszczędne oświetlenie LED oraz ekspozytory z materiałów pochodzących z recyklingu.
– LPP to dla nas bardzo ważny partner, dzięki któremu możemy oferować naszym klientom ciekawą i zróżnicowaną ofertę modową. Rozbudowa salonów tego najemcy, a także otwarcie ich w nowych konceptach, to dodatkowy impuls dla naszej galerii – mówi Hanna Petters, dyrektor Agory Bytom i podkreśla, że współpraca z LPP jest długofalowa.
– Efektem naszych wspólnych działań są podpisane umowy najmu dla marek Reserved, Cropp czy House aż do roku 2031.
Empik wchodzi do Agory Bytom
29 września do najemców Agory Bytom dołączył również Empik. Na prawie 210 mkw. powierzchni znajdują się książki, czasopisma, a także akcesoria i zabawki dla dzieci. Obecność tego najemcy w galerii to ważny krok w strategii leasingowej obiektu. – Poszerzamy naszą ofertę o marki, które są pożądane przez naszych klientów. Empik to nie tylko salon z książkami czy muzyką, ale przestrzeń, która dla wielu osób jest miejscem spotkań z kulturą – przekonuje Hanna Petters i dodaje, że umowa z Empikiem podpisana jest na najbliższe 5 lat.
Jeszcze w tym roku ofertę Agory Bytom uzupełnią również inni najemcy. Pierwszym z nich jest sklep sieci Żabka. Jego powierzchnia to 70 mkw. Drugi to Big Boba (o powierzchni 55 mkw.), serwujący słynną bubble tea na bazie autentycznych składników prosto z Tajwanu. W październiku planowane jest także otwarcie Enigma Barber House, który uzupełni ofertę beauty w galerii.
Miarą skuteczności działań leasingowych w Agorze Bytom jest współczynnik najmu powierzchni handlowych, wynoszący obecnie 97 proc. Marki obecne już w galerii decydują się także na przedłużanie umów na kolejne lata – w 2023 roku zostały przedłużone umowy obejmujące ponad 8900 m kw. GLA, co stanowi 31% powierzchni najmu obiektu.
![Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe](/files/1513931156/pexels-designecologist-887349,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
![Konumpcja alkoholu](/files/1513931156/2025.01.23-wykres-konsumpcja-alkoholu-studniowka-badania-iqs_2,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach
![Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush](/files/_uploaded/glownekonf_818318337,w_261,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Psychologia
![](/files/1922771799/malinowska-edukacja-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Karolina Malinowska: Wraca zainteresowanie czytelnictwem wśród dzieci. To jednoczy pokolenia i rozwija więzi rodzinne
Była modelka przekonuje, że czas spędzony wspólnie z dziećmi przy książce na pewno zaprocentuje w przyszłości. Ważne jest nie tylko czytanie maluchom, ale także zachęcanie ich do tego, by w kolejnych latach nie smartfon czy tablet, ale książka była ich najlepszym przyjacielem. W obliczu rozwoju nowoczesnych technologii Karolina Malinowska dostrzega ich potencjał w promowaniu czytelnictwa. Umożliwiają one na przykład tworzenie spersonalizowanych publikacji skrojonych na miarę naszych potrzeb.
Problemy społeczne
Firmy stawiają na coraz większą autonomię pracowników. To ważne szczególnie dla młodego pokolenia
![](/files/1922771799/sobocinska-zespoly-foto2,w_133,_small.jpg)
Celem pracodawców stają się samodzielne, zmotywowane, wydajne i kreatywne zespoły. W przeciwieństwie do tradycyjnych te samozarządzające się teamy pracują autonomicznie bez ciągłej kontroli, a każdy pracownik jest właścicielem swoich celów, zadań i obowiązków, aby osiągnąć wyniki. – W organizacjach, które wprowadzają koncepcje samoorganizujących się zespołów, niewątpliwie możemy mówić o zwiększeniu zaangażowania – ocenia Tina Sobocińska, doradczyni strategiczna HR i założycielka HR4future.
Media
Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka
![](/files/1922771799/kszczot-program-foto,w_133,_small.jpg)
Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.