Komunikaty PR

Zmiany w Agorze Bytom. Dziś otworzył się Empik, a LPP odświeżyło swoje salony

2023-09-29  |  14:35
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Do pobrania jpg ( 1.67 MB )

Nowe marki wchodzą do Agory Bytom. Galeria handlowa różnicuje swoją ofertę i dopasowuje ją jeszcze bardziej do potrzeb klientów. Wśród nowych najemców jest m.in. Empik, a salony giganta odzieżowego LPP przeszły duże zmiany.

LPP posiadający w Agorze Bytom wszystkie sklepy ze swojego portfolio – Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay, odświeża koncepty swoich salonów i powiększa powierzchnie handlowe. W połowie sierpnia po remoncie otwarto Reserved. Salon ma blisko 1 500 mkw. i odnowione wnętrze. Koncept, który zakłada zupełnie nowy układ i sposób ekspozycji produktów, ma sprzyjać zwiększeniu estetycznych doznań zakupowych. Pomysł na aranżację to przede wszystkim jasne barwy i dużo naturalnych materiałów.

Drugim salonem, który otwarto w Agorze Bytom po remoncie, jest House. Sklep podwoił swoją powierzchnię – z prawie 210 mkw. do blisko 400 mkw., a marka zmieniła logotyp. W nowym wnętrzu zainstalowano stylowe meble i ekspozytory, na których pojawiły się produkty z linii Everyday Young Casual, stanowiącej core kolekcji tej marki.

W trakcie remontu jest również salon Cropp. Po otwarciu, które nastąpi w listopadzie 2023, powierzchnia handlowa tego sklepu zwiększy się z 200 mkw. do 450 mkw. Cropp w nowym koncepcie nawiązuje do stylu industrialnego. W salonie wykorzystane zostanie także energooszczędne oświetlenie LED oraz ekspozytory z materiałów pochodzących z recyklingu.

LPP to dla nas bardzo ważny partner, dzięki któremu możemy oferować naszym klientom ciekawą i zróżnicowaną ofertę modową. Rozbudowa salonów tego najemcy, a także otwarcie ich w nowych konceptach, to dodatkowy impuls dla naszej galerii – mówi Hanna Petters, dyrektor Agory Bytom i podkreśla, że współpraca z LPP jest długofalowa.

Efektem naszych wspólnych działań są podpisane umowy najmu dla marek Reserved, Cropp czy House aż do roku 2031.

Empik wchodzi do Agory Bytom

29 września do najemców Agory Bytom dołączył również Empik. Na prawie 210 mkw. powierzchni znajdują się książki, czasopisma, a także akcesoria i zabawki dla dzieci. Obecność tego najemcy w galerii to ważny krok w strategii leasingowej obiektu. – Poszerzamy naszą ofertę o marki, które są pożądane przez naszych klientów. Empik to nie tylko salon z książkami czy muzyką, ale przestrzeń, która dla wielu osób jest miejscem spotkań z kulturą – przekonuje Hanna Petters i dodaje, że umowa z Empikiem podpisana jest na najbliższe 5 lat.

Jeszcze w tym roku ofertę Agory Bytom uzupełnią również inni najemcy. Pierwszym z nich jest sklep sieci Żabka. Jego powierzchnia to 70 mkw. Drugi to Big Boba (o powierzchni 55 mkw.), serwujący słynną bubble tea na bazie autentycznych składników prosto z Tajwanu. W październiku planowane jest także otwarcie Enigma Barber House, który uzupełni ofertę beauty w galerii.

Miarą skuteczności działań leasingowych w Agorze Bytom jest współczynnik najmu powierzchni handlowych, wynoszący obecnie 97 proc. Marki obecne już w galerii decydują się także na przedłużanie umów na kolejne lata – w 2023 roku zostały przedłużone umowy obejmujące ponad 8900 m kw. GLA, co stanowi 31% powierzchni najmu obiektu.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.