Komunikaty PR

Zmiany w Agorze Bytom. Dziś otworzył się Empik, a LPP odświeżyło swoje salony

2023-09-29  |  14:35
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Do pobrania jpg ( 1.67 MB )

Nowe marki wchodzą do Agory Bytom. Galeria handlowa różnicuje swoją ofertę i dopasowuje ją jeszcze bardziej do potrzeb klientów. Wśród nowych najemców jest m.in. Empik, a salony giganta odzieżowego LPP przeszły duże zmiany.

LPP posiadający w Agorze Bytom wszystkie sklepy ze swojego portfolio – Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay, odświeża koncepty swoich salonów i powiększa powierzchnie handlowe. W połowie sierpnia po remoncie otwarto Reserved. Salon ma blisko 1 500 mkw. i odnowione wnętrze. Koncept, który zakłada zupełnie nowy układ i sposób ekspozycji produktów, ma sprzyjać zwiększeniu estetycznych doznań zakupowych. Pomysł na aranżację to przede wszystkim jasne barwy i dużo naturalnych materiałów.

Drugim salonem, który otwarto w Agorze Bytom po remoncie, jest House. Sklep podwoił swoją powierzchnię – z prawie 210 mkw. do blisko 400 mkw., a marka zmieniła logotyp. W nowym wnętrzu zainstalowano stylowe meble i ekspozytory, na których pojawiły się produkty z linii Everyday Young Casual, stanowiącej core kolekcji tej marki.

W trakcie remontu jest również salon Cropp. Po otwarciu, które nastąpi w listopadzie 2023, powierzchnia handlowa tego sklepu zwiększy się z 200 mkw. do 450 mkw. Cropp w nowym koncepcie nawiązuje do stylu industrialnego. W salonie wykorzystane zostanie także energooszczędne oświetlenie LED oraz ekspozytory z materiałów pochodzących z recyklingu.

LPP to dla nas bardzo ważny partner, dzięki któremu możemy oferować naszym klientom ciekawą i zróżnicowaną ofertę modową. Rozbudowa salonów tego najemcy, a także otwarcie ich w nowych konceptach, to dodatkowy impuls dla naszej galerii – mówi Hanna Petters, dyrektor Agory Bytom i podkreśla, że współpraca z LPP jest długofalowa.

Efektem naszych wspólnych działań są podpisane umowy najmu dla marek Reserved, Cropp czy House aż do roku 2031.

Empik wchodzi do Agory Bytom

29 września do najemców Agory Bytom dołączył również Empik. Na prawie 210 mkw. powierzchni znajdują się książki, czasopisma, a także akcesoria i zabawki dla dzieci. Obecność tego najemcy w galerii to ważny krok w strategii leasingowej obiektu. – Poszerzamy naszą ofertę o marki, które są pożądane przez naszych klientów. Empik to nie tylko salon z książkami czy muzyką, ale przestrzeń, która dla wielu osób jest miejscem spotkań z kulturą – przekonuje Hanna Petters i dodaje, że umowa z Empikiem podpisana jest na najbliższe 5 lat.

Jeszcze w tym roku ofertę Agory Bytom uzupełnią również inni najemcy. Pierwszym z nich jest sklep sieci Żabka. Jego powierzchnia to 70 mkw. Drugi to Big Boba (o powierzchni 55 mkw.), serwujący słynną bubble tea na bazie autentycznych składników prosto z Tajwanu. W październiku planowane jest także otwarcie Enigma Barber House, który uzupełni ofertę beauty w galerii.

Miarą skuteczności działań leasingowych w Agorze Bytom jest współczynnik najmu powierzchni handlowych, wynoszący obecnie 97 proc. Marki obecne już w galerii decydują się także na przedłużanie umów na kolejne lata – w 2023 roku zostały przedłużone umowy obejmujące ponad 8900 m kw. GLA, co stanowi 31% powierzchni najmu obiektu.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii Biuro prasowe
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu
Zakupy DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.

Transport

Co trzeci wypadek na kolei powoduje kierowca samochodu. Wciąż za mało skrzyżowań bezkolizyjnych

Ze statystyk Urzędu Transportu Kolejowego wynika, że w systemie kolejowym w Polsce co trzeci wypadek powodują kierowcy samochodów. Zdaniem eksperta najsłabszymi punktami w bezpieczeństwie na kolei są miejsca, w których tory przecinają się z drogami. Kierowcy zapominają, że droga hamowania pociągu jest bardzo długa, a samochód w starciu z lokomotywą jest bez szans.