Zmiany w Agorze Bytom. Dziś otworzył się Empik, a LPP odświeżyło swoje salony
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Nowe marki wchodzą do Agory Bytom. Galeria handlowa różnicuje swoją ofertę i dopasowuje ją jeszcze bardziej do potrzeb klientów. Wśród nowych najemców jest m.in. Empik, a salony giganta odzieżowego LPP przeszły duże zmiany.
LPP posiadający w Agorze Bytom wszystkie sklepy ze swojego portfolio – Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay, odświeża koncepty swoich salonów i powiększa powierzchnie handlowe. W połowie sierpnia po remoncie otwarto Reserved. Salon ma blisko 1 500 mkw. i odnowione wnętrze. Koncept, który zakłada zupełnie nowy układ i sposób ekspozycji produktów, ma sprzyjać zwiększeniu estetycznych doznań zakupowych. Pomysł na aranżację to przede wszystkim jasne barwy i dużo naturalnych materiałów.
Drugim salonem, który otwarto w Agorze Bytom po remoncie, jest House. Sklep podwoił swoją powierzchnię – z prawie 210 mkw. do blisko 400 mkw., a marka zmieniła logotyp. W nowym wnętrzu zainstalowano stylowe meble i ekspozytory, na których pojawiły się produkty z linii Everyday Young Casual, stanowiącej core kolekcji tej marki.
W trakcie remontu jest również salon Cropp. Po otwarciu, które nastąpi w listopadzie 2023, powierzchnia handlowa tego sklepu zwiększy się z 200 mkw. do 450 mkw. Cropp w nowym koncepcie nawiązuje do stylu industrialnego. W salonie wykorzystane zostanie także energooszczędne oświetlenie LED oraz ekspozytory z materiałów pochodzących z recyklingu.
– LPP to dla nas bardzo ważny partner, dzięki któremu możemy oferować naszym klientom ciekawą i zróżnicowaną ofertę modową. Rozbudowa salonów tego najemcy, a także otwarcie ich w nowych konceptach, to dodatkowy impuls dla naszej galerii – mówi Hanna Petters, dyrektor Agory Bytom i podkreśla, że współpraca z LPP jest długofalowa.
– Efektem naszych wspólnych działań są podpisane umowy najmu dla marek Reserved, Cropp czy House aż do roku 2031.
Empik wchodzi do Agory Bytom
29 września do najemców Agory Bytom dołączył również Empik. Na prawie 210 mkw. powierzchni znajdują się książki, czasopisma, a także akcesoria i zabawki dla dzieci. Obecność tego najemcy w galerii to ważny krok w strategii leasingowej obiektu. – Poszerzamy naszą ofertę o marki, które są pożądane przez naszych klientów. Empik to nie tylko salon z książkami czy muzyką, ale przestrzeń, która dla wielu osób jest miejscem spotkań z kulturą – przekonuje Hanna Petters i dodaje, że umowa z Empikiem podpisana jest na najbliższe 5 lat.
Jeszcze w tym roku ofertę Agory Bytom uzupełnią również inni najemcy. Pierwszym z nich jest sklep sieci Żabka. Jego powierzchnia to 70 mkw. Drugi to Big Boba (o powierzchni 55 mkw.), serwujący słynną bubble tea na bazie autentycznych składników prosto z Tajwanu. W październiku planowane jest także otwarcie Enigma Barber House, który uzupełni ofertę beauty w galerii.
Miarą skuteczności działań leasingowych w Agorze Bytom jest współczynnik najmu powierzchni handlowych, wynoszący obecnie 97 proc. Marki obecne już w galerii decydują się także na przedłużanie umów na kolejne lata – w 2023 roku zostały przedłużone umowy obejmujące ponad 8900 m kw. GLA, co stanowi 31% powierzchni najmu obiektu.

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Mika Urbaniak: Dążę do tego, by żyć w autentyczności. Stawiam więc granice w relacjach z innymi
Wokalistka podkreśla, że życie w zgodzie z własnym wnętrzem wymaga nie tylko autorefleksji, ale także odważnego wyrażania siebie i dbania o własne potrzeby. Taki sposób funkcjonowania pomaga utrzymać komfort emocjonalny, pozwala maksymalnie wykorzystać drzemiący w nas potencjał i jest fundamentem szczęśliwego życia. Mika Urbaniak zwraca też uwagę na konieczność wyznaczania granic w relacjach z innymi i budowanie zdrowych relacji.
Ochrona środowiska
Mężczyźni generują dużo wyższy ślad węglowy z transportu i konsumpcji niż kobiety. Główne powody to spożycie czerwonego mięsa i jazda samochodem

Ślad węglowy generowany przez kobiety, liczony na podstawie diety i wykorzystania środków transportu, jest o jedną czwartą niższy w porównaniu do mężczyzn – donoszą francuscy i brytyjscy naukowcy na podstawie badań przeprowadzonych we Francji. Nawet po skorygowaniu wyników, na przykład o różnice płciowe w zapotrzebowaniu na kalorie, luka pozostaje bardzo duża. Tym, co w większości odpowiada za te różnice, są czerwone mięso i samochody – oba wysokoemisyjne i oba powiązane ze stereotypowym wizerunkiem mężczyzny.
Gwiazdy
Marcelina Zawadzka: Kiedyś sama decydowałam o swoim życiu i nie byłam od nikogo zależna. Teraz już przy opiece nad synkiem jestem zdana na pomoc innych

Prezenterka przyznaje, że bycie mamą to ciągłe wykraczanie poza swoją strefę komfortu, bo od momentu narodzin dziecka jest się całkowicie odpowiedzialnym za tę małą istotę i trzeba ustawić wszystko pod jej potrzeby. Każdego dnia macierzyństwo uczy ją pokory i pokazuje, że nie na wszystko ma wpływ i nie wszystkiemu jest w stanie zapobiec. Często nie pozostaje nic innego, jak przyjąć trudne doświadczenia i wyciągnąć z nich odpowiednią lekcję. Marcelina Zawadzka zdradza, że jej dziewięciomiesięczny syn już stawia pierwsze kroki i jest niezwykle ciekawy świata. Czasami towarzyszy jej także w pracy.